[VOLG] Ons puppy avontuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11314
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:24

Puppy's *\o/*

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:30

Oh wat leuk! Ik volg mee.

Stripe000
Berichten: 585
Geregistreerd: 02-06-15

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:33

Nou deze twee prachtige pups ( overigens echt schitterende korthaar collie <3 ) komen wel in een zeer warm mandje terecht!
Droom voor iedere fokker denk ik om hun pup bij iemand als jullie te plaatsen.

Mijn laatste honden zijn allen herplaatser maar ik wil graag nieuw puppie geluk volgen.

Dus ik volg.

Veel plezier alvast met ze!!

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 19:20

Jeeeeeeej ze zijn er *\o/*

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 19:45

Ze gaan goed! Dana is meer onder de indruk dan Harvey, die breekt de boel af. :')

Afbeelding

Afbeelding

En we hebben van onze beste vriendinnen echt een geweldig cadeau gekregen. <3

Afbeelding

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:22

Wat een leuke shirts!

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 21:30

Nou, even een update! *\o/*

Wij zijn gisteren om 0.00u gaan slapen en mijn wekker ging om 6u vanochtend. Ze hebben gewoon geslapen, vanochtend vonden we een plasje op de puppypad, die was van Dana want die plaste vanmorgen niet buiten terwijl Harvey leegliep. :=

Ben echt heel blij dat de fokkers zoveel energie hebben gestoken in het zindelijk maken zowel buiten als op die pad. We hebben nog niet één plasje of poepje hoeven opruimen. :Y)

Kreeg vandaag wel een bericht van de fokker van Dana dat bij haar thuis vachtmijt was 'uitgebroken', Dana heeft inderdaad wat schilfers, maar niet overmatig jeuk of geïrriteerde huid. Gelukkig is ze vorige week wel al behandeld met Frontline spray. Maar voor de pups heb ik een shampoo en Frontline besteld, zeker voor het onzekere. :j

Ook hebben we er toch één grote ren van gemaakt. Dana geeft goed aan wanneer ze geen behoefte heeft aan Harvey en Harvey heeft daar vooralsnog respect voor en laat haar dan ook met rust. Dus dat is fijn. :)

Belangrijkste van de updates *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de eerste keer mee wandelen, helemaal niet spannend om voor het eerst buiten te lopen. :evaw:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:36

Wat een snoesjes <3 , ben super benieuwd hoe die uitgroeien!

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:43

Wat een heerlijk stel pups, leuk om jullie te kunnen volgen

haffishetti

Berichten: 122
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Winterswijk

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:50

Wat een prachtig mooie pups! Ik volg ook stilletjes mee :o

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 07:25

Vannacht om 2u werd er gepiept, Dana moest poepen en plassen en ze was van plan dat buiten te gaan doen! :')

Vanmorgen om 6u was er weer leven in de brouwerij, en nu anderhalf uur later heerst er weer rust. :Z


Afbeelding

Manadeluca

Berichten: 1124
Geregistreerd: 15-07-05

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:25

O die kortharige collie wat een schoonheid. Heb in 2001 twee puppen (Duitse dog en Leonberger) in huis gehad, dit samen met een full-time job was een onverstandige keuze, iets om nooit meer te doen in mijn geval.

Heb er veel uit geleerd en ondanks dat er veel gesneuveld is geweest hebben we veel plezier van deze twee honden gehad.

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:35

Wauw, 2 puppies! Wat leuk! Ik ga ook volgen. Mag ik eens vragen hoe je dit aanpakt mbt zindelijkheid? Aan twee pups heb je je handen toch wel vol?

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 10:37

Manadeluca schreef:
O die kortharige collie wat een schoonheid. Heb in 2001 twee puppen (Duitse dog en Leonberger) in huis gehad, dit samen met een full-time job was een onverstandige keuze, iets om nooit meer te doen in mijn geval.

Heb er veel uit geleerd en ondanks dat er veel gesneuveld is geweest hebben we veel plezier van deze twee honden gehad.


Wij werken in principe ook vrij veel, zeker nu in het hoogseizoen (beide in de recreatie en horeca), maar nu heeft mijn vriend een week vrij, ik krijg vanaf zaterdag drie weken vrij en dan heeft hij weer twee weken vrij. Daarna komt mijn moeder weer oppassen als ze lang alleen moeten zijn, maar we proberen het te beperken tot maximaal 4 uur. :j

xMercury schreef:
Wauw, 2 puppies! Wat leuk! Ik ga ook volgen. Mag ik eens vragen hoe je dit aanpakt mbt zindelijkheid? Aan twee pups heb je je handen toch wel vol?


Heel eerlijk gezegd hebben we nog niks hoeven doen. Vanuit de fokker kenden ze de puppypads vanaf het moment dat ze konden lopen en bewegen, en vanaf het moment dat ze verantwoord naar buiten konden zijn ze buiten geweest. Dus we hebben er eigenlijk geen werk aan. Als ze binnen op de puppypad plassen en poepen belonen we niet, buiten wel. Dat hebben ze na één dag wel al in de gaten. :D

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:50

Knappe pups zeg :) Fijn dat ze het ook daadwerkelijk op hun puppypads doen, hier hadden we er eentje en die vond het vloerkleed toch een stuk fijner kakken :')

Iris82

Berichten: 39855
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:54

Oh ik ben zo jaloers! Geweldige honden! :) Waar heb je toch een vriend gevonden die ook van honden trainen houdt?

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:57

Ahh dit topic ga ik zeker volgen!
Super leuk <3

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 11:06

xMercury schreef:
Knappe pups zeg :) Fijn dat ze het ook daadwerkelijk op hun puppypads doen, hier hadden we er eentje en die vond het vloerkleed toch een stuk fijner kakken :')


Wij hebben binnen overal een grindvloer en in de woonkamer een mat met kunstgras, ik had gedacht dat ze daarop zouden gaan zitten, maar dat valt me alweer mee. :+


Iris82 schreef:
Oh ik ben zo jaloers! Geweldige honden! :) Waar heb je toch een vriend gevonden die ook van honden trainen houdt?


Is toevallig. :Y) Hij wilde wel altijd één hond, voor in huis en mee te wandelen, leuk. Ik wilde ook honden, sowieso meervoud, en er ook mee aan de slag. Geheel toevallig zijn we na de puppycursus verder gegaan met agility en dat vond ik leuk, en mijn vriend daarna ook. Hij heeft toen een Sheltie gekregen voor de agility en is gestopt met voetballen. :+

Ondertussen hebben we ons leven echt toegewijd aan de honden, en we vinden het heerlijk! <3 <3

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 11:11

Dana is gewassen met een shampoo met munt erin, zodat de huid tot rust komt. Ze had het wel koud daarna, dus lekker ingerold in het fleece. :+:

Afbeelding

Afbeelding

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:33

Leuke pups. Wat voor training ga je er mee doen?

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 14:21

Kuggur schreef:
Leuke pups. Wat voor training ga je er mee doen?


Agility :j

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:29

Wat zijn ze toch leuk <3 . Doet me zo weer terug denken aan de puppytijd bij ons :) .

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:31

Ach gossie wat een schatjes :+:
Toen ik in het begin las dat het om twee puppy's ging dacht ik ohjee := maar meteen zag ik dat je erg goed weet waar je mee bezig bent.
Wat fijn dat ze het zindelijke al zo goed doen!
Mijn pupsel vind het vooral in de nacht nog wat lastig, maar dat komt allemaal wel.

Misschien niet helemaal bij dit topic maar heb je ook actie foto's van de andere honden?
En hoe doe je het met 3 (of meer) uitlaten van de honden? Hier twee en dat gaat prima maar ben wel benieuwd.

KimD

Berichten: 20447
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 15:05

Jazeker! Ik zal straks even wat foto's van die drie uploaden. :D

Uitlaten is echt appeltje eitje, die drie gaan in één hand en met de andere hand duw ik het karretje. _O-

loez

Berichten: 11077
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [VOLG] Ons puppy avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:12

Oooooh Kim!! Ik ben verliefd <3 Wát een scheetjes!! En jullie hebben een mooi plan zo hoor samen! Wat leuk dat je dit allemaal samen doet en kunt doen met je vriend!!

Knappe roedel! Ik volg :D