Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 52 [ 1277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers met een Friese Stabij!

 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Hij had ook CAC en CACIB punt, moeten opzoeken wat dat in godsnaam was. :') Maar heeft dus te maken met nationaal en internationaal kampioen worden. :=


Ik geloof je direct :=

Wat loopt hij mooi naast #jaloers.
Hier vanmorgen bijna onder uit getrokken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 22:49 



 
Profiel   

Haha normaal trekt Sepke ook als bezetene, al gaat het beter. Was ook verbijsterd hoe mooi hij meeliep. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 22:58 



 
Profiel   

Hoe is het met alle Stabijtjes hier?
Vandaag gaat ons Fritsje onder het mes. Hij was al een tijdje een beetje raar aan het doen, steeds boos naar z'n achterwerk bijten etc. Ontlasting ook heel wisselend, regelmatig aan de diarree, dan weer niet willen poepen.
Laatst toch maar eens naar de da geweest, mijn eigen da was er niet dus ik kreeg iemand anders. Die zette er meteen een spuit Prednison in waar ik niet zo blij mee was en gaf me pijnstillers mee. Conclusie; ik had er geen goed gevoel bij en uiteindelijk maakte het voor de klachten ook geen verschil.
Dus toch maandag maar een nieuwe afspraak gemaakt en terug geweest bij mijn eigen da. Die constateerde dat Frits z'n prostaat vergroot was en tegen de bekken drukte, wat hem veel pijn opleverde.
Vandaag wordt hij dus geopereerd.. Vanmorgen na een lange wandeling hem daar afgegeven. Vanmiddag word ik gebeld.. Ben benieuwd. Vind het toch wel een beetje spannend :=

En gisteren via marktplaats toch maar weer een bench gekocht, in de hoop dat Frits dat met oud & nieuw een prettig holletje vindt. Vanmiddag even dekentjes halen bij de Action om er wat meer een holletje van te maken. Deurtje blijft gewoon open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 11:40 



 
Profiel   

Ach bah wat een naar nieuws. Hopelijk knapt ie snel weer op. Hier ook zo'n verhaal mee gemaakt dit bleek alleen uit eindelijk een tumor in zijn blaas te zijn. Nu 8 jaar later loopt hij er gelukkig nog steeds (al wordt ie nu wel oud haha)
Vind Frits dat wel goed als je hem afgeeft? Ik wil dat zelf niet meer hebben. Met de ene hond zou dat kunnen maar die vind dat ook niet leuk. Die ander kunnen ze niets meer zonder mij en met mij alles :=
Waren eerst ook te eigenwijs om dat te proberen haha

Hier gaat verder alles goed behalve dat ze weer gaan knallen waar Toontje niet zo blij mee is. Dieks gaat zijn gangetje maar merk wel echt dat hij op zijn einde raakt. |(

Heel veel sterkte met Frits we duimen dat hij er weer helemaal goed en gezond uit komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 12:40 



 
Profiel   

Beterschap voor Frits :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 13:54 



 
Profiel   

Maj0, gelukkig heeft Frits daar niet zoveel moeite mee. Misschien ook omdat ik hem van jongs af aan overal mee naartoe heb gesleurd en hij best vaak bij mijn ouders was als ik er niet was. Of bij de buurvrouw. Hij is wel wat gewend. Maar vanmorgen bij de dierenarts had ie natuurlijk verder geen keuze :+

Nu gaat het volgens mij wel ok, hij is wat onrustig van de medicatie maar dat wordt vanzelf beter :j
Hij ligt er prinsheerlijk bij nu <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:18 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 23:30 



 
Profiel   

Jullie ook fijne feestdagen! Hoe gaat het met de kleine?

Renee hoe gaat het met Frits is hij weer helemaal opgeknapt?

Ik mocht gisteren nog een kruising stabij op de foto zetten. Deze jonge man zoekt een huisje maar ze kunnen helaas nog niemand vinden. Nou vroeg de stichting of er nog iemand foto's wou maken en aangezien ik toch in de buurt was mocht ik dat doen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 10:14 



 
Profiel   

Wat een lief koppie.

