Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 94 [ 2334 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 94  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Kittenkletstopic deel 2!

 
Profiel   

Wat goed! Daar kunnen niet anders dan hele knappe baby's uit komen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:57 



 
Profiel   

Smee__ schreef
Wat goed! Daar kunnen niet anders dan hele knappe baby's uit komen :D



Ja echt he! Ben zo benieuwd!

Ik wil zo 1 maar dan somali:

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:30 



 
Profiel   

Ze zijn er <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:07 



 
Profiel   

Ooh wat een dotjes geniet ervan! Enne wel fotospammen he!!

Hoe heten ze? Of heb ik dat volledig gemist?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:30 



 
Profiel   

Wat een dotjes! Genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:47 



 
Profiel   

De zwartwitte heet Filou en het katertje heet Frummel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 08:04 



 
Profiel   

Oooh ze zijn echt te leuk Marianne! <3 En leuke naam, Frummel. Ik heb een tamme rat gehad die Frummel heette :))

Ik moet nog 10 dagen wachten tot de kittens komen :):) Het einde is nu echt in zicht! 8 juli komen ze in de avond. Dat eerste weekend wordt het helemaal chaos, dan heb ik er namelijk even 4 in huis _O- M'n tantes krijgen ook 2 uit hetzelfde nest maar die zijn dan net op familieweekend. Dus dan komt het hele zooitje eerst bij mij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 20:04 



 
Profiel   

Aaaah Ketly, wat zijn ze leuk! <3 en leuke namen!
Aftellen dus Smee :):) wat leuk dat ze eerst allemaal bij jou ‘logeren’.

Wauw xoranlover, dat gaat een gaaf nestje worden :j

Mijn kattenkinders zijn alweer 4 weken oud. We hebben in onze woonkamer nu een ren gebouwd waar ze lekker veel ruimte hebben om te klooien.. daar waren ze ook wel aan toe :j Ze komen luid piepend op me af als ik de kamer in loop en springen dan allemaal op schoot. Leuk dat we nu echt interactie met ze hebben. Ik heb nooit om dit (verrassings)nestje gevraagd, maar ik zou ze niet meer willen missen <3


[ img ]
Deze heeft zwemmerspootjes, we hopen dat met sporttape te verhelpen. 3 dagen later kan ie al op zn achterpootjes staan/lopen ipv ze mee te slepen, dus heb goede hoop :j

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 21:16 



 
Profiel   

Spannend Esmee! Je kan inmiddels dagen aftellen.

Met onze kittens gaat het heel goed. We hebben ze vandaag voor het eerst alleen in de woonkamer omdat ik weer aan het werk ben, wel even spannend :o Om 10 uur gaat mijn moeder even heen om te kijken en om 12 uur kan ik zelf weer even kijken. Hoe doen jullie dat als jullie aan het werk zijn? Om ze de hele tijd in de bijkeuken te laten vind ik dan ook weer sneu omdat ze daar 's nachts ook al zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 08:38 



 
Profiel   

Ik heb de kittens vanaf dat ze 4 weken zijn in de ren met de camera erop. Als ze oud genoeg en niet meer in de ren te houden zijn gaan ze los maar ik heb overal camera’s hangen om ze in de gaten te houden. Vanaf een week of 9 a 10 gaan ze los tot ze weg gaan. Dan kunnen ze bij de nieuwe eigenaar ook gewoon los lopen. Ze kunnen bij mij in de woonkamer, keuken, gang, overloop en kattenkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:37 



 
Profiel   

Zitten ze bij jullie dan niet in de gordijnen bijvoorbeeld? We hebben de afgelopen 4 dagen toezicht gehouden en omdat ze het zo leuk vonden door de gordijnen heen te kijken naar elkaar was dat wel even spannend :+ We hebben nu haarelastiekjes onderin gaan zodat ze er niet meer doorheen kunnen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:40 



 
Profiel   

Ja en dan vooral Amelia die een stel rots blokken in haar oren heeft en mij gewoon hondsbrutaal aankijkt terwijl ik nee zeg om dan vervolgens heel snel ja te doen. Axelia is wat dat betreft makkelijker nee is nee en die doet het dan ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:56 



 
Profiel   

Ik heb geen gordijnen :')

Kabels zijn afgedekt want daar bijten ze wel in. Ons huis is zeg maar redelijk kitten proef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 13:06 



 
Profiel   

Hier ook trouwens kabels afgepakt of kabelgoten.

Kitten apk gehad. Alexia was 988 gram en Amelia was ruim de 1000 gepasseerd niet helemaal goed kunnen zien. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 14:14 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Ze zijn er <3 <3 <3 Nu nog even gezellig met z'n vieren, zondag gaan de 2 van m'n tantes weer met hun mee. Op de foto met 3 is de middelste Marley en de rechter rode Bowie, die blijven hier wonen :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 20:12 



 
Profiel   

Ooh wat ene dotjes geniet ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 22:47 



 
Profiel   

@ Caaroo: Wat een cuties! Hoe is het nu met de kitten die zwemmerspootjes heeft?
@ Smee: <3
@ Ketly: Ook <3 Leuk beide zo'n witte snoet met blesje!

Onze beestenboel/kattenbende is sinds 19 juni uitgebreid met een kitten: Dommel de Koepoes, roepnaam Dommel :D Mijn nichtje noemde hem Dommel en mijn zoontje vond het Koepoes :)

Het is een gered vondelingetje van de boerderij bij mijn schoonzus. Hij heeft een wilde moeder, moeders was alweer verhuisd was met broertjes en zusjes omdat Dommel vastzat onder het dak. Hij heeft ruim twee dagen in die benarde positie gezeten voor mijn schoonzus en zwager hem er weg hebben kunnen halen.

Inmiddels is hij ruim 9 weken oud. Tussentijds nog flink ziek geweest. Niesziekte, niet typisch met vieze neus en ogen, maar met zweertjes in de mond (calicivirus). Gelukkig weer helemaal beter, nog wel even in quarantaine nog tot na het weekend.

Kleine ding kan niet wachten tot hij weer met Jethro, mijn kat van 2 jaar, kan spelen! En veel gezelliger om hem straks weer ook in de huiskamer te hebben.

Hieronder wat foto's

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 21:25 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuke kittens hier allemaal.

Even een fotospam. Van mijn nestje vandaag 6 dagen oud!

Alle 5 <3 <3
[ img ]

Kan er geen genoeg van krijgen om naar te kijken
[ img ]

Sorrel Kater - Imani's Simba
[ img ]

Wildkleur poes
[ img ]

Sorrel poes
[ img ]

Wildkleur poes
[ img ]

Wildkleur poes
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 20:17 



 
Profiel   

Sorry dat ik weer even binnen kom vallen.
Maar is hier iemand bekend met een goede Cattery die Bengaalse katten beschikbaar heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:18 



 
Profiel   

Ik weet niet of er zo cattery’s zijn met kittens beschikbaar. Misschien via rasverenigingen zoeken? Ik zit helemaal niet in de bengalen. Maar weet dat iemand die ik ken een wachtlijst heeft van kittenkopers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:30 



 
Profiel   

Dagmar80 schreef
@ Caaroo: Wat een cuties! Hoe is het nu met de kitten die zwemmerspootjes heeft?


Is helemaal goedgekomen! :D
Hij is ook de sterkste van de groep, springt nu met gemak uit de ren van 70cm hoog... :P Ze kwamen er tot nu toe alleen uit als we erbij waren (omdat ze best wild zijn en alles moet nog kapot zeg maar).

Nu dus maar even gaan nadenken hoe we ze veilig los kunnen houden. Ze zijn nu 8.5 week oud.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


xoranlover, wat zijn ze knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:05 



 
Profiel   

Dank je die van jou ook <3
Hier de eerste 2 die de oogjes open hebben. En 2 bijna. Nummer 5 heeft nog geen zin om oogjes open te maken. Ze komen hier goed aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:13 



 
Profiel   

Het plan heeft hier onverwachts een andere wending gekregen.
Mijn neef heeft een Main Coon waar ze een nestje van verwachte. Gister was ik op bezoek en is de kat bevallen waar ik dus heel toevallig bij was. Alsof het zo moest zijn zaten er 2 kittens in het nest waar ik direct verliefd op was.

Jullie raden het al, over een tijdje komen deze 2 knapperds bij mij wonen <3

Jill, een poesje
[ img ]

En Jones, een katertje
[ img ]

Ik vind het onwijs leuk dat ik ze nu echt vanaf het begin mee kan maken en ze al kan knuffelen straks voordat ze naar mij komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 13:34 



 
Profiel   

Oohh maine coons <3

Ik ben op dit moment op zoek naar een maine coon kitten. Een met bakkes en showkwaliteit en niet mee fokken. Hopelijk vind ik er een binnen mijn budget, dus mocht iemand tips hebben.... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 13:56 



 
Profiel   

Ik weet dat main coon cattery Askhamo in Neer nog een katertje over had. Geen idee of die al een nieuw huis heeft.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 94 [ 2334 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 94  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen