Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 20 [ 493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Duitse herder pups in de maak. Spannend spannend.

 
Profiel   

Prachtige foto's!! Vooral die eerste
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 21:00 



 
Profiel   

Wat zijn die gegroeid! :wow: Echt prachtige honden! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 21:13 



 
Profiel   

[ img ]
Brandy. Super tevreden met haar een hele zelfzekere makkelijke hond. Voor niks bang. Loopt overal in, op, door alleen andere honden is erg spannend. (die die er niet als dh uitzien) :')


[ img ]
Nica

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 21:15 



 
Profiel   

Echt mooie foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 21:39 



 
Profiel   

We hebben onze Nakomelingendag gehad afgelopen zondag en het was helemaal geweldig :j

C-Nest van Draco en Cara
[ img ]
Cynthia

[ img ]
Captain Draco

[ img ]
Cassey

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 20:57 



 
Profiel   

B- Nest van Nica en Draco


[ img ]
Banja

[ img ]
Brandy

[ img ]
Britt

[ img ]
Bizkit]
[ img ]
Bonito

[ img ]
Nica

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 21:00 



 
Profiel   

Oh wat groeien ze mooi uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 21:01 



 
Profiel   

Bizar hoe snel het gaat!
Maar het was ontzettend leuk om ze zo bij elkaar te zien :) en we (bentley en ik) hebben een leuke dag gehad +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 21:06 



 
Profiel   

Ja nog ontzettend bedankt voor je hulp. Ja het was echt helemaal leuk!! Ja de B's bijna een half jaar en de A's bijna een jaar. De tijd vliegt voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 09:54 



 
Profiel   

zijn ze al zo oud?! jeetje de tijd vliegt echt zeg.. mijn favorietjes vind ik nog steeds het leukst :-). worden mooie sport hondjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 12:02 



 
Profiel   

Ja doen het allemaal ook erg goed. Mensen zijn heel tevreden. Is zo leuk. De C's gaan allemaal in de IPO sport. Van de B's Bonito en Brandy. Bizkit doet KNPV speuren, Bibi reddingshond en Britt Obedience. Banja en Baxxter zijn actieve huishonden maar denk dat de eigenaar van Banja. (10 jaar oude dochter doet er appel mee en sta echt versteld, heeft ze allemaal af gekeken van onze filmpjes) ook nog wel overstag gaat.
Ben zelf ook erg tevreden met Brandy een hele open en werklustige teef met een heel koel karakter. Nergens bang voor en spring overal op en tussen en loopt overal overheen. Heel fijn is dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 12:10 



 
Profiel   

Wilawander schreef
Ja doen het allemaal ook erg goed. Mensen zijn heel tevreden. Is zo leuk. De C's gaan allemaal in de IPO sport. Van de B's Bonito en Brandy. Bizkit doet KNPV speuren, Bibi reddingshond en Britt Obedience. Banja en Baxxter zijn actieve huishonden maar denk dat de eigenaar van Banja. (10 jaar oude dochter doet er appel mee en sta echt versteld, heeft ze allemaal af gekeken van onze filmpjes) ook nog wel overstag gaat.
Ben zelf ook erg tevreden met Brandy een hele open en werklustige teef met een heel koel karakter. Nergens bang voor en spring overal op en tussen en loopt overal overheen. Heel fijn is dat.



goed vooruitzicht voor mezelf O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 14:10 



 
Profiel   

Langzaam word het spannend... We hebben de reuenkeuze gemaakt. En kijk erg uit naar het volgende nestje. Furby word in Januari loops. Misschien iets eerder. We hebben een jonge reu uitgezocht uit lijnen die zich hebben bewezen in de sport. Duits, Nederlands en Belgische lijnen komen samen. Qua gezondheid alles tippie toppie zoals ik dat graag zie en beide honden doen het in de sport heel goed en zijn daarnaast fijne huishonden. <3


[ img ]
Furby de teef.

Furby schwarze Einigkeit
HD fast normal en ED frei. DM frei. Rücken o.b.B. Lüw1, OCD frei.
BH, AD, IPO2, Schauberwertung V, Gekört 2017-2018
V: Hulk vom Wegborn
M: Cäthe von der Nibelungenburg
Mv: zico von der Adelegg

[ img ]
Othello de reu.

Othello von der Donnerbrücke
HD normal, ED normal. DM frei.
BH, AD, IPO1. Schaubewertung: SG, Gekört: 2018-2019
V: Kniffel von der Donnerbrücke (Yack vom Kammberg)
M: Genta vom Haus Valkenplatz
MV: Mic von der Kine x Ahron von der Granit Rose

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 21:00 



 
Profiel   

Wat een leuke combinatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 21:32 



 
Profiel   

Wat een gave combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 19:33 



 
Profiel   

Ik vind het ook een prachtige reu, mooi donker! En furby vind ik 1 van jullie leukere honden, dus ik moet me echt inhouden :x
Heel benieuwd naar deze combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 22:12 



 
Profiel   

Ja ik mezelf ook hahaha. Ja hier ook heel benieuwd vind het een hele leuke combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 10:55 



 
Profiel   

Ik vind Furby ook de leukste! echt grappig dat je ze eerst als pup ziet en daarna worden ze zelf mama, zo lang volg ik je dus al :-0

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 11:46 



 
Profiel   

Ik weet dat het qua timing gewoon nog niet uitkomt hier, maar heb toch nog even serieus nagedacht of het niet toch ergens passend te krijgen zou zijn.

Maar ik moet echt bram eerst wat ouder hebben, anders doe ik zo'n pup te kort -O- *nog 2 jaar geduld, nog 2 jaar geduld*
Uiteraard willen we ze t.z.t. Best weer kidsproof maken voor je hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:40 



 
Profiel   

EJuniorJoost schreef
Ik vind Furby ook de leukste! echt grappig dat je ze eerst als pup ziet en daarna worden ze zelf mama, zo lang volg ik je dus al :-0


Oh echt dat is leuk hahaha. Ja hoor ik vaak dat Furby favoriet is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:46 



 
Profiel   

amy_leftover schreef
Ik weet dat het qua timing gewoon nog niet uitkomt hier, maar heb toch nog even serieus nagedacht of het niet toch ergens passend te krijgen zou zijn.

Maar ik moet echt bram eerst wat ouder hebben, anders doe ik zo'n pup te kort -O- *nog 2 jaar geduld, nog 2 jaar geduld*
Uiteraard willen we ze t.z.t. Best weer kidsproof maken voor je hoor :D



Ja snap ik goed!! En heel graag!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 15:46 



 
Profiel   

Langzaam word het spannend!! Waarschijnlijk gaan we van het weekend naar het Noorden om te dekken.

Ook hebben we de uitslagen van de pups uit het eerste nest van Furby
1 x HD en ED normal. DM vrij, MDR1 vrij.
1 x HD en ED normal, OCD vrij, Lüw0, DM vrij, MDR1 vrij.

En heeft de eerste de nieuwe gedragstest behaald die straks ook een eis gaat worden voor de fok.

En Brandy de zwarte pup van Nica heeft deze ook gehaald met lof van de keurmeester. *\o/*

Furby heeft 3 weken geleden haar IPO3 gehaald.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 11:59 



 
Profiel   

Is het nog gelukt met dekken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-17 07:57 



 
Profiel   

Nee nog niet. Volgens progesteron is ze nog niet zover. Vandaag de uitslag nog niet binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-17 12:25 



 
Profiel   

Furby is gedekt. Helaas hebben ze in de kliniek een fout gemaakt waardoor wij voor niks gereden zijn en is ze gister eerst gedekt. Morgen gaan we nog een keer. In totaal hebben 3596 kilometer gereden......
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-17 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 20 [ 493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen