Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 314 van de 385 [ 9616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 385  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

 
Profiel   

Die houtkorrels waarover jullie praten, is dat hetzelfde als “stropellets” die bij de paarden gebruikt worden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 08:51 



 
Profiel   

De korrels zien er hetzelfde uit, maar het ene is van hout en de andere van stro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 09:04 



 
Profiel   

@ floorsil: ik dacht eerlijk gezegd ook gelijk “oei! Klein binnenhok”. Mijn cavia’s worden in een buitenhok gehouden, maar ze zitten meer in dat nachthok dan in de ren :j lekker veilig, beschut plekje. Misschien kun je het deel onder het nachthok dicht maken? Met wat plaatwerk.

Hier stropellets gebruikt in het begin, maar ik vond het persoonlijk niet echt prettig. Erg zwaar en vond het vrij hard aan de pootjes. Dus inmiddels zitten ze hier toch ook op zaagsel met een flinke laag hooi erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 09:25 



 
Profiel   

Oooh, hier ben ik weer met een vraag ... voor diegene die werken met corolast platen, hoe dik zijn deze ongeveer? Ik probeer ze in de doe-het-zelf te vinden maar het is weinig bekend lijkt me (ook niet onder de naam kanaalplaat).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:22 



 
Profiel   

Ik heb er een maar die is niet heel dik ik denk 0,5cm

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 18:30 



 
Profiel   

Roosje01 schreef
Ik heb er een maar die is niet heel dik ik denk 0,5cm


Dat is erg dun ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:31 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Oooh, hier ben ik weer met een vraag ... voor diegene die werken met corolast platen, hoe dik zijn deze ongeveer? Ik probeer ze in de doe-het-zelf te vinden maar het is weinig bekend lijkt me (ook niet onder de naam kanaalplaat).

https://www.drukwerkdeal.nl/nl/producte ... anaalplaat

Je kan het ook met een leuk printje erop op maat bestellen bij drukwerkdeal of soortgelijke winkels :-). Volgens mij is dat hetzelfde spul. En dan kun je er nog een plattegrond voor je cavia's op maken ofzo "hier niet poepen", dat soort dingen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:49 



 
Profiel   

beert schreef
En dan kun je er nog een plattegrond voor je cavia's op maken ofzo "hier niet poepen", dat soort dingen :-)


En waar leer ik ze lezen? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 21:40 



 
Profiel   

Nou ook gelijk op die plaat :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 22:26 



 
Profiel   

Trots op spekkie die eindelijk haarnaam eer doet. Zij is voor ze hier kwam heel ziek geweest, en was de vraag of ze überhaupt wel zou overleven. Ze is heel lang dun geweest. Maar eindelijk is ze een lekker spekkie geworden[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 11:18 



 
Profiel   

Er zit een lekker buikje aan iig :)

Ik heb het binnenspul maar een schone bak gegeven. Dat bleek alweer haast 4 weken geleden en ik ging ze nu toch wel ruiken. Overigens heb ik er nu 3 binnen zitten, want eentje is zo aan het verharen dat ie een kaal achterlijf heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 11:58 



 
Profiel   

Idd spekkie :))
Hier hebben de heren nu een plek onder de overkapping. Hadden het hok gekregen en m’n man en zoon hebben er een ren naast en onder geknutseld. Panelen kunnen open dus veeg het zo schoon.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 14:24 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die lid zijn van www.caviaforum.nl? Ik heb een probleempje...:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 21:51 



 
Profiel   

Ik heb me ooit wel eens aangemeld, maar ben geloof ik mijn paswoord vergeten :)
Maar wat is je probleem ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 09:23 



 
Profiel   

Dat probleem dus ook, en naar meerdere malen ww opvragen en contact opnemen hoor ik niks..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:26 



 
Profiel   

Dan zou ik een nieuw account aanmaken. Overigens kijk ik daar nooit meer, had er niets verloren zo te zeggen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:50 



 
Profiel   

Geprobeerd, doet ie niet omdat mijn email adres daar al in gebruik is

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:53 



 
Profiel   

Neem je een ander emailadres :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 10:56 



 
Profiel   

ja dat kan wel, maar ben ik weer te lui voor, wil gewoon op mijn eigen account :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 11:04 



 
Profiel   

Onder het vakje waar je je ww in moet vullen staat 'je wachtwoord vergeten?'.
Als je daarop klikt zou je je ww opnieuw moeten kunnen instellen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 13:57 



 
Profiel   

klopt. al 3 keer gedan, geen respons

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 17:41 



 
Profiel   

Kan zijn dat er een storing is ofzo dan
:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 20:06 



 
Profiel   

Oh, ik lees net dat je een mail moet sturen naar info@caviaforum.nl als je er niet in komt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 20:09 



 
Profiel   

Ja iemand had het er op gezet, gisteren avond een mail gestuurd, nog steeds niks vernomen, dus nog even wachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:01 



 
Profiel   

Nou ik had mijn ww weer gevonden, ik inloggen, kan het daar ook niet meer mee, maar ook geen mail niks ontvangen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 14:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 314 van de 385 [ 9616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 385  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen