[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xoranlover

Berichten: 6598
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 11:43

Show time!


Afbeelding

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 09:08

Ik kreeg vd keurmeester te horen dat Vino niet goed gegroomd was en alleen daarom geen Biv
Was ook, hij had een totale off day
Maar ik wil ook wel een cursus groomen doen voor maine coons zodat ik beter weet hoe en wat
Maar ja die is er vast niet -O-

xoranlover

Berichten: 6598
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:08

Yom schreef:
Ik kreeg vd keurmeester te horen dat Vino niet goed gegroomd was en alleen daarom geen Biv
Was ook, hij had een totale off day
Maar ik wil ook wel een cursus groomen doen voor maine coons zodat ik beter weet hoe en wat
Maar ja die is er vast niet -O-



Vraag een fokker die fife showt of die je wilt helpen. Zijn er genoeg die je daarmee kunt helpen.

Wie was je keurmeester? Ben blij dat mijne niet echt gegroomd moeten worden.

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 00:29

Stefan Henry of zoiets

Maar ik denk dat het de schuim was die ik wel in zijn vacht had gedaan maar niet uitgeborsteld. Dat moet na een kwartiertje maar we stonden ergens te kletsen en dat duurde te lang :o

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:13

Het is alweer even geleden hier. Vino is inmiddels 1 jaar en we gaan nog steeds af en toe naar een show


Afbeelding

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:21

Onze lieve jongste telg Suki is inmiddels al 1 jaar en 2 maanden.
Helaas daar minder goed nieuws, ze heeft epilepsie.
In december heeft ze haar eerste aanval gehad en sindsdien ongeveer 1x per maand. Maar tussen de laatste 2 keren zat precies 3 weken en waren beide op het toppunt van haar krolsheid.
We zijn begonnen met medicatie en ze wordt uiteraard gesteriliseerd. 12 mei gaat ze onder het mes, ik blijf bij haar bij de dierenarts om een oogje in het zeil te houden.
Het zijn korte heftige aanvallen en we hebben de hoop dat nu het zo lijkt samen te hangen met de krolsheid dat de interval of de intensiteit zal verminderen met de sterilisatie
Afbeelding

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:46

ai dat is minder, dan is het idd te hopen dat het weer verdwijnt na de sterilisatie

Fender moet hier 4 mei onder het mes, zijn heupkop wordt verwijderd ivm afbrokkelen hiervan. Iets wat vaker voorkomt bij de maine coon

Hopelijk gaat het met de rest vd kittens/katten wel goed hier

xoranlover

Berichten: 6598
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 22:52

@fleurtjeuh dat is minder. Hier helaas ook mee bekend. Of ja een vorm van want het blijft een vreemd verhaal.

Kito is nog rond en gezond. Nishi is vrolijk, happy en doet haar ding, Lanah ia gecastreerd. En Elani mag in mei naar de kater. Zij is inmiddels kampioen en heeft haar eerste punten voor internationaal kampioen maar eerst kittens.

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 23:18

Ons vorige zorgenkindje was een diabeet dus we zijn nog wel bekend met 2x daags medicatie geven.
Gelukkig is 2x een pilletje minder intensief dan 2x suiker meten en insuline geven

Fijn dat het hier met jullie beesten verder goed gaat :)