Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 150  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

 
Profiel   

Sannert, giardia uitgesloten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:04 



 
Profiel   

estja schreef
Sannert, giardia uitgesloten?

Heeft hij gehad en is hij tegen behandeld. Dat was een wereld van verschil met nu. Ik had eerlijk gezegd niet zo'n goede kennis van brokken. Gewoon gepakt wat ik dacht dat goed Was, op die brokken ging het ook goed. Dus toen heb ik een andere brok gepakt. Daar ging het mis. Toen ben ik beginnen te lezen en toen werd me een hoop duidelijk.
Het is geen diarree wat hij had van de andere brokken. (Vanavond ook niet. Maar ook geen vaste keutels.)
Maar het is veel, licht bruinige kleur en stinkt.
Met de nutrivet (krijgt hij sinds een aantal dagen.) Gaat het goed. Ik combineer trouwens met rodi worst. Die krijgt hij smiddags in de kong. Deze gepakt omdat ie lekker makkelijk in de kong te duwen is. Volgens mij ook niet de beste worst. Dus misschien ligt het daaraan.
De ontlasting is een flink stuk minder sinds ik nutrivet voer, En ook vaster. Op vanavond na. Maar misschien ligt dat aan de wisseling van de brok. Weer even wennen enz. Of de rodi worst.
Even een aanvulling:
Voorheen kreeg hij 3 keer per dag brokken. Om bij te komen vooral. Nu ben ik dat een beetje aan het afbouwen. Dus 2 keer per dag brok en s middags rodi. Daar ben ik dacht ik niet kort voor de nieuwe brokken mee begonnen. Dus misschien is het toch echt de worst. (Begint een lampje te knipperen. :+ )
Of kan dat niet mogelijk zijn ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 22:16 



 
Profiel   

Ik weet dat Miep en Jenna (overleden) het ook niet goed op de brokken deden. Poepten indedaad wel 10 x op een dag en beetje klef. Stonk inddaad ook. Ze vonden brokken op een gegeven moent ook niet meer zo lekker. Ben ertoen voor de smaak wat ves vlees bij gaan geven. Gingen de brokken tenminste op. Uiteindelijk helemaal iver gegaan op vlees. Wordt keurig 1 x per maand aan huis gebracht door Lotgering. Ben daar erg tevreden over. Niet meer zo vaak poepen en het stinkt ook niet. En dat kan ik weten, want Miep heeft geen controle meer over haar sluitspier, dus met beetje pech 2 x per dag drollen rapen in huis.

Sjolvir, leuk spelletje! Deed dat met Miep ook in t verleden. Die kan echt heel goed speuren (heb met haar ook echt gespeurd). Maar dat is nu echt te makkelijk geworden. Dus ik verstop nu koekjes in huis en mogen ze zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 07:05 



 
Profiel   

Vers weet ik dan weer niet. Wel over gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. :+
Maar vanmorgen was zn ontlasting dan weer goed. Niet te veel, donker van kleur en niet te zacht.
Op de andere brokken poepte hij echt veel. Als hij een keer poepte dan paste dat soms amper in een zakje. :7 en dan een paar keer per dag.
Hij krijgt trouwens ook runderoren en kippenpoten. Weet niet of de geur ook hier vandaan kan komen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 08:53 



 
Profiel   

Hier was ik ook flink aantal merken verder voordat ik geen stinkende bunzing scheten latende en aan de dunne zijnde hond meer had.
Ben gestrand op de optilife digestion lam rijst voor grote honden en met en de renske bakjes met vers vlees en dat gaat goed, ze krijgt 's morgens half bakje vers (gewoon voor de lekker eigenljk) en rest van de dag brok.
Maar hier in het begin ook gek geworden van al dat gestink en de bijnaam poepedoepie heeft ze niet voor niets.
(Ik heb niets met vers vlees, dus gewoon juiste brok voor mijn hond gezocht, wij hebben geprobeerd Fokker (Dat kreeg ze toen ze kwam dat was drama en ze vond ze niet lekker), RC voor gevoelige darmen, Proplan zalm rijst en nog 2 waarvan ik naam niet meer weet. Vorige hond van mij kon bijvoorbeeld echt niet tegen Smolke dat heet, hij at het en ontlasting zag er normaal uit maar de winden die hij liet, pfffffffffffffffff, had beter Smelke kunnen heten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:36 



 
Profiel   

In veel brokken zit heul veul vulmiddel. Dat komt er dus ook heul veul weer uit.

En vers moet je gewoon voeren, net als brokken :+ . Niks ingewikkelds hoor. Wel compleet voer nemen. Maar verder is het gewoon voer. Wel heel zuiver. Alleen lastig meenemen op vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:39 



 
Profiel   

Ja klopt fabster. Daarom ben ik nu nutrivet aan het proberen. 80% vlees en 20% groenten, fruit en planten.
Met vers weet ik het echt niet. Durf de stap niet te nemen of zo geen idee. Ik vind het niet vies of zo. Maar op de een of andere manier toch maar niet haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:58 



 
Profiel   

80% vlees is ook heel veel. Makkelijk meenemen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:46 



 
Profiel   

Ik ben ook van de makkelijk, moet niet iets lastigs hebben, vandaar de keus broken en voor de lekker de bakjes vlees die ongekoeld houdbaar zijn. (gestoomd in gesealde bakjes oh, op internet voor 1.65 ongeveer per bakje te krijgen, in de winkel vanaf 2.50 of zo.. dus even internet shoppen de moeite waard)

nutrivet klinkt ook wel handig, maar ik ga nu niet meer wisselen, hond doet het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 11:05 



 
Profiel   

Hier hebben we dognutrition, maar Tara doet er echt heel lang over op een dag om haar brokken op te eten. En ze eet ook niet alles op..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 11:12 



 
Profiel   

_classic schreef
Hier hebben we dognutrition, maar Tara doet er echt heel lang over op een dag om haar brokken op te eten. En ze eet ook niet alles op..

Hier gaat alles meteen op. Als ik richting kelder loop springt meneer als een dartelende hertje met me mee. :')

Bij cranenbroek hebben ze braingames trouwens ! 3 soorten dacht ik. Max 6euro zoveel per stuk. Ik heb er 2 meegenomen. Kijken wat balou ervan vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 20:53 



 
Profiel   

Sannert schreef
_classic schreef
Hier hebben we dognutrition, maar Tara doet er echt heel lang over op een dag om haar brokken op te eten. En ze eet ook niet alles op..

Hier gaat alles meteen op. Als ik richting kelder loop springt meneer als een dartelende hertje met me mee. :')

Bij cranenbroek hebben ze braingames trouwens ! 3 soorten dacht ik. Max 6euro zoveel per stuk. Ik heb er 2 meegenomen. Kijken wat balou ervan vindt.


Dat is goedkoop! (moet zeggen stapeltje toren bouw stenen van de kringloop bakjes was 20 cent)
Welke hebben ze daar? (heb hier geen Cranenbroek om de hoek)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 21:06 



 
Profiel   

Ik zal morgen eens een foto maken heb ze in de auto liggen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 22:31 



 
Profiel   

[ img ]
Deze in twee maten. Daar heb ik de grootste van gepakt. Schoonmoeder heeft die ook.
En nog 1 in de vorm van een bot. Die heb ik ook gepakt. En nog een. Dat was meer een antischrokbak met aan de zijkant nog iets om brokjes in te verstoppen. Die heb ik laten staan.
Zal van de andere morgen een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 22:38 



 
Profiel   

Leuke spellen Sannert, zulke spellen wil ik ook nog graag voor Tara!
Helaas zit er volgens mij geen cranenbroek in de buurt :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 23:15 



 
Profiel   

[ img ]
Deze heb ik nog gekocht. In totaal was ik 10,50 kwijt voor die 2.
Da's jammer ! Hier is he t ook een half uur rijden. Maar ik moest cadeaus hebben voor de kinderen haha. Uiteindelijk meer voor Balou gekocht dan voor die 2. :))
Nog een runderbot, kalfshoef, schapenvetbonbons, dentasticks, rek voor in de auto, want meneer zit liever op de achterbank dan in de kofferbak. :') en die 2 spellen dan. De oudste doet dat spelletje bij oma ook altijd met een van de honden. Kan ze hier met Balou gaan oefenen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:03 



 
Profiel   

craenenbroek is vanaf hier zelfs bijna een uur en kom er elke maand, nu voor sintinkopen scheelt het veel, jassen voor bij de paarden, kippen en konijnenvoer, hekwerk om de tuin, compressor, kerstsdecoratie, bijna alles koop ik daar

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 13:33 



 
Profiel   

Hier is het ook een uur denk ik en voor mij te ver rijden, ligt vlak bij de LenD duinen, dan loop ik daar liever met hondje in bos met uitsmijter op terras dan dat ik shop, maar jullie brengen me op idee....

Ga chauffeur ritselen, en die beloof ik uitsmijter en dan gaan we shoppen en met de hond (is mijn hondenoppas, hi hi en vriendin, denk dat ik die wel zo gek krijg)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:55 



 
Profiel   

Leven als hond en kat, blijft bijzonder...

https://www.facebook.com/10001266076914 ... 605842095/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 15:27 



 
Profiel   

Whahaha! Dat is echt te schattig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:17 



 
Profiel   

Echt die kunnen zo dom doen samen en als de PoetieKat mij hengelt doet ze het met nagels en bij Murphey veel schattiger. Overigens dit ontstond omdat de kat zich ergerde aan de hond die op de bank aan het graven was, trutten zijn het, allebei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:19 



 
Profiel   

Wat leuk zo samen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:22 



 
Profiel   

Als we thuis komen begroet de kat de hond ook altijd, is ook zo snoezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:28 



 
Profiel   

De discussie over wie bank waar begon zo.. neus neus... Rommel Rommel...
https://www.facebook.com/10001266076914 ... 032508619/

We hebben hier soms ook de hond vliegt achter kat aan hoor, maar dat is doorgaans met beiderzijds goedvinden heb ik het idee en de kat mept hond vanaf bankleuning als hond te vaak langs komt lopen variant en de hond gromt naar kat als kat op hond wil gaan liggen maar dat niet doorheeft omdat hond onder kleedje ligt variant..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:46 



 
Profiel   

Die kóp van die kat! _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 150  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen