Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 18 [ 447 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Am/Engelse Stafford eigenaren!

 
Profiel   

Hoe gaat het hier? :) Lenyx is geslaagd voor z'n puppy cursus op dinsdag! Yay :D

[ img ]

Ik heb hem vandaag/gisteren pootje geleerd (nouja we zijn nog oefenden) en roll over (wat echt super makkelijk ging) alleen hij is nu zo enthusiast met die trucjes dat als ik gewoon zit of liggen van 'm vraag dat ie gelijk omrolt _O-

Hij doet het verder erg goed op het moment. Yay, geen ongelukjes in huis meer ook! Helemaal top.

We hadden overigens vorige week een raar voorval in het hondenpark.. een man kwam met z'n 3 kleine kinderen naar binnen omdat ze hondjes wilden aaien. (WTF?)
Ik heb het over misschien een 1 jarig kindje en eentje 5 en 7 ofzo.

Er was ook een hele stevige bulldog in het park en die was dus enthusiast en sprong op. Dat meisje van een jaar of 5 KRIJSEN joh! Want ze dacht natuurlijk dat ie d'r aanviel maar ze had iets in de hand, een bal ofzo en de eigenaar zei nog laat het vallen laat het vallen...
Arme hond schrok zich te pleuris en was in de war want toen heeft zn baas 'm maar even aangelijnd.

Wat bezielt je om met je kleine kinderen het hondenpark in te gaan als je zelf geeneens een hond hebt? Met vreemde honden.. zonder even te vragen of dat wel okay is.

Ik had zelf gezegd dat als ze Lenyx willen aaien dat ze dat niet op 't hoofd mochten doen en dat hij op het moment erg scherpe tanden heeft en als hij bijt hij dat niet opzettelijk doet en het risico voor hen was. -O-

Echt, begrijp ik nu niets van.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 06:45 



 
Profiel   

Ahhh gefeliciteerd! Goed gedaan!
Die foto is ook echt heeel schattig!

Rare situatie met die kindjes.. nu vinden mijn honden kindjes geweldig dus als het kan stoppen wij altijd zodat ze kunnen aaien. Maar om nou naar zo’n hondenpark te gaan vind ik apart..

Hier gaat t goed! Alle testen inmiddels achter de rug;
Chicka HD-A 40
Vrij getest van ;
ED
HC
PL
L2-hga

Boellie het zelfde alleen HD-A 35
Dus nu wachten tot ze loops word!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 08:42 



 
Profiel   

Jeeej Lenyx! Gefeliciteerd knapperd! <3
Pff wat een rare vent!! Ze hadden bij mij geen enkele hond mogen aaien waarschijnlijk :')

Heeej Kiwi! Fijn dat alle testen in orde zijn! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 09:15 



 
Profiel   

Van mij hadden ze de hond wel mogen aaien hoor, mijn hond is gek op kinderen. Hoe meer kinderhandjes met haar bezig zijn, hoe beter.
Het is niet handig dat hij daar kwam, maar ik begrijp het wel. Als je zelf geen tijd en geld hebt voor een hond, waarom dan niet in een park wandelen en kijken of je wat hondjes mag aaien. mensen gaan tenslotte ook naar een kinderboerderij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 09:21 



 
Profiel   

Hmm maar dit is zo'n afgesloten hondenpark met een gek erom. Ernaast (buiten het hek) ligt een speeltuin.

Ik vind het raar je kinderen zomaar naar binnen te nemen zonder te vragen. Gevolg was dat honden tijdens hun speeltijd in het honden park aan de riem moesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 09:42 



 
Profiel   

Nagini schreef
Hmm maar dit is zo'n afgesloten hondenpark met een gek erom. Ernaast (buiten het hek) ligt een speeltuin.

Ik vind het raar je kinderen zomaar naar binnen te nemen zonder te vragen. Gevolg was dat honden tijdens hun speeltijd in het honden park aan de riem moesten.

Ja daarom vind ik het ook zo raar. Ga dan bij de uitgang staan en vragen of je de hond mag aaien..

Loez; Ja ben echt blij! Ik heb zo'n vermoeden dat ze ook nog eens eerder loops word.. Maar dat moeten we nog even zien :P
Ik overweeg een topic te openen om het nestje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 10:02 



 
Profiel   

Jaaa Ik stem voor! God weet, miss komt er ooit wel een Engelse staff in huis. Weet ik in elk geval alvast bij wie ik moet zijn haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 15:36 



 
Profiel   

Haha wil nog even wachten tot ze loops is. Dan zal ik een topic maken.
Lief van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 16:57 



 
Profiel   

wat spannend kiwiwitje en goede uitslagen van de testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:29 



 
Profiel   

jonneke1981 schreef
wat spannend kiwiwitje en goede uitslagen van de testen.

Ja echt wel. En dan is het allemaal nog niet echt begonnen. Ze is nog niet loops, ze is nog niet gedekt en nu vind ik het al spannend! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 10:30 



 
Profiel   

Ik heb een loopse toller die eind deze week gedekt gaat worden. Vandaag op progesteron geprikt was nog maar 2.1 dus denk dat het vrijdag of zaterdag wordt. Dus ik weet hoe je je voelt hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 19:42 



 
Profiel   

jonneke1981 schreef
Ik heb een loopse toller die eind deze week gedekt gaat worden. Vandaag op progesteron geprikt was nog maar 2.1 dus denk dat het vrijdag of zaterdag wordt. Dus ik weet hoe je je voelt hahaha.

Haha echt een dingetje hoor. Ik had haar eigenlijk al loops verwacht moet ik zeggen. De reu hier in huis begon haar toch interessanter te vinden en het deel rond haar muts werd dikker. Maar t wil nog niet echt verder gaan. Hij klappert ook nog niet dus duurt nog wel even. Ach. Haar eerste loopsheid was in December 2016. Toen was ze nog niet van ons.
Haar tweede loopsheid was 9/10 juni. De vanaf de 18e reageerde de reu heel fel op haar toen en bleef ze echt steeds voor hem gaan staan(als ze de kans kreeg, wilde toen nog geen nestje dus hield ze wel uit elkaar. Beide honden zijn daarin gelukkig makkelijk tot nu toe :) )
De 22e was dit ook helemaal over. Hij geen interesse meer in haar en zij niet meer in hem. Op de 27e was ze helemaal schoon(geen bloedverlies meer op de ''maandverbandjes'')

Dus als ze echt blijft kloppen verwacht ik dat ze 9 december pas weer aan de beurt is.


Dat progesteron prikken, hoe werkt dat? :o Mag ook via PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 20:19 



 
Profiel   

Hier word goed uitgelegd wat progesteron prikken in houd.https://www.dierenkliniek-sleeuwijk.nl/ ... tig-worden

Ik adviseer iedereen toch wel om progesteron te prikken, wij hebben het in het begin niet gedaan.
Tot we ons teefje lieten dekken op dag 12, dekking ging super ze ging er helemaal voor staan en reu ook erg geïnteresseerd dag 13 en 14 nog een keer gedekt ook die dekkingen gingen super.Op dag 18 ging ze thuis voor de benchen van de reuen staan en duwde heel haar muts naar binnen. Ik vertrouwde het niet dus toch nog progesteron gaan prikken, 1,5 uur later belletje van de dierenarts dat ze gelijk gedekt moest worden. Uiteindelijk bevallen van 8 pups van de dekking op dag 18, dus madam had zich 3 keer laten dekken terwijl ze niet dekrijp was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 22:52 



 
Profiel   

Zorry schreef
Hier word goed uitgelegd wat progesteron prikken in houd.https://www.dierenkliniek-sleeuwijk.nl/ ... tig-worden

Ik adviseer iedereen toch wel om progesteron te prikken, wij hebben het in het begin niet gedaan.
Tot we ons teefje lieten dekken op dag 12, dekking ging super ze ging er helemaal voor staan en reu ook erg geïnteresseerd dag 13 en 14 nog een keer gedekt ook die dekkingen gingen super.Op dag 18 ging ze thuis voor de benchen van de reuen staan en duwde heel haar muts naar binnen. Ik vertrouwde het niet dus toch nog progesteron gaan prikken, 1,5 uur later belletje van de dierenarts dat ze gelijk gedekt moest worden. Uiteindelijk bevallen van 8 pups van de dekking op dag 18, dus madam had zich 3 keer laten dekken terwijl ze niet dekrijp was.

Ga ik morgen eens doorlezen. Ook interessant; wat zijn de kosten ongeveer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 23:01 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Zorry schreef
Hier word goed uitgelegd wat progesteron prikken in houd.https://www.dierenkliniek-sleeuwijk.nl/ ... tig-worden

Ik adviseer iedereen toch wel om progesteron te prikken, wij hebben het in het begin niet gedaan.
Tot we ons teefje lieten dekken op dag 12, dekking ging super ze ging er helemaal voor staan en reu ook erg geïnteresseerd dag 13 en 14 nog een keer gedekt ook die dekkingen gingen super.Op dag 18 ging ze thuis voor de benchen van de reuen staan en duwde heel haar muts naar binnen. Ik vertrouwde het niet dus toch nog progesteron gaan prikken, 1,5 uur later belletje van de dierenarts dat ze gelijk gedekt moest worden. Uiteindelijk bevallen van 8 pups van de dekking op dag 18, dus madam had zich 3 keer laten dekken terwijl ze niet dekrijp was.

Ga ik morgen eens doorlezen. Ook interessant; wat zijn de kosten ongeveer?


Ik ga zelf altijd bij Sleeuwijk, en daar betaal je 50 euro per keer om te prikken. Afhankelijk van welke dag je begint, maar meestal ga ik zo rond de 3/4 keer.

Sommige klinieken die progesteron prikken hebben een pakket, dan kan je onbeperkt progesteron prikken en dan meestal echo en foto er bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 06:29 



 
Profiel   

Ik ga ook in sleeuwijk en ben daar heel tevreden over. Ik moest inderdaad 49 euro afrekenen maar ik vind dat het wel waard. Ik moet dik twee uur rijden voor de reu en zo heb ik aan 1 dekking genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 08:43 



 
Profiel   

Oke, ik ga eens neuzen en met mn DA overleggen :)

Het is voor mij nieuw. De fokkers waar ik(van verschillende rassen) bij ben geweest (stage en werk) deden dit ook nooit vandaar..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:29 



 
Profiel   

Als je teef en reu samen hebt zou ik het ook niet doen. Maar als je ver moet rijden voor een reu is het zeker een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:39 



 
Profiel   

Bedankt voor alle info enzo tot nu toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:44 



 
Profiel   

Wij doen het zelfs ook al gebruiken we onze eigen reu. Ga niet onnodig maar reu op laten hitsen, en je weet zeker dat je altijd goed zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 18:25 



 
Profiel   

Ik wil deze knapperd even aan jullie laten zien;

[ img ]

Aanstaande vrijdag gaan we hem ophalen! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:18 



 
Profiel   

Die is wel heel knap inderdaad!
En en en? Hoe heet deze knappe vent? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:19 



 
Profiel   

Hihi.. we hebben hem de naam Jack gegeven!
En verder, ja.. wat moet je er van zeggen, ik kan bijna niet wachten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:25 



 
Profiel   

Wat een scheetje! <3 haha cool! Mijn vriend heet ook jack :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 20:59 



 
Profiel   

Jack klinkt wel heel cool hoor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 21:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 18 [ 447 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen