Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 342 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Katten!

 
Profiel   

Pfoe nou eerst het goede nieuws.

[ img ]


Dan het mindere nieuws. Kwamen thuis van t werken en er lag allemaal kots. Kito kwam ook niet naar de deur. Dus ik hem zoeken. Lag ie boven in een mandje. Helemaal niet lekker. Even aangekeken maar toch de dierenarts gebeld. Alleen daar had een dierenarts dienst die ik vreselijk vind en daar ga ik dus ook echt niet heen met een kat die vreemde mannen echt niet moet.
Dus rondje gebeld. Uiteindelijk bij een praktijk een stuk verder konden we terecht. Dus kito mee. Hij had flinke koorts. Ze kon zijn blaas niet voelen dus wilde ze een echo maken. Nou aangegeven dat dat geen goed idee was als ik niet mee kon. Dus mocht ik mee. Dat was gelukkig goed. Hij heeft iets tegen de misselijkheid gekregen en iets tegen de diarree. Nu gaat het wel wat beter. Hij heeft gegeten en gedronken. Zijn oortjes zijn minder warm en hij wandelt soms weer wat rond. Nu duimen dat dit doorzet. Gelukkig gaat mijn moeder nog even kijken morgen tussen de middag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 21:56 



 
Profiel   

Agossie. Beterschap voor Kito!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 05:08 



 
Profiel   

Beterschap voor Kito.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 08:24 



 
Profiel   

Jaaa wat leuk weer kittens! Leuk om naar uit te kijken!

Arme Kito, hopelijk valt het inderdaad allemaal mee en knapt hij snel weer op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 12:19 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Pfoe nou eerst het goede nieuws.

[ [url=m/OiiA9A.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dan het mindere nieuws. Kwamen thuis van t werken en er lag allemaal kots. Kito kwam ook niet naar de deur. Dus ik hem zoeken. Lag ie boven in een mandje. Helemaal niet lekker. Even aangekeken maar toch de dierenarts gebeld. Alleen daar had een dierenarts dienst die ik vreselijk vind en daar ga ik dus ook echt niet heen met een kat die vreemde mannen echt niet moet.
Dus rondje gebeld. Uiteindelijk bij een praktijk een stuk verder konden we terecht. Dus kito mee. Hij had flinke koorts. Ze kon zijn blaas niet voelen dus wilde ze een echo maken. Nou aangegeven dat dat geen goed idee was als ik niet mee kon. Dus mocht ik mee. Dat was gelukkig goed. Hij heeft iets tegen de misselijkheid gekregen en iets tegen de diarree. Nu gaat het wel wat beter. Hij heeft gegeten en gedronken. Zijn oortjes zijn minder warm en hij wandelt soms weer wat rond. Nu duimen dat dit doorzet. Gelukkig gaat mijn moeder nog even kijken morgen tussen de middag.


Gefeliciteerd!

Hopelijk voelt Kito zich beter..


Hier ook een soort van goed nieuws. We hebben er eindelijk een 2e surefeed voerbak bij! Sammie was met de apk welliswaar van 5.6 naar 5.3 gegaan maar Jessie was weer licht aangekomen, en we doen zo ons best -O- En nu hadden we ze eindelijk binnen op werk (slecht leverbaar bij de leverancier helaas) waar ik dus 30% korting krijg, dus we hebben er eindelijk 2 staan waardoor we het voeren voor beiden katten beter kunnen gaan regelen en kunnen controleren wie er hoeveel eet.

We denken altijd al dat Sammie meer eet, maar Sammie is ook een stuk actiever.. Maar misschien eet hij wel heel vaak kleine beetjes en zien we Jessie maar 2x eten en eet hij veel meer..

Het scheelt dat ze de voerbak al kennen, ik hoop alleen dat ze doorhebben dat er nu 2 staan en dat ze nu dus nog maar bij 1 bak terecht kunnen om te eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:33 



 
Profiel   

Ja Kito gaat gelukkig weer helemaal prima. Hij racet rond met Lanah. Nishi is chagrijnig en flink dik al :oo

Wij hebben hier van de week ook 3 surefeeds gekocht. Nishi brak de boel af als we werken waren omdat ze honger had. Nu krijgen de ze brok in de surefeed en vlees verdeeld over 3 maaltijden.
Ze leren het snel.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 12:15 



 
Profiel   

Ja ik vind ze ideaal, vooral omdat ik nu echt kan gaan controleren wie er hoeveel eet, en wie er eventueel minder kan gaan eten. Fijn dat ze het snel doorhebben! Daar duim ik ook voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 12:23 



 
Profiel   

Wij hebben ook 3 surefeeds hier. Echt ideaal :D
Je hebt ook gelijk door als 1 vd katten niet eet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 16:56 



 
Profiel   

Hier gewoon een all you can eat buffet. Maar madam eet eigenlijk altijd de perfect hoeveelheid voor haar streefgewicht. Ideaal :)

Vandaag is Nicky jarig. 6 jaar jong alweer Y)(^) nieuwe krab meubels, koekjes en speelgoed voor onze prinses. Wat vrijdag al kwam. En wij als humans konden niet wachten tot vandaag om het open te maken.Tot nu toe valt alles goed in de smaak. _O-

Ontbijt op bed voor de prinses. O:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 17:00 



 
Profiel   

Ben jaloers dat het met jullie surefeeds goed gaat zo. _O-
Hier staat ie helemaal afgeschermd en gebarricadeerd omdat Toby anders dat ding saboteert... Rotzak. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 20:58 



 
Profiel   

Hier ook twee surefeeds, ideaal. Pip moest een tijdje wennen en had die trainingsstanden echt nodig. Woezel was in 1 dag over, die vindt het vooral lang duren voordat hij bij zijn brokjes kan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:24 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Ben jaloers dat het met jullie surefeeds goed gaat zo. _O-
Hier staat ie helemaal afgeschermd en gebarricadeerd omdat Toby anders dat ding saboteert... Rotzak. :')



Hahaha Lanah doet poging maar t gaat goed nu.
Ze wil alleen vanaf de achterkant erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:36 



 
Profiel   

Herkenbaar hahaha! Toen Woezel nog geen surefeed had (en Pip wel) ging hij aan de zijkant mee zitten hengelen :roll: ik begrijp nog steeds niet waarom hij dat nu niet meer doet trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 21:43 



 
Profiel   

Wij hebben sinds vandaag ook weer kat, een 1-jarige kruising Maine Coon. Liep na een uur al rond alsof hij er al lang woonde en hij kwam vanavond al uitgebreid op schoot liggen, heb dat zo gemist! En een heel lief piep-miauwtje.

Hij is bij zijn vorige baasje gewend om op de slaapkamer te komen, maar wij willen dit liever niet. Vanmiddag heeft hij er wel even kunnen rondsnuffelen maar nu de deur dichtzit loopt hij te krabbelen omdat hij naar binnen wilt. Kunnen we dit gedrag beter negeren of is er een andere manier om dit af te leren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:13 



 
Profiel   

Toby ging er gewoon naast zitten eten, toen dat apparaat nog 'los' stond. :')
En Mara vond dat ook helemaal prima, vond het wel gezellig volgens mij. _O-


@UhNee, leuk! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Hoe heet hij?
Ik zou zeggen negeer het inderdaad, maar zou dan ook constant de deur dicht houden. Dus niet af en toe even laten kijken. Dan leert hij (hopelijk) vanzelf dat daar niks interessants is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:30 



 
Profiel   

Lisette0 schreef
Ben jaloers dat het met jullie surefeeds goed gaat zo. _O-
Hier staat ie helemaal afgeschermd en gebarricadeerd omdat Toby anders dat ding saboteert... Rotzak. :')

Oh ja, hier heb ik ook dingen ertussen en ernaast geplaatst, ze staan in nisjes zegmaar. Anders eet de oude kat steeds stiekem mee met de anderen.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 14:54 



 
Profiel   

UhNee schreef
Wij hebben sinds vandaag ook weer kat, een 1-jarige kruising Maine Coon. Liep na een uur al rond alsof hij er al lang woonde en hij kwam vanavond al uitgebreid op schoot liggen, heb dat zo gemist! En een heel lief piep-miauwtje.

Hij is bij zijn vorige baasje gewend om op de slaapkamer te komen, maar wij willen dit liever niet. Vanmiddag heeft hij er wel even kunnen rondsnuffelen maar nu de deur dichtzit loopt hij te krabbelen omdat hij naar binnen wilt. Kunnen we dit gedrag beter negeren of is er een andere manier om dit af te leren?


Idd ik zou ook zeggen negeren :j

Nicky woonde, uit nood, boven bij haar vorige (opvang) gezin. En sliep altijd bij hun zoontje in bed. Zij had hier ook moeite mee in het begin. Ondertussen hebben wij gefaald en loopt madam regelmatig door onze slaapkamer en mag ze in het weekend uitslapen op bed. _O- De deur is wel dicht als we er niet zijn. En ze slaapt 's nachts ook niet bij ons. Succes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 19:38 



 
Profiel   

Negeren! 1x toegeven is weer volledig opnieuw beginnen. Het is echt een kwestie van een lange adem. Jaren geleden is het bij mijn kat ook niet gelukt :D

De twee die we nu hebben mogen nooit op de slaapkamers (soms sneaken ze er toch gauw op, maar dan zijn ze er ook zo weer af) en ‘s nachts mogen ze niet boven. Dat was gelukkig van begin af aan geen probleem, maar ze kunnen het af en toe behoorlijk lang volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 07:14 



 
Profiel   

Mijn grote vriend is vandaag jarig. Hij is tien geworden.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 23:31 



 
Profiel   

Van harte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 12:12 



 
Profiel   

Dank jullie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 13:43 



 
Profiel   

Wat een lief hoofd xoranlover, en wat een grote ogen!

Appa is bijna een week bij ons. Het is wel weer even wennen zo’n kat in huis, en de kattenbak stinkt echt heel erg. Morgen komt voer van goede kwaliteit en andere vulling voor de kattenbak, hopelijk helpt dat :=

En ook een langhaar is wennen…. Net kwam hij op de bank, hangt er een drol aan zijn konthaar, en besluit vervolgens op de bank te gaan zitten. Top. :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 16:49 



 
Profiel   

Jij weet waarom wij de “broek” bij onze langharen bijknippen…. Niet mooi, wel functioneel en voor kat en mens fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 16:55 



 
Profiel   

Bloemetje75 schreef
Jij weet waarom wij de “broek” bij onze langharen bijknippen…. Niet mooi, wel functioneel en voor kat en mens fijner.


Snap ik helemaal! We hebben over een week een afspraak bij de dierenarts voor het chippen en dan wordt ook wat vilt bij zijn oksels weggeschoren. Ik ga vragen of hij eventueel ook snel even z’n kont wil doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 17:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 342 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen