Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 40 [ 981 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers met een Friese Stabij!

Profiel   

mirjamalvaro schreef
Hij had ook CAC en CACIB punt, moeten opzoeken wat dat in godsnaam was. :') Maar heeft dus te maken met nationaal en internationaal kampioen worden. :=

Ik geloof je direct :=

Wat loopt hij mooi naast #jaloers.
Hier vanmorgen bijna onder uit getrokken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 21:49 

Profiel   

Haha normaal trekt Sepke ook als bezetene, al gaat het beter. Was ook verbijsterd hoe mooi hij meeliep. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 21:58 

Profiel   

Hoe is het met alle Stabijtjes hier?
Vandaag gaat ons Fritsje onder het mes. Hij was al een tijdje een beetje raar aan het doen, steeds boos naar z'n achterwerk bijten etc. Ontlasting ook heel wisselend, regelmatig aan de diarree, dan weer niet willen poepen.
Laatst toch maar eens naar de da geweest, mijn eigen da was er niet dus ik kreeg iemand anders. Die zette er meteen een spuit Prednison in waar ik niet zo blij mee was en gaf me pijnstillers mee. Conclusie; ik had er geen goed gevoel bij en uiteindelijk maakte het voor de klachten ook geen verschil.
Dus toch maandag maar een nieuwe afspraak gemaakt en terug geweest bij mijn eigen da. Die constateerde dat Frits z'n prostaat vergroot was en tegen de bekken drukte, wat hem veel pijn opleverde.
Vandaag wordt hij dus geopereerd.. Vanmorgen na een lange wandeling hem daar afgegeven. Vanmiddag word ik gebeld.. Ben benieuwd. Vind het toch wel een beetje spannend :=

En gisteren via marktplaats toch maar weer een bench gekocht, in de hoop dat Frits dat met oud & nieuw een prettig holletje vindt. Vanmiddag even dekentjes halen bij de Action om er wat meer een holletje van te maken. Deurtje blijft gewoon open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 10:40 

Profiel   

Ach bah wat een naar nieuws. Hopelijk knapt ie snel weer op. Hier ook zo'n verhaal mee gemaakt dit bleek alleen uit eindelijk een tumor in zijn blaas te zijn. Nu 8 jaar later loopt hij er gelukkig nog steeds (al wordt ie nu wel oud haha)
Vind Frits dat wel goed als je hem afgeeft? Ik wil dat zelf niet meer hebben. Met de ene hond zou dat kunnen maar die vind dat ook niet leuk. Die ander kunnen ze niets meer zonder mij en met mij alles :=
Waren eerst ook te eigenwijs om dat te proberen haha

Hier gaat verder alles goed behalve dat ze weer gaan knallen waar Toontje niet zo blij mee is. Dieks gaat zijn gangetje maar merk wel echt dat hij op zijn einde raakt. |(

Heel veel sterkte met Frits we duimen dat hij er weer helemaal goed en gezond uit komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 11:40 

Profiel   

Beterschap voor Frits :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 12:54 

Profiel   

Maj0, gelukkig heeft Frits daar niet zoveel moeite mee. Misschien ook omdat ik hem van jongs af aan overal mee naartoe heb gesleurd en hij best vaak bij mijn ouders was als ik er niet was. Of bij de buurvrouw. Hij is wel wat gewend. Maar vanmorgen bij de dierenarts had ie natuurlijk verder geen keuze :+

Nu gaat het volgens mij wel ok, hij is wat onrustig van de medicatie maar dat wordt vanzelf beter :j
Hij ligt er prinsheerlijk bij nu <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 40 [ 981 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen