Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 12:20

Ik moest deze even delen hier :')

Afbeelding

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 12:25

hahahaha

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 13:00

:')

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:48

Wat een weer...
Afbeelding

Tijd om te slapen
Afbeelding

Fijne zondag!

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:52

Blue vind het balkon ook niks aan op het moment. Alleen slapen is een dingetje. :o Ze heeft een nieuwe hobby er vandoor met de hengel door het huis en met koken moet de hengel naar mij gebracht worden. :')

Trouwens nu al een paar keer Blue en Maira betrapt een kort moment dat ze elkaars hoofd wassen. Gisterenavond neusje/neusje beide. Maira daagt Blue ook steeds meer uit en Blue is duidelijk grenzen aan het verkennen. Maar duidelijk geworden dat ze een net zo harde tik weer terug krijgt van Maira. :')

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:08

Haha Kito doet dat ‘s nachts met een hengel door het luikje naar boven tot op bed. Liefst luid mauwend met dat ding in zijn bek!

Zo grappig.

Hier soms ook dan krijgt Kito er van langs en dan is Nishi weer de klos.

Maar ze vinden elkaar wel lief.
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:20

Nou gebeurt hier nog niet zo vaak als ik zou willen hoor het kroelen, maar het feit dat er gewoon positief gedrag is. <3 Merk wel dat het echt ruim de tijd nodig heeft om te groeien, maar Maira is ruim een jaar alleen geweest dus af en toe is ze puber flink zat (ik ook trouwens heb krabplekken op mijn bank gevonden, maar mevrouw is slim genoeg om het te doen als ik niet thuis ben). Maar plekjes zat waar Blue nog niet durft te komen.

Blue viel net weer bijna van de kast af. Echt dat gaat iets worden dat ze volgens mij nooit gaat leren. :')

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:31

Haha. Ja ze zijn niet dom die katten.
Wel fijn dat er positief gedrag is :)

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:42

Echt vechten ook tot op heden nog niet gehad. En Blue heeft wel geleerd dat ze moet opletten met haar nagels. En sinds een paar dagen doet Maira nu ook weer mee met spelen met de hengel. Dus aan de ene kant vind ze Blue leuk.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:39

Haha mooie Nishi. Ik weet nu trouwens waar je woont Xoran, ik herken het huis van je overburen :D

Hier morgen toch maar even de dierenarts bellen voor de zekerheid. Opzich ziet de wond van Pip er netjes uit, maar het lijkt op twee plekken een beetje open waar (minimaal) vocht uit lijkt te komen. Ik bel liever een keertje teveel dan te weinig :+


Spoiler:
Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:57

Dat laten ze vaak expres open zodat het wondvocht eruit kan. Maar bellen kan zeker geen kwaad.

>;)
Herken je het huis van mijn overbuurvrouw.
Kom dan maar een keer op bezoek zou ik zeggen. *\o/*

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:03

Oh echt! Ik ben een leek haha dat blijkt wel (en overbezorgd dat ook...).

Ik had vroeger een vriendinnetje die in dezelfde straat woonde als jij nu (en het was mijn route naar de bieb :D ) je woont vlakbij de bocht toch?

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:12

Druif_01 schreef:
Oh echt! Ik ben een leek haha dat blijkt wel (en overbezorgd dat ook...).

Ik had vroeger een vriendinnetje die in dezelfde straat woonde als jij nu (en het was mijn route naar de bieb :D ) je woont vlakbij de bocht toch?


JA klopt *\o/*

Moon_light94

Berichten: 3427
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:17

Druif_01 schreef:
Oh echt! Ik ben een leek haha dat blijkt wel (en overbezorgd dat ook...).

Ik had vroeger een vriendinnetje die in dezelfde straat woonde als jij nu (en het was mijn route naar de bieb :D ) je woont vlakbij de bocht toch?


Bij mijn poes was het dichter, met als gevolg een vochtbultje :+ (Wat overigens ook geen kwaad kon en vanzelf wegtrok hoor).

Het zou me zelf denk ik pas zorgen maken als het dik wordt, roder wordt/warm voelt, of als er ineens weer bloed uit komt. Maar goed in de gaten houden of zelfs even bellen kan nooit kwaad natuurlijk :)

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:25

Ze is echt mijn therapiepoes nu ik al maanden in de ziektewet zit dus ze is meer voor mij dan ‘gewoon’ mijn huisdier :)

Ik zal het even aankijken nog morgen en anders bel ik gewoon even.

Anoniem

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:26

Hij had Pumba vannacht om 5 uur een gekke bui. Bleef steeds heen en weer rennen met zijn speelgoed muisje. En ik wilde alleen maar slapen :z

Als je de wond niet vertrouwd zou ik ook zeker bellen maar meestal laten ze de wond een klein beetje open zodat vocht eruit kan.

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:32

Heb vrijdag avond trouwens nog een cadeautje gehad van Blue een dode wolf spin. :')

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:35

Oh lekker zo'n dolle bui 's nachts.
Haha mooi cadeau Marcella!

Hier heb ik net maar even besloten dat we nog een show mee pakken. 15 maart gaan we naar show in Panningen. Er is een keurmeesters examen dus zijn er genoeg katten nodig. Nou ja dan gaat Nishi dan maar lekker mee. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:37

Marcella schreef:
Heb vrijdag avond trouwens nog een cadeautje gehad van Blue een dode wolf spin. :')

Ieuw gatver %)

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:37

Ja en denk je in de wc te doen om door te spoelen. Zit mevrouw nog even lekker op een pootje te knabbelen. :')

Moet helemaal goed komen met de show zou mij niet verbazen als ze dan hoor laatste punt pakt. :j *\o/*

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:50

Marcella schreef:
Ja en denk je in de wc te doen om door te spoelen. Zit mevrouw nog even lekker op een pootje te knabbelen. :')

Moet helemaal goed komen met de show zou mij niet verbazen als ze dan hoor laatste punt pakt. :j *\o/*



Helaas kan ze op deze show haar punt niet halen want we zijn lid van een andere vereniging maar dat maakt niet uit. Voor examens (vooral 2 straten verderop) proberen we altijd wel bij te dragen door katten in te schrijven. Keurmeesters zijn belangrijk. Dus ja die hebben we nodig en dan kunnen we beter helpen.

Als ze volgende week haar punt haalt kan ze in april in Zutphen haar laatste punt halen.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:58

_lauraaa_ schreef:
Marcella schreef:
Heb vrijdag avond trouwens nog een cadeautje gehad van Blue een dode wolf spin. :')

Ieuw gatver %)

Liever dood dan levend... :D

Hier zaten jut en jul pas naast elkaar voor de voordeur. Ik dacht.. huh? Maar er zat blijkbaar een vlieg op. :')
Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6604
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:30

Heb even geknutseld voor de poster van de vereniging.

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:51

Mooi geworden!!

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:04

Snif ben weer overbodig geworden en alleen geschikt als kachel. Spelen met zijn 2en is natuurlijk leuker dan met de baas. -O-

























:')