Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 108 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 150  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

 
Profiel   

Lukasje schreef
Uit Aruba? Niet bij de deur. Mag ik vragen -gewoon interesse- hoe je bij deze organisatie komt ?


Via een bokt- vriendinnetje die haar hond uit Curaçao heeft vanuit hetzelfde foster gezin. Voor een naam mag je me een pb sturen!

Hij heeft er idd 11 uur vliegen opzitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 13:50 



 
Profiel   

Fabster schreef
Giolli schreef
[ [url=m/7HdXA1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MlKxMT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OK4S9d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ach wat een schatje <3 . Onze oude buren wonen u op Bonaire. Zij hebben daar ook asielhonden geadopteerd. Ik zie ze wel eens voorbij komen, uit Curacao of Aruba. Een flink eind weg, inderdaad. Maar vast niet minder lief



Bedankt. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 13:51 



 
Profiel   

Wat een schatje.
Hij lijkt nog erg onder de indruk van alles. Is hij angstig, of valt het mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 13:57 



 
Profiel   

Ja, heel erg. Zie mijn volg topic in mijn os voor meer info over hem. :)

Hij is 16 maanden, dus ook echt nog heel puppy en jolig. Maar als je eens hoest kruipt hij in elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 14:07 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een hele fijne kerst voor iedereen. Hier begint het gelukkig weer ergens op te lijken. De jeuk wordt minder, de uitslag ook. Nu voor Marcus nog een nieuwe vacht (we hebben nu een Duitse Naaktherder) en voor ZhuZhu weer een mooie vacht. Die ziet er ook nogal mottig uit. En voor ons nog wat minder jeuk. 2020 gaan we maar schoon beginnen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 10:07 



 
Profiel   

Jeh, Marcus!! Hopelijk voor hem een jeukvrij verder bestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 19:30 



 
Profiel   

Hoe gaat het Marcus? Helemaal blij zeker en jullei ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 15:25 



 
Profiel   

Fabster: fijn dat de oorzaak van de jeuk achterhaald en opgelost is!

Wij zijn sinds kort begonnen met praktijkspeuren met Tara en ze doet het super goed! Trainster heeft hoge verwachtingen van haar, ze schijnt een natuurtalentje te zijn.
Ook heb ik afgelopen zondag mijn eerste canitrail met Tara gelopen, wel nog wandelen ipv hardlopen (vanwege een blessure van mijn kant)

2020 wordt voor ons dus een sportief jaar!

Gocha gaat ook heel goed. Steeds beter met andere honden, sloopt bijna niet meer en houdt het bij het eten van normaal eten ipv ballen en plastic :')
Verder heeft ze steeds minder angst, komt ze steeds vaker knuffels halen en gaat zelfs bij vreemden bij ons thuis om aandacht vragen

Hoe is het met de rest verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 15:47 



 
Profiel   

Clasdic leuk! Praktjikspeuren en dat Tara het zo super doet.

De mjine doet detectie, ophaar geheel eigen eigenwjize manier maar.. is er wel goed in, ALS mevrouw zelf zin heeft.

2x gespeurd vond ze ook pravhtig, maar zou im jan. Detectie 5 examen doen ( ging helass niet door,masrt vermoedeljik wel), dus dat gaat even voor.

Heeft de jouwe ook ontdekt dat ze die nues ook in haar vrije tijd voor zichzelf kan inzetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 16:17 



 
Profiel   

Jeukvrij nog niet helaas. Maar met vette medicijnen goed te doen. De schurft is wel weg bij iedereen, gelukkig.

Speuren heb ik met mijn eerste hond gedaan. Erg leuk én handig. Mijn kat was een keer aangereden en vertrokken. Hond heeft m weer gevonden :D . Kon dus met hem naar de da en hij leeft nog steeds. De hond niet. Die is stokoud gestorven. Maar tot op de laatste dag was ze gek op speuren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 21:26 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen hier?

