Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foreverkliek

Berichten: 1355
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 20:02

Doerak deed dat altijd met zijn voerballen. En de grootste daarvan heeft een doorsnede van een cm of 10. Arme kat is er inmiddels al een paar maanden niet meer maar ik heb nog steeds geen idee waar de ballen zijn.....

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:24

Ik ben potvetdorie best een beetje pissig! Je denkt veilige halsbandjes te hebben voor je katten met een veiligheids sluiting..

Afbeelding

Afbeelding

Sammie maakte zo'n gek geluid en was zo gek aan het doen dat ik even polshoogte ging nemen. Het stuk draad van het halsbandjes zat op de een of andere manier vast over zijn onderkaak, achter zijn tandjes. Geprobeerd los te trekken wat niet lukte, en dacht er daarna aan: veiligheid sluiting! Dus snel los getrokken. Gelukkig niks aan de hand en alleen wat geïrriteerd maar ik ben best wel pissig dat dit blijkbaar kwaliteit voor kittens is die over het algemeen moeten wennen aan een halsbandje en er aan gaan bijten etc.

Op de tweede foto is dan ook goed te zien hoe stevig dat draad is en dat het niet breekt als je er wat kracht achter zet..

Direct contact opgenomen met het bedrijf waarvan de bandjes zijn. Ik moet zeggen; ik ben behoorlijk geschrokken en ook Sammie was even uit zijn doen. Arm ding, wat moet dat zeer hebben gedaan tussen zijn tandjes.. :(:)

Dorien66

Berichten: 1655
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:27

Begrijp je nu waarom bandjes voor mij een absolute no go zijn?
Wel fijn dat het goed is afgelopen! Geef hem maar een knuf

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:30

Dorien66 schreef:
Begrijp je nu waarom bandjes voor mij een absolute no go zijn?
Wel fijn dat het goed is afgelopen! Geef hem maar een knuf


Ik snap het wel, maar wanneer ik iets met veiligheids sluiting koop verwacht ik ook dat het veilig is. Bandje is nu overigens af. Hij zit er te veel aan om hem weer om te doen. Jessie blijft er netjes vanaf. Ze waren hier gelukkig zo goed als uitgegroeid maar de volgende keer betaal ik wel iets meer voor een echt veilig bandje. (Heb iets van rubberachtige bandjes gezien met veiligheids sluiting, geen losse touwtjes dus!)

Iets van stof haal ik in elk geval niet meer maar ben wel heel benieuwd naar wat ze hierover te zeggen hebben..

Dorien66

Berichten: 1655
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:33

Ook met veiligheidssluiting waag ik het er niet meer op. Maar goed, ik wil de discussie verder niet benadrukken. Ik ben echt blij dat het goed is afgelopen!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:46

Anders ik wel!

Mandyy

Berichten: 30498
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:48

Gelukkig goed afgelopen idd!

Vandaag de dierenarts gesproken over de poliepen. Helemaal niets om zorgen over te maken voor nu. Opluchting!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 08:10

Gets wat schrikken! Gelukkig was je thuis! Hoe reageerde de fabrikant?

Fijn Mandy!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:17

IMJ schreef:
Gets wat schrikken! Gelukkig was je thuis! Hoe reageerde de fabrikant?

Fijn Mandy!


Gisteravond gebeurd dus hoop vandaag reactie te krijgen..

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:50

Ik kan mijn bericht uiteraard niet meer aanpassen maar heb inmiddels reactie;

Allereerst hartelijk dank voor het toesturen van onderstaande mail.
Erg vervelend om te lezen. We hebben in het verleden nog geen klachten ontvangen over de kittenhalsbandjes, maar we zullen dit doorzetten naar onze afdeling kwaliteit.

Voor het verder afhandelen van uw klacht willen we u toch verzoeken terug te gaan naar het verkoopppunt waar u de bandjes gekocht heeft. Zij kunnen u verder helpen met afhandelen hiervan.

Verder willen wij u alle goeds wensen met de kittens.
Vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. Beetje makkelijk om me door te sturen naar het verkooppunt vind ik eigenlijk..

Mandyy

Berichten: 30498
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:56

Hm je zou denken dat zij je misschien juist weer daarheen sturen. Of zelf als tussenpersoon handelen maar veel kun je hier niet mee.

Ga je naar het verkooppunt?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:14

Mandyy schreef:
Hm je zou denken dat zij je misschien juist weer daarheen sturen. Of zelf als tussenpersoon handelen maar veel kun je hier niet mee.

Ga je naar het verkooppunt?


Moet er sws naartoe van de week dus denk dat ik het wel mee neem, maar een nieuwe van deze wil ik sws niet

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:50

Mijn verwende poeperd Muis weer een keertje;


Afbeelding

Afbeelding

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:15

Schrikken met dat bandje! Ik zou wel even terug gaan naar het verkooppunt :j gelukkig goed afgelopen met je katje!

Texel is vandaag zielig. Hij kreeg vanmorgen zijn vleesje niet wat hij heel flauw vond := hij is namelijk vandaag gecastreerd. Dus van 4.2kg weer .2 minder _O-
Tussen 5 en 6 mogen we hem weer ophalen. Kan niet wachten :o wil hem meteen wel weer terug namelijk :))

Mando

Berichten: 15703
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:20

Dat is schrikken zeg met daar bandje. Ik zou inderdaad naar het verkooppunt terug gaan al vind ik de reactie wel raar. Zij zijn toch fabrikant.


Hier ligt het stel heerlijk bij elkaar.
Lekker warm

Afbeelding

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:49

Mando schreef:
Dat is schrikken zeg met daar bandje. Ik zou inderdaad naar het verkooppunt terug gaan al vind ik de reactie wel raar. Zij zijn toch fabrikant.


Hier ligt het stel heerlijk bij elkaar.
Lekker warm

[ [url=m/lwOXaa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vind ik dus ook.. je kan ze ook vanuit daar bestellen dus lijkt mij dat zij me ook verder kunnen helpen. Maargoed, ik moet deze week sowieso langs die winkel dus ik leg het dan daar ook wel uit.. je word in eerste instantie 'boos' op de winkel.. had ik met de krabpalen ook maar uiteindelijk zijn hun enkel het punt waar je het spul koopt en kunnen ze er weinig mee..

Het bandje heb ik nog dus ga het gewoon laten zien.

En wat liggen jou katten er knus bij! Zijn het er nu 2 of 3? Haha

Mando

Berichten: 15703
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:05

Goed dat je gaat. Zien of het netjes opgelost gaat worden.

Haha zijn er 3.

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:01

Hier nooit bandjes om gehad gelukkig. Mede daarom
Ik had ze vanmiddag ingestopt :')
Afbeelding

Jessix

Berichten: 16469
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:20

Misschien is dat voor de fabrikant wel de snelste en makkelijkste manier om je te helpen aan een nieuw bandje of je geld terug o.i.d. De fabrikant verrekend dat dan wel weer met de winkelier. Althans dat is mijn ervaring.

maliejane

Berichten: 612
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Noordwijk

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:41

Ik heb in een bouwmarkt gewerkt en de meeste leveranciers hebben de winkel liever als tussen persoon.. Waarom snap ik ook niet want het kost in de meeste gevallen veel meer tijd... Maar zal hier denk ook wel zijn, garantie gaat in principe ook altijd via het verkooppunt namelijk en pas bij een productiefout ligt het bij de leverancier.

Mando

Berichten: 15703
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 05:42

Die liggen er lekker bij. Heerlijk warm.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:00

Hier smelt je toch van <3

Afbeelding

Jessie heerlijk in dromenland, lekker charmant en met een glimlach haha

Naboo

Berichten: 386
Geregistreerd: 22-10-14
Woonplaats: Ede

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:52

Ik lees al een tijdje mee maar nu meld ik me! Ik heb zelf ook 2 katten, Maine coons. Ze heten Nacho en Salsa, allebei 1 jaar oud. We zijn al heel lang Maine coon houders. Ik zal een keer proberen een fotootje te uploaden!

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:57

Leuke namen Naboo :)

Calzone is een beetje zielig :(:) Zijn halve koppie is kaal en hij is nog wat duf. Het wratje achter zijn oor wat steeds open bleef gaan is verwijderd. Nu hopen dat de oorontsteking ook verdwijnt, we blijven nog even zalven. :j
Meevallertje achteraf; het was nog steeds op kosten van het asiel. Dat wist ik niet, ik dacht dat die termijn al verstreken was. Ik voelde me wel een beetje schuldig om zoiets op kosten van het asiel te laten doen, maarja....als hij zo'n last van zijn oren heeft dat hij zich tot bloedens toe krabt, dan moet er toch wat mee gebeuren natuurlijk.

Maar nu praat hij niet meer met me :') Dinsdag weer terug voor controle, ik zet me vast schrap :+

gaby12
Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:18

Mister Zian en zijn vaak onmogelijke standjes _O- _O-

Afbeelding Afbeelding

Meneer is inmiddels met 4 1/2 maand de 4 kilo voorbij en zwaarder dan zijn nichtje Nova


Afbeelding