[VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zoolgangster

Berichten: 9590
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:40

Billy schreef:
Ik hoop dat Dierenopvang Koningen hier fatsoenlijk mee omgaat... heel veel sterkte!!


Inderdaad... dit is te triest voor woorden, daar kan men best betrokkenheid voor tonen en excuses zijn zeker ook op hun plaats.

Anoniem

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:46

Dit meen je niet.. Het was zo'n geweldige match.

Is het een idee om geld oid te doneren zodat je pa weer een nieuw maatje kan uitkiezen na zijn operatie?

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:46

Jeetje, wat ontzettend klote. Een fijn hondje mogen vinden en dat het dan zó snel al afgelopen is. Ik weet wel zeker dat Tico geen betere plek had kunnen hebben voor zijn laatste dagen. Alleen al het feit dat jullie hem geen moment langer hebben laten lijden spreekt al van veel liefde voor hem. Wel ontzettend vervelend dat je er daardoor zelf niet bij hebt kunnen zijn :(:)

Heel veel sterkte met de verwerking hiervan. Ik hoop dat er op termijn alsnog een fijn maatje wordt gevonden voor je vader. Eentje die deze pijn wellicht wat kan verzachten. Dat gun ik jullie van harte!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:50

Anoniem schreef:
Dit meen je niet.. Het was zo'n geweldige match.

Is het een idee om geld oid te doneren zodat je pa weer een nieuw maatje kan uitkiezen na zijn operatie?

Das hartstikke lief, maar zou de Dierenopvang hier niet in wat moeten doen? Vergoeding van kosten en zo?

Anoniem

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:50

Wauw... Buiten het eerste topic en het vinden van Tico had ik niet meer gevolgd. Vandaag kom ik dit tegen en ik weet niet wat te zeggen. Zit met mijn mond vol tanden. Wat een tegenslag, wat een verdriet. Dit verdienen jullie niet. Jij niet, jou vader niet, niemand niet. Heel veel sterkte. Wat kan je op korte tijd al zoveel van een dier houden.

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:55

Heel veel sterkte, wat fijn voor Tico dat hij de laatste weken van zijn leven nog in zon warm nest heeft doorgebracht. Hopelijk vinden jullie snel weer een opvolger om de pijn te verzachten.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:36

Tico heeft een paar mooie laatste weken met veel liefde gehad bij jullie Cyn! Verschrikkelijk dat het nu al over is, en wat ontzettend pijnlijk dat je geen afscheid hebt kunnen en mogen nemen, dat doet pijn! Hele dikke knuffel!

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:39

Ontzettend veel sterkte! ;( :(:) Rust zacht lieve Tico Y;( .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:43

Ts, misschien een raar idee, maar is Tico achter gebleven bij de DA? Misschien is er nog een mogelijkheid om afscheid te nemen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:43

Ik schrik me kapot! :oo
Wat ontzettend oneerlijk.. ;(

En wat erg dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.

Heel erg veel sterkte!!

N4N4
Berichten: 1109
Geregistreerd: 15-10-15

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:43

Phew, wat een wending ..
En ik weet zeker dat Tico het gevoeld heeft dat er verschrikkelijk veel van hem gehouden is ..zo kort maar zo intens ..
Wens jullie heel veel sterkte Y;(

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:44

Ach nee... Er zat slecht nieuws aan te komen, maar dit zo snel... Vreselijk...

Begrijpelijk ts, als je geen afscheid hebt kunnen nemen. Dikke knuffel voor jou...

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:45

Natuurlijk heeft Tico zich geliefd gevoeld bij jullie, dat kan niet anders! Het is zo ontzettend oneerlijk dat het zo is gelopen, heel veel sterkte met dit verlies ;( Y;(

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:58

Anoniem schreef:
Dit meen je niet.. Het was zo'n geweldige match.

Is het een idee om geld oid te doneren zodat je pa weer een nieuw maatje kan uitkiezen na zijn operatie?


ik vind dit ook een goed idee. Mochten jullie dat nog willen natuurlijk, want kan me ook voorstellen dat dat weer een grote stap is na zoiets.

Maar denk dat we jullie op Bokt allemaal wel willen steunen :j

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:04

Ach nee.. wat een vreselijk einde van iets wat zo mooi begon!

Vreselijk voor jullie om jullie maatje al zo snel te moeten laten gaan, maar wat ben ik blij voor Tico dat hij zijn laatste dagen nog zoveel liefde heeft gekregen en dat jullie ook deze laatste beslissing uit liefde voor hem hebben kunnen maken.
Heel heel veel sterkte voor jullie allemaal! :(:)

Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:06

Mss tegen beter weten in had ik toch op positief nieuws gehoopt. Jullie verdienden het zo!

Heel veel sterkte! Echt afschuwelijk dit. Indien het een troost kan wezen, weet dan dat Tico niet in een asiel is hoeven sterven maar juist in de laatste periode van zijn leventje heel veel liefde en warmte gekregen heeft.

Nogmaals, veel sterkte voor je paps en jezelf!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:06

Ohnee wat erg!! Het was jullie zo gegund :( heel veel sterkte met dit verlies..

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:07

Ach jeetje. Heb beide topics gevolgd maar nooit echt gereageerd.
Heel veel sterkte

N4N4
Berichten: 1109
Geregistreerd: 15-10-15

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:13

Ben toch ook wel benieuwd wat het asiel zegt en gaat doen voor jullie ..

Dit is echt heel erg

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:34

Ik heb als stille meelezer dit verhaal gevolgd en was zo blij dat jullie zo'n leuk hondje gevonden hadden.. en dan nu dit.. ik heb gewoon tranen in m'n ogen.. wat oneerlijk is het toch soms.. ;(

Heel veel sterkte voor je paps maar ook voor jou en iedereen die om Tico gaf, je maatje verliezen is heel heftig .. Y;(

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:36

Ik heb het topic ook stilletjes gevolgd. Wat een toppers zijn jullie, jij en je vader. Tico heeft echt een paar liefdevolle laatste dagen gehad. Ik heb er respect voor dat jullie nog zoveel voor hem hebben gedaan, terwijl hij pas een paar dagen jullie hond was. Dat laat ook wel zien hoe bijzonder Tico was denk ik, gelijk al jullie harten gestolen.

Heel veel sterkte met dit verlies.

Ook ik hoop dat het asiel nog wat van zich laat horen. Ik vind het echt nalatig een hond mee te geven die na zo'n korte periode zo ziek blijkt te zijn.

Ik hoop dat je vader weer ruimte krijgt voor een nieuw maatje, want het was mooi om te lezen hoe erg hij hiervan genoot.

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:42

Ik heb dit topic altijd meegelezen, vanaf het moment dat jullie al op zoek waren en uiteindelijk lieve Tico vonden als maatje voor papa. Ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat een nare vervelende uitslag. En wat onwijs sterk dat jullie hebben gekozen Tico deze lijdensweg te besparen, hopelijk heeft hij enorm genoten van alle liefde en aandacht die hij van jullie gekregen heeft. Een mooier laatste mandje had hij niet kunnen krijgen :(:) Y;(

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:44

Wat ontzettend verdrietig voor jullie allemaal. Arme Tico, maar wat fijn dat hij zijn laatste dagen nog zo'n liefdevol plekje heeft gehad. Wat zullen jullie hem missen! Heel veel sterkte! :(:)

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:48

Ook ik als stille meelezer wil jullie ontzettend veel sterkte wensen, het topic begon zo fantastisch en dan in no time zo’n einde, wat verschrikkelijk...

Wel ontzettend fijn voor Tico dat hij nog een heerlijke tijd bij jullie heeft mogen hebben, want wat was het een leuk hondje zeg, ik was spontaan verliefd toen ik de eerste foto’s zag!

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: [VOLG] Vervolg topic.. mijn paps heeft zijn maatje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:50

:n Ik heb even geen woorden... Dikke knuffel voor jullie.