Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 222 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Katten!

 
Profiel   

Oh zie m nu hier ook haha. Zoals in andere topic gezegd hangt het er vooral vanaf wat er dan aan de hand is :). Voor iets simpels zou ik er niet vanaf zien ofzo :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 18:37 



 

Ik zou inderdaad ook even afwachten wat er precies aan de hand is.

Nou wij zijn eventjes op bezoek geweest bij mijn ouders. Komen we terug vind ik in de gang een stukje keukenrol. Ik loop naar de keuken hebben de boefjes zich met zn 2 geamuseerd met een volle rol keukenrol. Die bij thuiskomst dus niet meer vol was }:0
Een hele dierenwinkel aan speelgoed en nog is het keukenrol interessanter.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-07-19 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 20:22 



 
Profiel   

Zo hoort dat als je kat bent. Dingen waar ze niet mee mogen spelen zijn super mega leuk en interessant. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 20:23 



 
Profiel   

Ik wilde jullie toch nog even bedanken voor de tip m.b.t. almo nature natvoer. Milo doet het op de half droogvoer half natvoer zoooveel beter dan 2x droogvoer :j

Lijkt wel alsof ik een hyperactieve kip in huis heb nu :+

Hij is nu echt de hele dag aan het spelen en zijn vacht glanst een stuk meer. Hij gedraagt zich meer als een kitten dan een 8 jarige kat :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 19:51 



 
Profiel   

Wat geef je van almo dan? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 20:21 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Wat geef je van almo dan? :)


Hij krijgt nu 1x per dag zo'n complete maaltijd kuipje van Almo + 1x per dag zijn droogvoer. Hij is er echt hélemaal wild van :)
Vond hem eerst ook altijd al een blij ei, maar dit is echt de overtreffende trap van blij en energiek :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 20:32 



 
Profiel   

Oh die ken ik niet. Heb de blikjes wel eens gehaald en dat werd niet opgegeten maar opgevreten. :=

Fijn dat het zo goed bevalt! Heerlijk he, om ze zo lekker te zien eten. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 20:38 



 

Wij hebben hier ook de blikjes van Almo Nature voor de kittens. Ze staan er echt om te vragen als het etenstijd is ondanks dat ze onbeperkt brokken hebben.

Nog een vraag, Pumba onze kater van 5 maanden kwijlt soms. Ofja echt kwijlenkun je het niet noemen maar als ze op de bank heeft gelegen zie je een natte plek. Ook had hij volgens mijn vriend vanmiddag 1 keertje gespuugd na het drinken van water. Verder is hij heel actief en zie je aan zijn gedrag niks anders. Hij rent vrolijk rond en eet en drinkt ook normaal. Nu weet ik niet of dit spugen en kwijlen met elkaar samen hangt. Ik denk dat dat gewoon toeval is geweest. Zou het kunnen dat hij last van zijn tanden heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 20:57 



 
Profiel   

DideH schreef
Ik wilde jullie toch nog even bedanken voor de tip m.b.t. almo nature natvoer. Milo doet het op de half droogvoer half natvoer zoooveel beter dan 2x droogvoer :j

Lijkt wel alsof ik een hyperactieve kip in huis heb nu :+

Hij is nu echt de hele dag aan het spelen en zijn vacht glanst een stuk meer. Hij gedraagt zich meer als een kitten dan een 8 jarige kat :=

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Daarom is mijn Simba ook zo stout :') ze hebben meer energie, en het sluit meer aan bij hun natuurlijke voedingsbehoefte :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:25 



 
Profiel   

Ah ja, almo kan bijna nooit fout gaan, heerlijk is dat :D

Nou heb ik ook wel gelachen met die van mij. Die eten dus kvv (dus rauw vlees). En heb een vrij kieskeurige kater die nogal eens zn neus ophaalt voor zn vleesje. Nu had ik dit keer gemalen kuiken besteld, waar al wel wat reviews bijstonden dat veel katten t niet wilden eten. Dus ik dacht, nou dat zal wel naar de poes gaan.

Maar nee. Dit vindt meneer dus echt geweldig :roll:

Katten.... niet te volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:30 



 
Profiel   

Ik heb nieuwe foto’s gemaakt. Willen jullie die nog zien of worden jullie een beetje overspoeld met Nishi spam? :oo

Haha wat een enthousiastelingen met eten.
@simone waar heb je dat besteld dat keuken? Bij Nishi d’r fokker krijgen de katten wel eens kuikens. Maar ergens vind dat niet zo’n idee om hier te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:36 



 
Profiel   

Ja niet te volgen idd..

Ik snap dus niet dat dit lekker ligt :+
[ img ]

En hij ligt zo al zeker een kwartier.. We hebben sinds een uurtje de balkondeur dicht gedaan en sammie is het er niet mee eens en wil graag duidelijk maken dat hij open moet door op de printer naast de deur te gaan zitten of liggen.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:38 



 
Profiel   

Simba eet idd ook kvv. Maar geen kip. Ook niet als je het in een mix met 5 dingen doet :')

Maar kuiken eet hij wel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:43 



 
Profiel   

Wat ze worden stout van Almo Nature?

*note to self: blikjes AN er morgen uit fl*kketen*

Ze zijn zoooooo leuk op het moment. Maar ontdeugend....ohhhhhhhh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:51 



 
Profiel   

Hier zijn ze dol op kip tonijn en tonijn en garnalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:52 



 
Profiel   

Milo zijn favorieten van almo zijn volgens mij zalm, kip en beef. Als ik bijv roep: "Wil Milo kippie?" dan komt ie als een of andere struisvogel aangestoven omdat hij exact weet wat hij krijgt :+
Als ik iets anders roep dan is die reactie nog steeds wel blij-eierig, maar minder dan bij die drie smaken.

Qua dingen die ik uit de koelkast pak is hij ook heel kieskeurig, kan er vanalles uithalen, maar pas bij zalm/beef/kip komt meneer smekend aangerend :=

Milo is nu een jaar bij mij, kreeg hem echt heel mager uit het asiel. Hij was al wel flink wat aangekomen, maar dat laatste stukje wilde niet echt. DA zei ook de laatste keer dat hij nog steeds wel wat meer erbij zou mogen hebben/dat hij nog steeds wel smal was voor een kater.
Heb nu wel het idee met dat natvoer erbij dat dat wel wat helpt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 21:58 



 
Profiel   

Mijn kitten dame weigert nog kitten voer te eten en de volwassen kat eet het kittenvoer. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 23:30 



 
Profiel   

DideH schreef
Milo zijn favorieten van almo zijn volgens mij zalm, kip en beef. Als ik bijv roep: "Wil Milo kippie?" dan komt ie als een of andere struisvogel aangestoven omdat hij exact weet wat hij krijgt :+
Als ik iets anders roep dan is die reactie nog steeds wel blij-eierig, maar minder dan bij die drie smaken.

Qua dingen die ik uit de koelkast pak is hij ook heel kieskeurig, kan er vanalles uithalen, maar pas bij zalm/beef/kip komt meneer smekend aangerend :=

Milo is nu een jaar bij mij, kreeg hem echt heel mager uit het asiel. Hij was al wel flink wat aangekomen, maar dat laatste stukje wilde niet echt. DA zei ook de laatste keer dat hij nog steeds wel wat meer erbij zou mogen hebben/dat hij nog steeds wel smal was voor een kater.
Heb nu wel het idee met dat natvoer erbij dat dat wel wat helpt :j
Nog 1 diersoort erbij en je kan hem hierop in leven houden hoor :') en op een heel gezonde manier ook :j

Heb je eeuwig en altijd een gekke kater :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 00:33 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Ik heb nieuwe foto’s gemaakt. Willen jullie die nog zien of worden jullie een beetje overspoeld met Nishi spam? :oo

Haha wat een enthousiastelingen met eten.
@simone waar heb je dat besteld dat keuken? Bij Nishi d’r fokker krijgen de katten wel eens kuikens. Maar ergens vind dat niet zo’n idee om hier te geven.


Ik heb dit keer al mn kvv besteld bij Ekowolf. Die hadden ook gemalen kuiken. Is volgens mij van Kiezebrink (nu KB raw).

Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 07:21 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...

Gadver. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 09:02 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
SimoneeM schreef
Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...

Gadver. _O-


Ja t was sowieso wel even een grens die ik over moest :’)
Zo gemalen bevalt toch beter, ook erg eigenlijk, maar als t zo’n herkenbaar diertje is wordt het toch een beetje te

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 09:53 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Lisette0 schreef


Ja t was sowieso wel even een grens die ik over moest :’)
Zo gemalen bevalt toch beter, ook erg eigenlijk, maar als t zo’n herkenbaar diertje is wordt het toch een beetje te


Vooral als ze er dan mee gaan lopen spelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 10:46 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Ja t was sowieso wel even een grens die ik over moest :')
Zo gemalen bevalt toch beter, ook erg eigenlijk, maar als t zo’n herkenbaar diertje is wordt het toch een beetje te

Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. :')
Ik zou het echt nooit in huis halen hoor, hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 12:10 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
SimoneeM schreef
Ik heb ook wel eens gewoon hele kuikens gegeven zeg maar, maar dat wordt vooral nogal een troep en behalve er mee gooien gebeurde er hier weinig mee...

Gadver. _O-

Ik blijf daarbij en heb meestal een emmer en sop klaar staan :')


Heel af en toe mag het. Simba vindt het zo leuk :+: en ik ben echt een watje als het om hem gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 14:08 



 
Profiel   

Wat een stilte hier :+

Ik vroeg me war af..
Zijn er hier meer katten die op hun nagels bijten..?
Ik zie het Sammie regelmatig doen tijdens een wasbeurt. Als hij zijn pootjes wast, knabbelt hij regelmatig ook op zijn nageltjes. Jessie zie ik dit nooit doen.
Meer katten die dit doen of is sammie echt een beetje raar? :+

Jessie is zondag trouwens weer mooi op de foto geweest <3
[ img ]

En dit is een standaard Jessie-look
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 13:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 222 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen