Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 94 [ 2334 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 94  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

 
Profiel   

Nou gelukkig dat ie terug komt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 16:13 



 
Profiel   

Mokka breekt bij tijden samen met Nova de tent af, maar kan ook steeds beter rustig liggen. [ img ]

Hij heeft echt een belachelijk dikke vacht. Ik ontdekte gister wel een dikke, lange korst in zijn staart. Geen idee wat hij heeft gedaan. Er zit wel een soort wond, maar ik kan het niet goed zien.
Het is verder droog en schoon. Zijn staart is gewoon recht en hij kijkt er niet naar om. Ik kan alleen niks bedenken wat er gebeurd kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:30 



 
Profiel   

Ook aal zo idioot dik in het haar dus :D

Het is echt een bloedkorst en geen poepklont?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:34 



 
Profiel   

Van wat ik kon zien echt een korst. Het zit deels om zijn staart heen. Alsof hij hem ergens tussen heeft gehad. Ik heb niks gemerkt. Blijft vreemd, maar hij overleeft het wel denk ik zo. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:11 



 
Profiel   

IMJ schreef
Al wat besloten jessix?

Hoe gat het met de andere kittens?
De onze heeft zoveel haar inmiddels dat het haast een munchkin lijkt :')


Ik heb het toestemmingsformulier voor bloedonderzoek wel al ondertekend en zal het ook meegeven als ik de katertjes volgende week wegbreng. Als de dierenarts het beter vind mag hij het doen. Ik wil geen spijt krijgen achteraf, ook al verwacht ik echt niet dat er wat uit zal komen.

Ik zal van de week de vervoersmand weer eens neerzetten, kijken of ze daar nog met z'n tweeën in passen. Het is wel een een extra grote, maar dat zijn katers ondertussen ook. :D Ik hoop ook wel dat ze samen in een hokje bij de dierenarts geplaatst worden, zou wel zo fijn zijn voor ze. Ik vind het allemaal maar niets... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:16 



 
Profiel   

Ach het zo zo gedaan en lang hoeven ze ook niet in een kenneltje te zitten. Katers zijn wat dat betreft makkelijker met castreren haha...

Mijn kleine avonturier
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 11:23 



 
Profiel   

Mister Zian en zijn vaak onmogelijke standjes _O-

[ img ] [ img ]

Meneer is inmiddels met 4 1/2 maand de 4 kilo voorbij en zwaarder dan zijn nichtje Nova


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:15 



 
Profiel   

[ img ]
Ons stelletje apen is inmiddels 6 maanden. Stilzitten voor de foto is er niet bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:14 



 
Profiel   

Beetje weirde foto die ik nu plaats, maar Mokka is zich alvast aan het voor bereiden voor het winnen van Nova’s hart:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:35 



 
Profiel   

Flinke vent gaby12! Die van mij zijn nu pas 4kg en die zijn een maand ouder.

Lieve foto ikkedus! Die kleine wordt dus de toekomstige lover? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:22 



 
Profiel   

Ja hij is nu al flink aan de maat ben ook heel erg benieuwd wat hij weegt met een jaartje of drie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:26 



 
Profiel   

Inderdaad Jessix! En dat gaat helemaal goed komen. Nu speelstoeien ze nog en dat mag tzt overgaan in de andere soort :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:04 



 
Profiel   

Ik hou van die zware katten!

Lieve foto ikkedus!

Hopelijk is de 2e peewee de oplossing!

Onze eerste kater woog met 6 maanden ook ruim 4kg.
Heb de 2e niet gewogen maar geloof echt niet dat hij zo groot wordt als de oudste. Hij oogt door al dat haar wel breed :=
Met korte pootjes _O-

Maar als ik hem optil voel ik een gezonde kat met heul veul haar!

@mossel, heeft jouw kleine tijger een hapje uit zijn rechter oor laten nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:04 



 
Profiel   

Mijn kleinste is nu de grootste. :D Grappig dat ze zo'n gewicht hebben, maar er nog lang niet volwassen en volgroeid uit zien. Ze zijn mijn poes dus al voorbij in gewicht en grote, maar dat is ook maar een klein kruimeltje. Een paar weken terug vond ik haar nog gigantisch naast de kittens.. :')

Nou ikkedus, dan hebben ze elkaar in elk geval goed leren kennen voordat het meer wordt! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:16 



 
Profiel   

Mokka is zo mooi <3

Ik zou heel graag een nestje met miley willen fokken met zo'n type kat maar ze is maar een halve raskat dus ze wordt niet toegelaten bij dek katers. Super jammer maarja dat is het risico van een halve ras kat kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 03:28 



 
Profiel   

Nou dat is niet zo hoor..
Kijk maar eens op mp. Daar worden recht wel dekkaters aangeboden, ook voor niet raskatten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 06:21 



 
Profiel   

Nova ik ook een mixje en ik heb nog geen enkel probleem gehad met dekken.
Ik kan je zo 2 adressen geven met Heilige Birmanen waar Nova gedekt is. Alhoewel de eerste dekkater misschien gecastreerd is nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:45 



 
Profiel   

Via Mp heb ik gekeken maar daar kon ik niet echt vinden wat ik zocht en dan moet ze bij de meeste een paar dagen in huis bij een vreemde. En misschien stel ik mij aan maar dat vind ik echt niet leuk :=
Dus ik ben aan het rond kijken of ik in mijn vriendenkring/familie een leuke dek kater kan vinden bij bekende en zo niet dan gebeurt het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:19 



 
Profiel   

Ja, meestal is het wel uit logeren..
Jij bedoelt meer een speeddate?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:12 



 
Profiel   

nee ze mag best uit logeren maar ik vind dat via marktplaats een beetje 'eng'.
En de grotere fokkers stellen hun katers niet beschikbaar voor halve raskatten.
Vandaar dat ik liever een bekende heb waar ik haar breng als een vreemde via marktplaats :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 13:49 



 
Profiel   

Ik weet dat de papa van mijn beide katers zowel door cattery's als particulieren gebruikt wordt.
Het is een siberische kater. Wordt getest en alles.
Veel mensen in de kattenwereld vinden dit niet netjes,maar zij vindt dit onzin.
De kater heeft gewoon stamboekpapieren :j

Er zijn meer katers aanwezig, allen met stamboom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:58 



 
Profiel   

Mooie foto's komen er weer voorbij! Hier mijn " Blackberry Forest" kittens :D maar weer eens, bijna 5 maanden zijn ze nu. Wat worden ze snel groot! Teddy boven en Mora onder.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 23:40 



 
Profiel   

Nou ik vroeg me gisteren af hoe het met ze zou zijn!
Zijn ze nu toch haast even groot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 23:44 



 
Profiel   

Teddy is nog iets kleiner, maar het scheelt niet veel meer. Nooit verwacht dat dat zo'n makke, lieve kroelkat zou worden, omdat hij al 12 weken was toen ik hem gevangen had. Zag er in het begin best tegenop, maar het is me 100% mee gevallen. Alleen kleine kinderen tot een jaar of 2 vinden ze helemaal niks :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 00:04 



 
Profiel   

Bovenste foto van een paar weken oud en onderste van gisteren. De 16e was hij 6 maanden.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 00:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 94 [ 2334 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 94  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen