[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10351
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:03

De 2 dames doen het zo goed bij hun nieuwe personeel!
Ze zijn nu bijna 4 maanden en net de 2 kilo voorbij
Afbeelding
Arya
Afbeelding
Sansa

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:25

Nog iets meer dan 2 weken en dan mag ik eindelijk Fender ophalen. Ik wil een aardigheidje voor de fokster meenemen maar een bosje bloemen tussen de katten lijkt me ook niks

Iemand hier een leuk idee?

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:38

Tis wel heel stil hier :D

Gaat het goed met alle kittens?

xoranlover

Berichten: 6626
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:41

Ja hoor hier sjeest het alle kanten op. Je breekt af en toe bijna je nek. En ik loop achter met foto’s bewerken. We hebben wel iets tofs voor de katten gekocht! Zal foto plaatsen als her er is.

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 06:37

Ben heel benieuwd wat je hebt dan

JJ4

Berichten: 644
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 20:37

Yom schreef:
Tis wel heel stil hier :D

Gaat het goed met alle kittens?


Ik heb nog wel een nieuwtje.
De fokker van mijn kitten belde me gisteren, ze vertelde hoe goed het met de kittens ging en dat haar opviel dat mijn kitten heel erg optrok met 1 van zijn broertjes, als in praktisch onafscheidelijk.

Ze vroeg of ik ze niet allebei wilde hebben. :o
Tja toen stond ik enorm in dubio. Tuurlijk wilde ik dat wel maar jeetje, raszuivere Maine Coons zijn nou niet bepaald de goedkoopste kittens. Dus spoedoverleg met manlief en die zei terecht, dat wordt echt even te gek allemaal, dus contact gezocht en gezegd dat we het niet gingen doen. -O-
Omdat het me zo begrootte heb ik tegen haar gezegd, als die 2 zo verknocht aan elkaar zijn en iemand wil ze wel allebei, dan doe dat maar, ik heb immers nog geen band opgebouwd met ons kitten.
Kittengeluk boven alles.
Kreeg ik vanochtend een belletje en zei ze, ik doe je een hele fikse korting want ik gun ze allebei te mogen opgroeien met elkaar en ook nog eens op het platteland, waar ze heerlijk naar buiten kunnen en doen waar ze goed in zijn, muizenvangen en schootzitten.

En zo geschiedde, mag ik jullie voorstellen :
Freek <3
Afbeelding

Bikkel en Freek saampjes <3
Afbeelding

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 22:06

Ohh da’s echt een heerlijk vooruitzicht dan, 2 van die donderstralen in huis

Dagmar80

Berichten: 1854
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:17

O wauw dat is wel heel leuk zeg ineens twee :) En super dat de fokker zo begaan is met haar dieren :) Ook heel lief trouwens dat aanbod van jou dat ze anders eventueel maar samen naar een ander zouden gaan... Gelukkig hoeft dat niet <3

Hier alles goed met ons vondeling kitten Dommel. Groeit als kool, eet als een bootwerker, super brutaal en speels en lief <3

Afbeelding

Vorige maand tijdens een korte studiosessie. Deze week 16 weken alweer. Gaat zo snel.

xoranlover

Berichten: 6626
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:44

Wat dotje en wat een mooi bericht van die fokker. Geniet van de 2 bengels. Hier maken ze inmiddels de woonkamer onveilig. Ze klimmen overal op. Halen het speelgoed allemaal tevoorschijn. En sjezen als kleine racemonsters door huis. Heerlijk.

Ze liggen samen voor de raam in de zon.
Afbeelding

Hebben het speeltje gevonden dat mama kreeg toen ze net zo oud was.
Afbeelding

Showen hun mooie buikjes
Afbeelding

En Nishi laat haar mini me even zien.
Afbeelding

JJ4

Berichten: 644
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:20

Dagmar80 schreef:
O wauw dat is wel heel leuk zeg ineens twee :) En super dat de fokker zo begaan is met haar dieren :) Ook heel lief trouwens dat aanbod van jou dat ze anders eventueel maar samen naar een ander zouden gaan... Gelukkig hoeft dat niet <3

Hier alles goed met ons vondeling kitten Dommel. Groeit als kool, eet als een bootwerker, super brutaal en speels en lief <3

[ Afbeelding ]

Vorige maand tijdens een korte studiosessie. Deze week 16 weken alweer. Gaat zo snel.


Ooow jij hebt ook echt een dotje <3

De fokker van onze kittens is een geweldig mens. 16 jaar geleden heb ik ook een kat bij haar gehaald van een per ongeluk nestje en die ouwe baas doet het nog steeds geweldig, niemand gelooft dat ie 16 is. En per ongeluk nestje of niet, we hebben altijd contact gehouden.

Onze 16 jaar oude Sem

Afbeelding

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 22:23

Ze worden ineens groot zeg en wat een rijkdom zo allemaal voor de raam

fleurtjeuh
Berichten: 10351
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 12:55

Hier gaat het goed met onze lieve jongen
Hij is inmiddels de anderhalf kilo voorbij, morgen is hij 14 weken.
Hij is lekker actief, eet en drinkt goed en inmiddels ook echt zindelijk.
Afbeelding
Afbeelding



En voor de liefhebber, schoonzus heeft 2 kittens (poesjes) te koop.
Afbeelding
Het zijn 2 poesjes, ze zijn vandaag 10 weken. Ontwormt, ontvlooit, gechipt, ingeënt en paspoort zit erbij. Het zijn echt 2 schatjes, zijn opgegroeid met 2 jonge tieners, een huis vol andere katten en honden.
De vader van de kittens is Cookie, hij was ook de vader van de kittens die bij mij zijn geboren
Afbeelding
De moeder van de kittens is Fee, zij is de moeder van mijn poes
Afbeelding
Hier te zien samen met Cookie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als er iemand interesse heeft in 1 of beide poesjes, laat het mij even weten!

Marcella

Berichten: 36799
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 13:24

Oeh de seal point lijk veel op mijn Blue. <3

Ga er geen katten bij nemen durf ik niet vanwege mijn oudste kat. En de dames lopen nu al ruzie te zoeken om mij. :+

Dagmar80

Berichten: 1854
Geregistreerd: 07-11-12
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:02

Omg, die kittens <3 Zwart-wit en langhaar :) Maar nee, ik heb al 6 katten en nummer 6 is een zwart-witte kitten. Ons vondelingetje. Nou ja, 5 van de 6 zijn ex-zwerf ;)

Een huisje vinden is voor deze twee geen probleem denk ik zo.

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:23

Nee inderdaad deze ben je zo kwijt, ze zijn hardstikke leuk

Marcella

Berichten: 36799
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 11:08

Al een hele poos geleden dat ik foto's geplaatst heb.
Afbeelding
Afbeelding
Alexia had het schijnbaar koud en wat is nu lekkerder dan pluis Blue als kacheltje.
Afbeelding
Eh ja. :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vanmorgen gemaakt.
Afbeelding
Mama Maira.

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 17:04

dat snap ik, een warm dekentje is altijd welkom :D leuke foto's

Nog 1 week en dan kunnen we Fender ophalen, dat gaat wel een hele dag duren aangezien het zo'n 4 uur rijden enkele reis is
Hij is nu 15 weken en 2.5 kilo dus dat is niet overdreven zwaar. In het weekend krijg ik nog een keer foto's vanuit Duitsland, daarna kan ik ze gewoon iedere x zelf maken *\o/*

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:25

Jill & Jones zijn thuis *\o/*

Ze doen het echt mega goed! Ik heb ze van mijn neef gekocht dus hij kwam ze met zijn vrouw en kinderen brengen om gelijk ons nieuwe huis te bekijken (we zijn net verhuist)
Ze hebben gelijk gegeten, gedronken, op de bak geplast, gespeeld, de mega grote hond ontmoet (nog geen honden gewend), onze jongste Noorse boskat van 2,5 ontmoet en ze liggen nu heerlijk te slapen.
Nog nooit mee gemaakt dat het zo onwijs snel goed ging, ze verstoppen zich helemaal niet! Ook niet voor de hond en andere katten.
Helemaal op een roze wolk hier <3
Afbeelding

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 19:47

Wat fijn dat alles zo vlotjes is verlopen

xoranlover

Berichten: 6626
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:24

Oh hoe oud zijn ze nu? Die (volgens mij Jill) niet zwarte wat een ontzettend mooie kleur. En die zwarte doet me aan mijn overleden kat denken vooral hoe die op bovenstaande foto kijkt.

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 09:22

Jill is inderdaad de niet zwarte :j
Ze komen uit hetzelfde nestje en Jill is waarschijnlijk wel een volle Main Coon en Jones is van de buurt kater :+
Dit nestje was niet helemaal de bedoeling en er waren 2 ‘echte’ main coons in dit nestje en 3 halve gezien de vacht.
Jones lijkt in heel veel dingen op de kat die mijn ouders hadden toen ik klein was. Vandaar dat ik als een blok voor hem viel :+:
Jill is echt prachtig en lijkt ook sprekend op een vorige kat van mij.
Nadat in 3 jaar tijd 3 katten van mij zijn aangereden wil ik eigenlijk alleen nog maar binnen katten. En zeker de laatste die overleed ben ik echt helemaal kapot van geweest. Dit nestje werd geboren toen ik bij mijn neef op bezoek was dus ik dacht ‘dit moet dan wel zo zijn’.
En ik heb totaal geen spijt, ze zijn zo leuk en het is gelijk weer helemaal gezellig in huis met 2 van die druktemakers <3

xoranlover

Berichten: 6626
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 09:49

Krijg je dan ook een stamboom van de echte main coons? Via dna kun je laten bepalen wie de vader is.

Hier gaat het goed met de bengels. Ze stuiteren door huis als ze meer vrijheid krijgen en sommige beginnen al met speelgoed te brengen. Morgen ga ik de stambomen aanvragen. :)

Marcella

Berichten: 36799
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:38

Alexia is op het moment behoorlijk strontvervelend, maar ze krijg ook niet echt meer haar zin van moeders. Blue is haar soms ook behoorlijk zat. En dan gaat ze lopen etteren. Op Blue springen, op mama springen, dingen van aanrecht gooien, enz.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 11:00

pradadaan schreef:
Jill & Jones zijn thuis *\o/*

Ze doen het echt mega goed! Ik heb ze van mijn neef gekocht dus hij kwam ze met zijn vrouw en kinderen brengen om gelijk ons nieuwe huis te bekijken (we zijn net verhuist)
Ze hebben gelijk gegeten, gedronken, op de bak geplast, gespeeld, de mega grote hond ontmoet (nog geen honden gewend), onze jongste Noorse boskat van 2,5 ontmoet en ze liggen nu heerlijk te slapen.
Nog nooit mee gemaakt dat het zo onwijs snel goed ging, ze verstoppen zich helemaal niet! Ook niet voor de hond en andere katten.
Helemaal op een roze wolk hier <3
[ [url=m/sjg7S0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh die bolle toet van Jones <3 Fijn dat het allemaal meteen zo goed gaat! En nu lekker genieten :D

Yom
Berichten: 3802
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 10:16

Yom schreef:
Nog iets meer dan 2 weken en dan mag ik eindelijk Fender ophalen. Ik wil een aardigheidje voor de fokster meenemen maar een bosje bloemen tussen de katten lijkt me ook niks

Iemand hier een leuk idee?


Even mijn vraag herhalen aangezien ik echt inspiratieloos ben ☹️