Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Golden Retrievers in the Picture!

 
Profiel   

Hey allemaal!

Samen met DeniseMacho kwam ik op het idee om een topic te starten over Golden Retrievers. Je kan je Golden(s) hier voorstellen en eventueel (graag :D ) af en toe nog eens een update posten met nieuwe foto's en/of verhalen. Ook kan je hier vragen stellen over je beste vrienden/vriendinnen :) maar dat is niet de oorspronkelijke bedoeling. Wij (ik en DeniseMacho) hopen hier veel mooie Goldens te zien verschijnen! :) Ik krijg er binnenkort ook zelf één en ook zij zal hier dus binnenkort te vinden zijn! :)

Groetjes Margaux en DeniseMacho



Laatst bijgewerkt door Agossie op 07-01-17 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag in titel.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 21:28 



 
Profiel   

Hoi wat leuk!
Nou meet Deeks een reutje van nu 7 maanden. Favoriete bezigheid. Zwemmen en in de bagger spelen.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 21:48 



 
Profiel   

Echt een mooie golden retriever zoals ik in het ander topic al zei! En heel leuke foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 21:49 



 
Profiel   

Eén van deze Goldens is binnenkort de mijne! *\o/* <3 Binnen twee weekjes mag ze naar huis komen en ze gaat Filou noemen. Ik hou jullie op de hoogte!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 22:32 



 
Profiel   

Yay zo blij dat ik hier ( officieel vanaf morgen) aan kan deelnemen !

Meet v/d Nyewendoren Don Normando of te wel : Sam <3
Hij is geboren op 25 oktober 2016 en komt dus vanaf morgen (31-12-16) bij ons wonen!
Dus ik zal elke week hier wel een soort update fotootje plaatsen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 23:08 



 
Profiel   

Hij is echt zo'n schatje!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 10:02 



 
Profiel   

Vanmorgen rond 9:00 hebben we Sam opgehaald! ik ben in loveeeeee <3
na alles verkent te hebben hier in huis en 2x geplast :') Ligt ie nu heerlijk te slapen <3 :+:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 11:38 



 
Profiel   

Hij is echt zo cute! <3 Ja, dat hoort er nu eenmaal bij hè... ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 12:29 



 
Profiel   

Aaaah wat lief!!! Helemaal verliefd, ik ga dit volgen.

Wij zouden ee vorig jaar ook een nemen, maar helaas overleed het hondje dat voor ons bedoeld was... mijn moeder vond dit een duidelijk teken dat we er niet aan moesten beginnen, dus helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 14:48 



 
Profiel   

Ik volg ook! In het bezit van 2 Golden zusjes Marley (4) en Tip (3). Ons oudje Tess is 2 jaar geleden overleden op respectabele leeftijd van 14 jaar en 3 maanden. 23 januari gaan we ons nieuwe gouden meisje Happy halen! Foto's staan in mijn profiel, met uitzondering van Happy, omdat we nog niet weten welk teefje van ons wordt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 14:58 



 
Profiel   

Wat een mooie goldies komen er voorbij zeg.
Ik heb zelf een 6 jarige golden. En ik zal wat foto`s hier plaatsen.

Hij is gek op zwemmen(jaja het hele jaar door) zijn knuffels en zijn beste vriend is de kat en lekker rennen met de paarden.

[ img ]

https://www.youtube.com/watch?v=XUQE-anSwGQ

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 15:27 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Dit zijn onze Goldens Jamie van bijna 13 (1ste fotos rechts, 2de foto liggend) en Denzell van 5. Onze monsters <3 <3
Leuk topic! Super schattige puppys komen er voorbij <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 17:43 



 
Profiel   

ahh leuk! Wij hebben ook een Golden, Bluebelle from the Golden Passion, oftewel: Belle!
Geboren in 2012.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 22:54 



 
Profiel   

Ik heb zelf geen goldens of honden, maar wel een favoriet ras! Dus ik ga lekker volgen en slijmen bij al jullie mooie foto's.

En nu ben ik even benieuwd; DeniseMacho, je hebt nu een pup in huis gehaald, maar hoe reageert een pup op het vuurwerk. Is het niet extra stressvol om én van huis te wisselen en dan ook nog met dat vuurwerk? Ik weet het niet, dus ben benieuwd naar jullie reacties! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 23:15 



 
Profiel   

Leuk topic, ik heb ook een Golden! :D

[ img ]

Dit is Nyota, een teefje van 7 jaar.
Ze is ontzettend lief van karakter en een echte mensen hond. Ze is wel een beetje een watje, is onder andere bang voor vreemde honden en water >;) , maar is echt mijn baby haha. Ze is trouwens niet bang voor het vuurwerk! Echt ideaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-16 23:39 



 
Profiel   

Leuk topic.
Ik heb 2 goldens. Moeder en dochter.
De eerste foto is moeders ze heet Tara en word hopelijk in april 11 jaar. Ze is nog jong van geest en loopt zo nu en dan nog een GG2 lesje met veel plezier mee. Vroeger ook actief behendigheid en flyball met haar gedaan, maar dat laat haar lichaam helaas niet meer toe, al wil ze het nog maar al te graag.

Tweede foto is dochter, en ze heet Dana en ze is 5 jaar oud. Dana traint met veel plezier nog de gehoorzaamheidslessen ook al heeft ze de GG3 al gehaald. Ze mag graag speuren, en apporteren.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 00:32 



 
Profiel   

MZorro schreef
Ik heb zelf geen goldens of honden, maar wel een favoriet ras! Dus ik ga lekker volgen en slijmen bij al jullie mooie foto's.

En nu ben ik even benieuwd; DeniseMacho, je hebt nu een pup in huis gehaald, maar hoe reageert een pup op het vuurwerk. Is het niet extra stressvol om én van huis te wisselen en dan ook nog met dat vuurwerk? Ik weet het niet, dus ben benieuwd naar jullie reacties! :)


Jaaa wij hadden hem express zo vroeg mogelijk opgehaald zodat ie nog een beetje de hele dag zou kunnen settelen!
om het vuurwerk gaf hij geen kik er waren overdag een paar flinke klappen geweest meneer slaapt er gewoon doorheen!
alleen toen we hem om 00:00 in de bench deden begon hij als een gek te piepen, dat hadden we gedaan omdat wij dan in en uit huis lopen en bang waren dat ie zou ontsnappen, maar nadat we iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst hadden mocht ie er weer uit en was t vuurwerk nog dik aan de gang en toen maakte ie er niks van! dus waarschijnlijk lag het eraan dat ie in de bench opgesloten zat en iedereen gewoon rond liep enzo. lekker lang verhaal dit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 11:43 



 
Profiel   

Mooie goldens allemaal! En dat is makkelijk DeniseMacho! :) Bij de fokker waar wij gaan laten ze al in de puppytijd allerlei geluiden horen (niet te hard natuurlijk) zodat ze er aan wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 12:49 



 
Profiel   

Leuk topic, mooie honden komen er voorbij.
Wij hebben op dit moment geen hond, maar we hopen in de toekomst een Golden aan te kunnen schaffen.
Maar dat zal pas over 3 a 4 jaar zijn, want eerst moet mijn gezondheid weer helemaal in orde zijn. En we hebben een baby van 6 maanden en ik wil eigenlijk wachten tot hij naar school gaat, voordat er een pup komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 21:25 



 
Profiel   

Leuk! Het zijn in ieder geval geweldige honden! <3 Ook je kindje zal wel een goede band opbouwen met de hond denk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:23 



 
Profiel   

Hoi allemaal!
Ik meld me hier ook met mijn golden retriever (ex) reu Kenny.

Kenny is geboren op 1-11-2014 in België. Ik ben benieuwd of ik zo heel mischien nog broertjes of zusjes tegen kom!

Januari 2015 net 1 weekje bij mij
[ img ]

1 jaar oud

[ img ]


Onze eerste fotomeeting samen! 2 jaar oud
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Natuurlijk heeft die ook z'n gekke buien
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:37 



 
Profiel   

Mooie Golden! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:48 



 
Profiel   

Wauw, wat een prachtige goldens hier <3

Ik heb zelf een kruising golden (x flatcoat) dus ik weet niet of ik hier welkom ben haha, maar mooie honden! Vooral die echte donkere/gouden kleur, die bijna witte spreken me nooit zo aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:53 



 
Profiel   

Yes ik meld me ook! Morgen gaan wij onze eerste Golden ophalen. Een reutje genaamd Bommel. Zal morgen foto's plaatsten, leuk topic!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 22:55 



 
Profiel   

Gerpiegorp: Je mag hem hier ook wel plaatsen hoor, een flatcoated retriever heeft vrij veel weg van een golden :) .

Unbeatable: Leuk, ik ben benieuwd!!

PS: De pups (waar wij er één van krijgen) zijn weer superhard gegroeid! Zooooo schattig! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-17 10:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 233 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen