Elk moment nieuw leven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Elk moment nieuw leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:29

Komen die goed overeen samen? Kweek je daar ook mee? Maar wacht even .... 3 vogels ... nee dat gaat niet lukken _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:30

Ik zou ze zelf niet samen zetten. Pyrrhura's kunnen best heel fel zijn en het word eigenlijk sterk afgeraden.
In sommige gevallen gaat het goed, maar ik heb ook gezien hoe het vreselijk fout ging bij vogels die al jaren bij elkaar zaten.
Sowieso zijn valken vaak te zacht van karakter. Daarom gaat het met grasparkieten etc vaak ook niet goed samen.

Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Elk moment nieuw leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 14:12

Ja Cayenne, dat had ik ook gehoord dat die kleine deugnieten van grasjes die valkjes durven overdonderen.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Elk moment nieuw leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:19

Wat een prachtige vogeltjes zijn het geworden! Hoe doen ze het op hun nieuwe adresje?

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-18 23:37

Daarom wou ik ze ook niet uit laten komen, omdat ik ze dan ga missen, ben zo slecht in iets wegdoen :')

Dit is een pyrhura inderdaad, is inmiddels 3 en bij mn valkjes opgegroeid :j

Ze doen het heel goed Riel! :D

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 16:47

Super! Op naar de volgende? :D

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 13:00

Aub niet hahaha. :')

Ik zit nu nog met 1 mannetje, iemand vroeg of ik m kon vasthouden omdat ze nog bezig waren thuis en er op dat moment nog even geen 1 bij kon. Nouja prima toch? (De andere 3 kerels zijn inmiddels weg en gaat erg goed!)
Het duurde wel erg lang vanaf die kant en hoorde uiteindelijk ook niks meer. (voorheen leuk contact). Dus ik vroeg hoe of wat, want we waren inmiddels al 21 dagen verder.. 2x gezegd dat ze kwamen maar er kwam steeds iets tussen.. nja kan gebeuren.. paar keer tot laat opgebleven want ze zouden na het werk komen.. wat uiteindelijk in de avond toch niet ging lukken.. en paar dagen daarna zeggen ze dat ze het toch niet gaan doen.. |o Uiteindelijk blij toe want naarmate het langer ging duren begon het ook niet meer zo goed te voelen, had m dan zelf afgezegd :o

Gister een ander leuk huisje gevonden voor hem. En een kleine aanbetaling laten doen (jammer dat het zo moet). Hij komt in een Montana 150 kooi met nog een aantal soortgenootjes :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Elk moment nieuw leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:36

Wat jammer zeg! Maar fijn dat hij alsnog een fijn huisje heeft gevonden.

Hier verhuizen ze allemaal morgen (behalve Halo, die blijft <3 ).

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:40

Fijn dat het diertje zijn nieuwe nestje heeft gevonden. Dat is toch belangrijk! En wat een luxe gaat die hebben! Geniet van de rust in huis!
Het was fijn om de minivogeltjes te volgen :+:

Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:42

Jammer dat ze jou dan zo lang aan het lijntje houden! Maar goed, hij heeft een fijn ander huisje gevonden +:)+ .

Ik ga dit topic wel missen hoor, net als dat van Cayennes. Het was echt leuk die dutskes te zien opgroeien tot mooie vogels!

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 15:49

Cayenne schreef:
Wat jammer zeg! Maar fijn dat hij alsnog een fijn huisje heeft gevonden.

Hier verhuizen ze allemaal morgen (behalve Halo, die blijft <3 ).


Alles in 1x? :oo

Dat zou hier een te grote stap zijn, voor mij :+ :=

Hij is net opgehaald, hij krijgt echt een geweldig huisje met 9 vriendjes, er zit een popje op hem te wachten <<)