Ik heb echt al een hele tijd niet meer gepost. Maar mijn ex en ik zijn sinds ruim een jaar uit elkaar. Igor is van mij en over Frankie hebben we "co-ouderschap" :7 Dat hield de afgelopen maanden in dat Frankie anderhalve week bij mij is en dan een week bij mijn ex. Igor vindt het heerlijk om in die week alle aandacht voor zichzelf te hebben en ik vind het ook echt heel fijn qualitytime met Igor te hebben. Nu is Frankie even volledig bij mij i.v.m. het corona virus (ex heeft astma en moet met OV dus uit voorzorg doet hij dat liever niet), hierna weer evalueren hoe het gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 08:46 



 
Profiel   

Jorinda schreef
Hoe gaat het met iedereen hier?

Ik heb echt al een hele tijd niet meer gepost. Maar mijn ex en ik zijn sinds ruim een jaar uit elkaar. Igor is van mij en over Frankie hebben we "co-ouderschap" :7 Dat hield de afgelopen maanden in dat Frankie anderhalve week bij mij is en dan een week bij mijn ex. Igor vindt het heerlijk om in die week alle aandacht voor zichzelf te hebben en ik vind het ook echt heel fijn qualitytime met Igor te hebben. Nu is Frankie even volledig bij mij i.v.m. het corona virus (ex heeft astma en moet met OV dus uit voorzorg doet hij dat liever niet), hierna weer evalueren hoe het gaat.


Ow, benieuwd hoe dat op termijn werkt 'co-ouderschap'. Lijkt me toch best lastig!

Toby is heel blij met de corona-maatregelen: zijn mens ineens bijna de hele dag thuis, elke dag :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 08:54 



 
Profiel   

Hier is niet veel veranderd, behalve dan, dat mijn dochter ook thuis is en ze hoeven dus niet alleen te blijven als ik even boodschappen moet doen. Dat bevalt ze ook goed. Verder ben ik altijd al thuis. :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 09:10 



 
Profiel   

Hier wat betreft corona ook weinig veranderd. Huidige vriend werkt in de gehandicaptenzorg en ik in het ziekenhuis en bij de huisartsenspoeddienst. Alleen voor het ziekenhuis (polikliniek) werk ik af en toe een dagje thuis, maar verder zijn wij dus niet meer thuis dan anders :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 09:33 



 
Profiel   

Ik werk nu ook van thuis uit. Galia die al iets ouder is, begint vermoeid te raken door alle wandelingen lijkt het wel.
De trainingen gehoorzaamheid en agility zijn ook al een tijdje afgelast. En voor de corona tijd kon ik niet gaan omdat ik revaliderende was. Dus dat is al een tijdje geen training. Wel ben ik thuis gestart met trucjes aanleren. Vorig jaar enkele privélesjes genomen met Zino. En vanuit dat principe zijn we aan het verderbouwen. Kopje plat op de grond en ergens in gaan staan, staan beide ondertussen op commando. Nu zijn we aan het trainen op dood liggen.
Met Galia ben ik daar ook mee gestart, maar ik merk dat zij helemaal niet zo hard mee denkt. Ze wil gewoon het snoep :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 10:48 



 
Profiel   

ik heb nu 5 dagen in de week een buitenlander uit roemenie. Ze is net voor de kerst gekomen en in het nieuwe jaar mocht ze meedraaien in mijn roedel, ze doet het heel goed. Vermoeden is dat ze een huisdier is geweest. Toen ze gevonden was had ze verschrikkelijke wonden maar is nu helemaal genezen <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 10:54 



 
Profiel   

Hier is eigenlijk ook niet veel veranderd behalve dat het rustig in huis is met vier honden omdat we momenteel niet op kunnen vangen. Wel zijn we met 1 van de oudjes naar de dierenarts geweest want zij had duidelijk pijn. Heel slecht gebit, flinke hartruis, losse knieën en flinke artrose. Oftewel zij is nu aan de pijnstillers en als die niet aanslaan houdt het op. Ze lijkt vooralsnog vrolijker dus even afwachten nog. Hoop dat ze het nog mag meemaken dat ze straks met mooi weer nog lekker in de zon op het gras kan liggen.

Wat een mooi dier hierboven! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 10:58 



 
Profiel   

Wat een knapperd hierboven zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 11:12 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
ik heb nu 5 dagen in de week een buitenlander uit roemenie. Ze is net voor de kerst gekomen en in het nieuwe jaar mocht ze meedraaien in mijn roedel, ze doet het heel goed. Vermoeden is dat ze een huisdier is geweest. Toen ze gevonden was had ze verschrikkelijke wonden maar is nu helemaal genezen <3

[ [url=m/9ptD51.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/frpqd1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leukerd! Euh, waarom 5 dagen? Waar blijft hij de andere 2 dan ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 11:25 



 
Profiel   

bij haar eigenaar :D ik vang haar op 5 dagen en dank jullie ze is erg knap ja!

edit: voor mij voelt ze gewoon als een hond die erbij hoort haha vooral omdat ze eigenlijk direct meedraaide hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 11:27 



 
Profiel   

Jorinda schreef
Hoe gaat het met iedereen hier?

Ik heb echt al een hele tijd niet meer gepost. Maar mijn ex en ik zijn sinds ruim een jaar uit elkaar. Igor is van mij en over Frankie hebben we "co-ouderschap" :7 Dat hield de afgelopen maanden in dat Frankie anderhalve week bij mij is en dan een week bij mijn ex. Igor vindt het heerlijk om in die week alle aandacht voor zichzelf te hebben en ik vind het ook echt heel fijn qualitytime met Igor te hebben. Nu is Frankie even volledig bij mij i.v.m. het corona virus (ex heeft astma en moet met OV dus uit voorzorg doet hij dat liever niet), hierna weer evalueren hoe het gaat.


Ahh wat lastig dat co ownerschap, mijn ervaring is dat het niet fantastisch werkt :o
Hopelijk voor jou mag Frankie vanaf nu gewoon bij je blijven!

Hier wel veel thuis en de honden vinden het heerlijk!

Helaas heeft Tara wel haar pootje gekneust en ik weet bij god niet hoe ze dat heeft gehad.
Voor haar nu eerst geen lekkere boswandelingen helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 17:56 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
bij haar eigenaar :D ik vang haar op 5 dagen en dank jullie ze is erg knap ja!

edit: voor mij voelt ze gewoon als een hond die erbij hoort haha vooral omdat ze eigenlijk direct meedraaide hier


Ah oke, dat had ik niet door :roll: :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 21:31 



 
Profiel   

_classic schreef
Hopelijk voor jou mag Frankie vanaf nu gewoon bij je blijven!

Dat denk ik niet hoor :P Maar ik vind het ook niet heel erg dus, ik vind het wel fijn om die qualitytime met Igor te hebben. Frankie en Igor lijken er ook geen last van te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 08:28 



 
Profiel   

Het is al even stil maar ik wilde mij ook even melden.
Ik heb er 2, eentje uit Oekraïne en eentje uit Portugal.
Dexter ( Oekraïne, nu 3,5 en 2,5 jaar geleden overgenomen van mensen in NL. Te vroeg geïmporteerd en een iets mindere start gehad. De bruine) echt mijn ultieme hond qua uiterlijk. Karakter is wat ingewikkelder.

George ( Portugal, 3 maanden in bezit en eind januari zelf opgehaald op t vliegveld. Even op straat geweest en vrij snel in een shelter, nu 2 jaar en de witte) qua karakter is die perfect, nog nooit zo’n makkelijke en lieve hond gehad. Ze vullen elkaar goed aan <3


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 19:01 



 
Profiel   

Wat leuk, BonteLisa. Ik heb er 1 uit Spanje (Duitse herder lookalike) en 1 uit Rusland (lijkt wat op een Australische herder of langharige border collie. Komt er trouwens niet in voor, volgens de DNA test)

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 20:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 108 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 150  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen