Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 09:17

Ik heb een vraagje aan jullie.

Ik ben vanwege privé omstandigheden opzoek naar een nieuw huisje voor mijn zesjarige gecastreerde kater, het is een echte knuffel en een binnenkat.
In nieuwe situaties en voor nieuwe mensen is hij bang, maar eenmaal kennis gemaakt komt dit allemaal wel goed.

Ik had hem eerst op marktplaats gezet maar hier komen zulke rare reacties en mensen op af dat ik hem er weer vanaf gehaald heb.

Is er hier in het topic misschien iemand te vinden die hem een mooi huisje zou kunnen bieden?

Uiteraard kan ik meer over hem vertellen mocht er iemand interesse hebben.

Hij woont in Zuid Limburg.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 13:03

Ik weet niemand, maar wil je wel sterkte wensen. :(:)

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 13:23

Weet ook niemand misschien via facebook herplaatsen. Zit hier al met 2 katten die niet weten wat ze willen.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 17:09

silvericathy schreef:
Ik heb een vraagje aan jullie.

Ik ben vanwege privé omstandigheden opzoek naar een nieuw huisje voor mijn zesjarige gecastreerde kater, het is een echte knuffel en een binnenkat.
In nieuwe situaties en voor nieuwe mensen is hij bang, maar eenmaal kennis gemaakt komt dit allemaal wel goed.

Ik had hem eerst op marktplaats gezet maar hier komen zulke rare reacties en mensen op af dat ik hem er weer vanaf gehaald heb.

Is er hier in het topic misschien iemand te vinden die hem een mooi huisje zou kunnen bieden?

Uiteraard kan ik meer over hem vertellen mocht er iemand interesse hebben.

Hij woont in Zuid Limburg.


Is verhuisdieren.nl misschien geen optie voor je?

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 20:59

Katten zijn niet te begrijpen. :')

xoranlover

Berichten: 6607
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:41

Ik weet ook niemand. Succes met het vinden van een gouden mandje. :)

@marcella echt he.

Lanah zegt hoi! Afbeelding

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:44

Hoi Lanah.

Lisette0

Berichten: 1909
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:18

Wat een knappie <3

Mando

Berichten: 15698
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 07:40

Help.... ik lig klem onder 2 dikzakken.

Afbeelding

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:37

Ach ja lekker warm toch. :')

Katten zijn niet te begrijpen. Ene moment doen ze lief tegen elkaar en volgend moment moet Blue opzouten en krijg een klap voor haar hoofd.

Hopelijk gewoon zwangerschap hormonen. :')

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 19:48

Even een vraag.. het betreft de foto in spoiler.. (vieze foto!!)
We treffen nu een dag of 2 wat dunne poep aan in de bak. Nu heeft een van de katten dus vandaag een ongelukje gehad op wat kleding.. We hebben geen idee wie :(

Nu mijn vraag, denken jullie dat er bloed in de ontlasting zit, of komt dit door de dunne..? Ik zit weer in standje bezorgd en uiteraard net weekeind...

Spoiler:
Afbeelding


Sammie krijgt nog Zylkene, dosis was iom de dierenarts assistente verhoogd met een capsule (dus 2 per dag) en na deze week gaat deze weer naar 1 capsule en dan hopelijk weer naar niks. Ik ga intussen speuren of dit een bijwerking kan zijn, en morgen een telefoontje naar de dierenarts praktijk om te vragen hoe of wat. Sws moeten we erachter komen wie er aan de poeperij is.. :( En dan rest nog de vraag; kan dit wachten tot maandag?

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:11

Een van onze katten heeft een hele tijd terug ook diarree gehad na haar entingen en ontwormen, daar zat ook bloed bij. Ik natuurlijk in enige paniek de dierenarts gebeld, maar het kon geen kwaad. Bloed kwam wel vaker voor bij diarree. Ik zou het wel even in de gaten houden, maar het is dus niet perse direct foute boel. Hopelijk knapt hij snel weer op!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:24

Pff dat is al een geruststelling :=
Ik gok dat het Sammie is maar weet het natuurlijk niet zeker.. Sammie gister een flinke haarbal en Jessie vanochtend, alleen Jessie heeft vanmiddag nog een keer gespuugd. Verder eten ze als een bootwerker en krijg ik totaal niet de indruk dat ze niet lekker zijn..

Nu denk ik dat het nu gewoon opvalt omdat het op een kleding stuk zat, in de kattenbak hadden we het vast niet eens gezien..

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:50

Katten hebben blijkbaar weinig nodig om diarree te krijgen, zolang ze nog goed eten en drinken en actief zijn zal het niet direct zo’n vaart lopen. Uiteraard wel even in de gaten houden.

kevinsky

Berichten: 1982
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 12:26

Als er iemand goed is on het krijgen van Oepsie Poepsies is het wel onze Nicky. := Soms vind ze iets eetbaars in huis wat haar darmen nogal prikkelt. O:) En soms zit er idd ook wat bloed bij.

Dit is onze prinses <3
Afbeelding

En ze zou graag mee willen lezen met jullie avonturen!

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 12:37

Welkom en knappe kat. <3

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 13:56

Hoe gaat het nu met Sammie?

Welkom Nicky! Wat een mooie kat!

xoranlover

Berichten: 6607
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 14:21

Ik ben ook benieuwd hoe het met Sammie is.

Welkom kevinsky. Mooie kat!

Hoi!! (Na deze foto pleurde ze van de bank :') )
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 14:25

Ze heeft toch niet teveel naar Blue gekeken. Hoewel die zo handig is om van de kast te vallen. :')

Vanmorgen ging Blue hoofd wassen van Maira. En even laten kreeg Blue zo ineens een lel van Maira. Hopelijk zijn het zwangerschap hormonen. En Blue een stuiterbal dus die laat zich niet gek maken door een tik, maar echt. :roll:

xoranlover

Berichten: 6607
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 14:28

Haha Lanah is heel goed in het randje (letterlijk) opzoeken van dingen. En dat gaat wel eens mis :')

Oh klinkt als hier. Nishi mept er af en toe ook op los. Denk over 2 weken nog een keer de pil en dan stop ik ermee en mag ze de 2e krolsheid naar de kater.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:43

Knappe prinses Kevinsky!

Er lag helaas nogsteeds dunne poep in de bak. Jessie vandaag ook weer een keer gal gespuugd. We houden het maar goed in de gaten. Morgen niet weg, dan vraag ik eind van de dag even aan de assistente die op mijn werk aanwezig is wat ze verstandig vind. Dan zijn ze 3 dagen aan de race geweest. Volgens mijn vriend was het stevigere hoopje poep in de bak van sammie en de echt platte poep van jessie, maar 100% zeker zijn we niet..

robeer

Berichten: 1406
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 21:57

Afbeelding

Onze Turkse Angora Woutert geniet van haar weekend.

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:32

Balen van de diarree.
Knappe Woutert. <3

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:33

LoveUggs schreef:
Knappe prinses Kevinsky!

Er lag helaas nogsteeds dunne poep in de bak. Jessie vandaag ook weer een keer gal gespuugd. We houden het maar goed in de gaten. Morgen niet weg, dan vraag ik eind van de dag even aan de assistente die op mijn werk aanwezig is wat ze verstandig vind. Dan zijn ze 3 dagen aan de race geweest. Volgens mijn vriend was het stevigere hoopje poep in de bak van sammie en de echt platte poep van jessie, maar 100% zeker zijn we niet..


Toevoeging: Inmiddels 100% zeker dat de dunne ontlasting van Jessie is. Temperatuur even opgenomen en die is goed, 38.8. Was het alleen de diarree dan maakte ik me niet zo'n zorgen, maar in combi met het spugen vind ik het wel weer eng. Maarja, hij eet goed, speelt, is levendig, drinkt.. Wellicht een blikje natvoer bij de dierenarts mee nemen om de darmen weer wat tot rust te brengen. Iets licht verteerbaars ofzo.

T zijn toch mn kindjes :+

Moon_light94

Berichten: 3427
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 22:42

Balen van de diarree! Wat ik dan wel eens doe is kip koken en dat geven. Valt vaak beter dan natvoer bij diarree :j