De kleine is echt heel anders qua karakter dan Sepke. Maar doet het goed,is helemaal thuis en super lief

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 11:31 



 
Profiel   

Ah wat een lieve foto mirjam <3
Hier alles goed hoor! Frits is weer helemaal opgeknapt en ik krijg steeds meer de indruk dat ie wat liever/warmer is dan toen ie nog reu was. Tophondje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 12:56 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Met zijn moeder :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 22:43 



 
Profiel   

Zo mijn vriend.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 20:56 



 
Profiel   

Die lieve koppies altijd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 20:57 



 
Profiel   

Ja, knap koppie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 21:26 



 
Profiel   

Hij hoorde iets buiten :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-19 21:28 



 
Profiel   

Altijd paraat voor baasje

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-19 00:48 



 
Profiel   

Hoe zijn jullie stabijtjes oud en nieuw door gekomen? Vorig jaar was Frits heel bang, maar nu met een Adaptil pilletje ging het eigenlijk best goed :j Wel nerveus uiteraard, maar verder gewoon rustig.
Met wat grote plassen in de tuin ipv uitlaten is het prima gelukt allemaal.
Gisteren lekker een lange ronde gewandeld, oa langs het kasteel hier. Trots op m'n hondje <3 Zaterdag gaan we langs bij de fokker! Daar wonen we nu vlakbij en die vond het leuk om Frits nog eens te zien.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 15:24 



 
Profiel   

Wat een leuke foto!

Dieks had het er wel wat moeilijk mee maar binnen ging het vrij goed. Hij mocht lekker nachtje bij ons op de kamer slapen. Dat vond ie geweldig!

Toontje hebben we 28 dec al weggebracht naar het pension. Hadden beide zo iets van ja euh doen we hier wel goed aan. Maar omdat ik chronisch ziek ben en ik haar geblaf er niet bij kan hebben het toch maar gedaan. Zien we deze foto's voorbij komen

[ img ]
[ img ]

Ik gok dat ze het dus dat ze het wel leuk heeft gehad daar. Maar ben wel blij dat ik haar straks weer mag ophalen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 15:55 



 
Profiel   

Oooooh fijn toch. Beter zo dan dat ze de hele tent bij elkaar blaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:03 



 
Profiel   

Dat doet ze daar waarschijnlijk ook wel. Laatste keer ook weer helemaal schor terug gekomen. Ze werd al omgedoopt tot het mag wel een Toontje lager _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:06 



 
Profiel   

Sam hebben wij de 27e ook weggebracht naar pension. Ze wilde helemaal niet naar binnen daar, dus ik denk dat we voor aankomend jaar een andere oplossing moeten vinden qua pension. Het is alleen zo moeilijk om wat te vinden ivm Sam haar wagenziekte. Alles is al gauw te ver weg. Een half uurtje red ze nog als ze een pilletje krijgt, maar langer dan dat gaat ze over d'r nek. Ze is ook onnoemelijk bang voor knallen en het begint twee weken van te voren al wanneer de jagers op ganzenjacht gaan. Zodra ze die doffe ploffen in de verte hoort is het al klaar %) Morgen gaan we haar halen en de schade weer herstellen die ze elk jaar weer krijgt door oud en nieuw.

Hopelijk hebben jullie een goed Oud en Nieuw gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:27 



 
Profiel   

Minimus die van ons wil ook liever niet bij ons weg. Maar dat is natuurlijk ook logisch. Als ze dat wel willen hebben ze het niet goed bij ons haha. Niets is zo trouw als een hond. Maar wij krijgen van het pension foto's en daar zien we op dat ze wel ontspannen is.

Wij hebben het paar jaar geprobeerd thuis. Maar we moeten haar echt stoned maken ze gaat echt overal doorheen.

Ik ga me nu omkleden en Toontje ophalen {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:37 



 
Profiel   

Sepke en Beike hebben nergens last van gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:57 



 
Profiel   

Dat lijkt me zo lekker he, hond die nergens last van heeft. Onze eerste hond (Berner Sennen reu) had ook nergens last van. De Shih Tzu die we erna gehad hebben was ook een angstig beestje en Sammo al helemaal... Waren jouw beide honden al zo Mirjam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 20:20 



 
Profiel   

Ja beide vanaf pup hier. Sepke nu 3 jaar en Beike 4 maanden. Met Beike wel veel vuurwerk geluiden laten horen.
Zij ging met O&N wel op mij liggen, maar verder geen stress ofzo. Sepke keek enkel verbaasd omhoog wie er zo'n herrie aan het maken was. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 52 [ 1277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen