Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 150  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

 
Profiel   

Klinkt als een enerverend dagje haha. Maar wel een gave foto aan overgehouden! :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 08:45 



 
Profiel   

Ondanks alles is de foto wel erg leuk Sjolvir! :D Handig trouwens dat je ze zo mee kan nemen.

Ik heb voor Mulan een halsbandje + bijpassende lijn gemaakt <3 Helemaal blij mee!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 11:59 



 
Profiel   

Oh mooie Norway fjord!

Ik heb recent deze twee binnen gekregen voor mijn meisjes <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 14:38 



 
Profiel   

Oh die zijn ook gaaf! Biothane of echt leer? Dat stuk wat er bij Mulan haar halsband zit is biothane, echt fijn spul :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 17:30 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Oh die zijn ook gaaf! Biothane of echt leer? Dat stuk wat er bij Mulan haar halsband zit is biothane, echt fijn spul :D


Biothane! Ik gebruik eigenlijk alleennnog biothane halsbanden (en lijnen) en ik heb een paar halsbanden die van (eco) canvas zijn gemaakt.
Maar vooral biothane is echt mijn favoriete materiaal wat de honden betreft!

De naamplaatjes zijn overigen van elandgewei gemaakt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-20 12:54 



 
Profiel   

Oh, mooie setjes, halsbanden, kan je er nooit geneog van hebben. *\o/*

Heb er net 1 bjigekocht, ahum... gehele bedrag ging naar one of a kind dogs dus ach.

[ img ]

Dames heir doen het geod nog geen dikke vreindinnen, maar Lizzy wordt regelmatig door Murphey iutgenodigd om te spelen maar durft het mog neit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 18:31 



 
Profiel   

Mooie foto’s, halsbanden en tuigen komen er voorbij! Ik heb ook een te grote collectie jassen, halsbanden en tuigen als je het mijn vriend zou vragen. Ik vind dat er best nog wat meer bij kan :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 10:30 



 
Profiel   

Haha, Toby heeft volgens mij vier tuigjes, een halsband, sliplijn, twee flexlijnen, lange lijn, en twee meter lijn. En iets van vijf jasjes. Kan inderdaad altijd meer bij hoor :))

Mooie banden en tuigjes hierboven :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 10:35 



 
Profiel   

Jorinda schreef
Mooie foto’s, halsbanden en tuigen komen er voorbij! Ik heb ook een te grote collectie jassen, halsbanden en tuigen als je het mijn vriend zou vragen. Ik vind dat er best nog wat meer bij kan :7


Heel herkenbaar dit hahaha! Ik krijg regelmatig 'nog een halsband? Je hebt er al genoeg' >;)

Jasjes hebben wij niet zo veel van, beide hebben ze een regenjas en een badjas. Al zou ik nog wel een winterjas voor Gocha willen haha


Mooie tuigjes Sjolvir!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 10:37 



 
Profiel   

Dit is Igor zijn nieuwste trui:
[ img ]

En twee schapenvachten gekregen. Of eigenlijk was eentje voor hun en eentje voor mij in de stoel, maar als ik niet op de stoel zit, ligt een van de huisdieren er wel op :)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 11:12 



 
Profiel   

Hier heeft pip 1 goed tuig van hurta. En 1 reserve die niet perfect zit naar voor als ze weer eens haar tuig doorbijt.
En ze heeft 1 jasje, daar moet ik eigenlijk wel een reserve jasje bij hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 11:25 



 
Profiel   

Eindelijk m’n halsband binnen. Soort vuur achtige pixel print. Heel erg blij mee. En hij staat George prachtig


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 15:35 



 
Profiel   

BonteLisa schreef
Eindelijk m’n halsband binnen. Soort vuur achtige pixel print. Heel erg blij mee. En hij staat George prachtig


[ [url=m/v1SZcz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/09ONkq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yUIhZE.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh wauw zeg, wat een mooie! <3

Is hij toevallig van Brynandco?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 19:52 



 
Profiel   

_classic schreef
BonteLisa schreef
Eindelijk m’n halsband binnen. Soort vuur achtige pixel print. Heel erg blij mee. En hij staat George prachtig


[ [url=m/v1SZcz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/09ONkq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yUIhZE.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oh wauw zeg, wat een mooie! <3

Is hij toevallig van Brynandco?


Jaa idd! Leuk dat je die kent. Heel erg fan van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 13:19 



 
Profiel   

Heel leuk! Ik ben er persoonlijk nog niet bekend mee, als in ik heb (nog) geen halsband van hen.
Maar ik heb er meerdere op mijn wishlist te staan :=

Zijn ze een beetje van goede kwaliteit? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 18:41 



 
Profiel   

_classic schreef
Heel leuk! Ik ben er persoonlijk nog niet bekend mee, als in ik heb (nog) geen halsband van hen.
Maar ik heb er meerdere op mijn wishlist te staan

Zijn ze een beetje van goede kwaliteit? :)


Jaa ik vind het een hele mooie kwaliteit! Hardware is ook super ( dat vind ik ook zo tof aan haar). Kan t zelf helemaal samenstellen. Deze kleur dreigde uit te verkopen en dat is ie nu ook dus snel besteld. Als ik er ooit weer een nodig heb ga ik zeker weer eerst bij haar kijken. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 21:58 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Zijn er mensen die een hond uit Curaçao geadopteerd hebben?
Wat zijn jullie ervaringen en hoe doen ze het uiteindelijk hier in het koude Nederland :) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:44 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Hallo allemaal,

Zijn er mensen die een hond uit Curaçao geadopteerd hebben?
Wat zijn jullie ervaringen en hoe doen ze het uiteindelijk hier in het koude Nederland :) ?


Er zat er bij mij een in de cursus, een westpointer.
Met de kou had die een stuk minder moeite van mijn Portugees kan ik je wel vertellen haha.
Was wel enorm reactief op andere honden én op mensen die abrupte bewegingen maakten, maar goed, dat lijkt me meer iets van die individuele hond dan van alle honden uit Curacao natuurlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 15:55 



 
Profiel   

Ja eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit waar de hond vandaan komt, elke hond is anders :D .
Wij hebben op dit moment contact met iemand om een hondje van daar te adopteren.
Via haar hadden we al contact gehad over een ander hondje, maar die bleek helaas door lichamelijke ongemakken niet bij ons te passen :( .

Het zou onze eerste hond worden, maar we krijgen ook hierbij begeleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 17:55 



 
Profiel   

Veel sneller dan verwacht maar over 4 weken komt er een lief Westpointer meisje naar ons toe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 11:10 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Veel sneller dan verwacht maar over 4 weken komt er een lief Westpointer meisje naar ons toe!


Wat spannend, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 14:52 



 
Profiel   

Leuk, veel plezier met de voorpret nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 14:50 



 
Profiel   

Thanks! Gaat helemaal goed komen :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 13:05 



 
Profiel   

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 22:13 



 
Profiel   

Oooooh, deze is superleuk zeg! <3 Wat een schatje! <3
Wij kunnen momenteel geen hond in huis houden, maar misschien is deze iets voor een andere bokker?
https://www.mymartin.eu/foks/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 05:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 150 [ 3750 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 150  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen