Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

American Hairless Terriër

 
Profiel   

Wat een schatje! Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor! Sowieso al 1 van de personen die zo’n negatieve reacties post is op bokt altijd actief in negatieve zin. Komt nooit wat positiefs uit! Laat je niet kisten! Het is een schatje en ik volg! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 16:50 



 
Profiel   

Hij is echt mooi!
Ik heb t ras vorig jaar gezien op een evenement, zoobeestig, zou erg toevallig zijn als dat familie van je knappe pupje is!

En trek je zeker niks aan van die reacties allemaal want die mensen hebben zich er niet in verdiept en jij wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 17:41 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal...:)

Jessica dat is goed mogelijk. De fokker gaat vaker naar evenementen. :) En zeker heb ik mij er in verdiept. We wilden een kleiner ras en heb er veel over gelezen, gevraagd en kennis gemaakt. We bleven bij dit ras uitkomen. Veel andere rassen die onze interesse hadden waren niet gezond en moeilijk om een fokker te vinden waarbij ik een goed gevoel had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 17:44 



 
Profiel   

YazhiSien schreef
Dankjewel allemaal...:)

Jessica dat is goed mogelijk. De fokker gaat vaker naar evenementen. :) En zeker heb ik mij er in verdiept. We wilden een kleiner ras en heb er veel over gelezen, gevraagd en kennis gemaakt. We bleven bij dit ras uitkomen. Veel andere rassen die onze interesse hadden waren niet gezond en moeilijk om een fokker te vinden waarbij ik een goed gevoel had.


Daarom! Daar heb ik zeker vertrouwen in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 17:45 



 
Profiel   

Laat je niet kisten! Je bent de eerste die met de hond begaan is, en ook om het baasje te steunen en tips te geven. Dankjewel nog daarvoor :o
En ben er ook zeker van dat je goed je huiswerk hebt gemaakt.

Geniet, Geniet en Geniet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 18:24 



 
Profiel   

Kijk en dit is nu fijn omdat er een paar van zulke negatievelingen zijn, komen mensen onder hun steen vandaan en reageren hier dus wel met een opsteker en wordt het toch nog een leuk topic Loes en dat verdien je..... :*
Het valt mij trouwens op dat de nare reacties dan ook komen van sommige mensen die niet eens op hun profiel durven te plaatsen wie ze zijn, leeftijd......en ook niets van paarden gerelateerd hebben op hun profiel,...Best vreemd.... :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 19:54 



 
Profiel   

sandra3235 schreef
Kijk en dit is nu fijn omdat er een paar van zulke negatievelingen zijn, komen mensen onder hun steen vandaan en reageren hier dus wel met een opsteker en wordt het toch nog een leuk topic Loes en dat verdien je..... :*
Het valt mij trouwens op dat de nare reacties dan ook komen van sommige mensen die niet eens op hun profiel durven te plaatsen wie ze zijn, leeftijd......en ook niets van paarden gerelateerd hebben op hun profiel,...Best vreemd.... :?


Gewoon een stelletje relnichten die niks anders te doen hebben dan andermans topic te verkr*chten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 20:01 



 
Profiel   

Wat geinig dat je als relnicht wordt gezien als je op een paardenforum (dus dierenliefhebbers?????) vragen gaat stellen over het welzijn van dieren. Maar tegenwoordig mag je niets meer zeggen/afvragen want oeh als iemand zich eens op zijn tere zieltje getrapt voelt.. :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 20:09 



 
Profiel   

Ik vind het een enge tendens, dat op opmerkingen over dierenwelzijn niet positief gereageerd wordt. Die kritiek zou juist aangemoedigd moeten worden, dan wordt het nog wat met het welzijn van dieren in binnen- en buitenland. In dit specifieke geval misschien niet geheel op zijn plek binnen dit topic, maar het is zeker wel iets waarvan ik heel blij ben dat mensen er over nadenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 20:13 



 
Profiel   

Captain schreef
Wat geinig dat je als relnicht wordt gezien als je op een paardenforum (dus dierenliefhebbers?????) vragen gaat stellen over het welzijn van dieren. Maar tegenwoordig mag je niets meer zeggen/afvragen want oeh als iemand zich eens op zijn tere zieltje getrapt voelt.. :evaw:


Zou voortaan je gewoon goed gaan inlezen voor je je mond open trekt. Ik heb ook flink wat informatie gezocht over dit ras, oké begin was lijnenteelt. Maar nu kruisen ze ook uit met de normale rat terriër. Ook zitten er andere rassen in. Ik zie het probleem niet, helemaal niet als het beestje bij een fokker weg komt die op ziektes test en verantwoord fokt. Ts had ook een hondje uit het Oostblok kunnen halen met alle gevolgen van dien. Dat heeft ze niet gedaan.

*gaatbraafopdrhandenzitten*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 21:34 



 
Profiel   

Mira283 schreef
Captain schreef
Wat geinig dat je als relnicht wordt gezien als je op een paardenforum (dus dierenliefhebbers?????) vragen gaat stellen over het welzijn van dieren. Maar tegenwoordig mag je niets meer zeggen/afvragen want oeh als iemand zich eens op zijn tere zieltje getrapt voelt.. :evaw:


Zou voortaan je gewoon goed gaan inlezen voor je je mond open trekt. Ik heb ook flink wat informatie gezocht over dit ras, oké begin was lijnenteelt. Maar nu kruisen ze ook uit met de normale rat terriër. Ook zitten er andere rassen in. Ik zie het probleem niet, helemaal niet als het beestje bij een fokker weg komt die op ziektes test en verantwoord fokt. Ts had ook een hondje uit het Oostblok kunnen halen met alle gevolgen van dien. Dat heeft ze niet gedaan.

*gaatbraafopdrhandenzitten*
haha Mira ik blijf braaf op mijn handen zitten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 21:45 



 
Profiel   

Jeetje je hebt je naam veranderd. Ik ben erg benieuwd naar de komende periode, ik "ken" je genoeg om te weten dat je je er echt wel goed in verdiept hebt :) erg leuk dat er weer een nieuw maatje komt, gemis van vince zal nog steeds wel groot zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 21:51 



 
Profiel   

primera schreef
Jeetje je hebt je naam veranderd. Ik ben erg benieuwd naar de komende periode, ik "ken" je genoeg om te weten dat je je er echt wel goed in verdiept hebt :) erg leuk dat er weer een nieuw maatje komt, gemis van vince zal nog steeds wel groot zijn.
zeker een gemis, het was zo’n speciale hond. Maar ook rust, hij was bijna 11 en dat is best een mooie leeftijd voor een hond met nierfalen. We hebben hem alles kunnen geven wat hij nodig had. Vooral Vallie mist het maatje hebben enorm. Ze is erg veranderd. Maar dat komt vast goed als ze weer een vriendje heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 21:56 



 
Profiel   

YazhiSien schreef
Haha Mira ik blijf braaf op mijn handen zitten....


Ik nu ook heb mijn zegje gedaan en kruip in meelees modus :') Wil je topic niet verpesten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 21:58 



 
Profiel   

Wat een leuke hondjes! Had van de foto van de ouders eigenlijk verwacht dat ze een maatje groter waren
Veel plezier met je puppy... Kerst duurt nog best lang :=
En over de dekentjes, ik heb een golden retriever die de hele winter buiten ook met een deken oploopt die klaagt ook nooit

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 22:00 



 
Profiel   

Komt Val tot dan maar eens vaker met Lei spelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 22:00 



 
Profiel   

KittyDylan schreef
Komt Val tot dan maar eens vaker met Lei spelen :D

Doen we!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 22:21 



 
Profiel   

Ik ga hier niet meer updaten. Voor mensen die willen blijven volgen, stuur me even een pb, dan geef ik mijn instagram account door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:30 



 
Profiel   

Pb :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 14:54 



 
Profiel   

Pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 15:39 



 
Profiel   

Oh zo spijtig ! :( ik wil wel al denk ik dat ik je al heb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:39 



 
Profiel   

Pbtje graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 22:28 



 
Profiel   

Ik vind het wel erg jammer, ik heb geen instagram, alleen fb maar daar stopte je pas geleden al mee geloof ik toch?

Ik wens je wel veel succes met je toekomstige hondje erbij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 23:34 



 
Profiel   

primera schreef
Ik vind het wel erg jammer, ik heb geen instagram, alleen fb maar daar stopte je pas geleden al mee geloof ik toch?

Ik wens je wel veel succes met je toekomstige hondje erbij :)
ja dat heb ik ook weg gedaan. Dat was ik zo zat.

Dankjewel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 23:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 99 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen