Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Katten!

 
Profiel   

Super mooie ogen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 18:11 



 
Profiel   

xLeoniee schreef
[ [url=m/NoEDRp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3ZMfCv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thuis! En t gaat super met zn 2en!

Oh wat mooi! Die ogen!

En dat het meteen zo goed gaat! Meestal is het toch eerst een paar dagen vechten. Of op zijn minst heel hard grommen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 18:20 



 
Profiel   

Wat een knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 18:20 



 
Profiel   

Oh leuk hoor!!
Knapperd

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 20:22 



 
Profiel   

Wat een knappie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 21:53 



 
Profiel   

Prachtig beestje Leonie!

Jessie vanmiddag helemaal gestrekt op de krabpaal haha. Ze worden zo groot :oo
[ img ]

Later lag meneer in het mandje, hoor ik een gek geluid boven de tv uit komen. 'Ligt er nou een zo te snurken?' Vraag ik aan mijn vriend. Geluid uit en ja hoor, jessie lag heerlijk hard te snurken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:40 



 
Profiel   

[ img ]

Hoe perfect wil je het hebben <3

Heerlijk zon grote krabpaal loveuggs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 01:02 



 
Profiel   

Is dat met de nieuwe, Leonie? Dat is echt perfect! Bij mij begint t nu pas een beetje te wennen. Zijn vanaf maart al samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 09:58 



 
Profiel   

[ img ]

Ted is over the moon.. binnenkort een klein schreeuwend mini mensje in huis :D

Wat kan ik doen om ted voor te bereiden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 10:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! Wat ik zou doen is langzaam een box en zo in huis gaan zetten en duidelijk gaan maken waar hij niet in of aan mag komen. En ook vooral aandacht aan de kat blijven geven. Ik weet hier dat 1 kat kinderen helemaal geweldig vind en de andere vind ze helemaal niks. Dus mocht er hier een kleine komen zullen ze alle rust en ruimte krijgen om eraan te wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:45 



 
Profiel   

Ik had vanmorgen het kattenluik langer dicht dan normaal, want Lilo moet weer prednison extra en dat kan pas een uur na zijn homeopatische middeltjes. Sonja was het er duidelijk niet mee eens en heeft het hele kattenluik uit de deur getrokken :wow: := . Nierfens van geschrokken en waardig naar buiten gewandeld >;) . Kattenluik is nu écht muurvast gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 14:24 



 
Profiel   

Xoranlover, dat zijn nuttige tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:13 



 
Profiel   

Ballonnen in de box. Hoewel mijn katten ballonnen leuk vinden, schijnen de meeste het niets te vinden. De box is dan eng. Nou ja, dat hoop je dan.
Ik zou de babykamer vast verboden terrein maken.
Katten en baby's moet je wel altijd in de gaten houden. Ze gaan er graag op liggen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:58 



 
Profiel   

Vrienden van mij hebben de boxrand beplakt met dubbelzijdige tape en in de box een plank gelegde met dubbelzijdige tape. De katten hebben het 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:29 



 
Profiel   

Dat is óók een goeie zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 19:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Wiebke!

Calzone is vandaag ook eindelijk zelf in de krabpaal geklommen en er in gaan slapen. Voorheen had hij er niet veel aandacht voor. Gelukkig toch geen miskoop dus!

En eh...tja..

[ img ]

Er is nog niets gedaan aan de studeerkamer, behalve dat er een bureau en boekenkasten in staan. Dat betekend dus dat er nog geen plek is om de viool fatsoenlijk op te bergen en er geen plekje voor Calzone is gereserveerd. En als je dan de koffer niet dicht doet, krijg je dit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 22:04 



 
Profiel   

Ons nieuwe vriendje is er eindelijk <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 12:29 



 
Profiel   

welkom knappie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 13:51 



 
Profiel   

Hij doet het tot nu toe heel goed! Hij bijt alleen graag in snoeren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 14:15 



 
Profiel   

Welkom knapperd van hedi!

Ted komt niet boven, dus de baby kamer is ted-vrij. De tips voor de box vind ik goed, al is ted goed opgevoed; hij springt nooit ergens op mits ik toestemming geef dat hij op de bank mag. Ook het aanrecht en tafel, stoelen en dressoir bespringt hij niet. Zelfs over het kleed loopt hij niet!
Als ik zeg dat hij in zijn mand moet gaan, doet ie het ook nog.. misschien is ted stiekem een hond!

Ballonnen vind ted wel eng ja, dus die kan ik er wel in doen! Of ik moet de bel laten afgaan zodra hij in de box wil.. want de bel is ook doodeng natuurlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 14:46 



 
Profiel   

Met mr purrr gaat het redelijk op het moment. Hij slaapt veel en kan geen hard geluid verdragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 14:58 



 
Profiel   

xLeoniee schreef
[ [url=m/5Q3Eye.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe perfect wil je het hebben <3

Heerlijk zon grote krabpaal loveuggs!


Wauw, wat fijn dat het zo snel al dikke mik is. <3

Hier is het nog best af en toe pittig, Ronin is net wat dominanter dan Horus heb ik het idee. Of het zijn gewoon nog wat onzekerheden wat zich uit in uit de hand lopende stoeipartijen.

Maar soms zijn er wel smeltmomenten.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 18:57 



 
Profiel   

Dat is wel heel schattig!

Gisteren trouwens Sonja ontvlooit. Die slaapt altijd bij dochter op de kamer, dus dan is dat niet zo fris. Maar nu had ze haar vriendinnen te logeren, dus de kat bleef buiten de slaapkamer. Mooie gelegenheid dus. Nou, mijn man en ik bijna een echtscheiding door die kat :D . Echt helemaal woest, vloog elke x omhoog als er een druppel op haar landde, dus het vloog alle kanten op. Moest echt bijna bovenop haar gaan zitten en het kostte 2 pipetten om het erop te krijgen.l :roll: . Uiteraard wat schade van nagels en tanden, maar dat viel gelukkig nog mee. Maar wat een duivel in die kat! Ik ben echt heel handig met moeilijke katten. Die van mij is ook vreselijk, maar Sonja slaat echt alles _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 19:26 



 
Profiel   

Doerak ging ik ook altijd op zitten. Bink ook, al begint die wel wat rustiger te worden. Zou echt niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. En mijn vriend is dermate nutteloos is zulke situaties dat die niet eens in dezelfde ruimte mag zijn als ik katten ontworm of ontvlooi. Is nog niet op een echtscheiding uitgelopen :D

Sterkte voor Mr purr

Die foto van de 2 katten in het mandje is echt te schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:17 



 
Profiel   

Goedemorgen!


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 08:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen