Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 335 van de 385 [ 9616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 385  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

 
Profiel   

Sterkte Melody!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:02 



 
Profiel   

Ze is weer mee naar huis! *\o/*

Ze heeft weeënopwekker gehad en krijgt tien dagen antibiotica. Ze had een beetje koorts en de dierenarts verwacht dat er wat bacteriën in de baarmoeder zitten omdat er dode jongen in hebben gezeten. Klonk allemaal heel aannemelijk dus hopelijk wordt ze week helemaal beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:17 



 
Profiel   

En de weëenopwekker moet de baarmoeder schonen ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:21 



 
Profiel   

Ja, omdat ze nog na bloed. Dat is om zeker te weten dat alles er uit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:34 



 
Profiel   

Daar kunnen ze zich ook wel even beroerd van gaan voelen, het geeft nogal krampen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:35 



 
Profiel   

Oef, dat klinkt toch dat ze er weer bovenop komt +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:42 



 
Profiel   

Ah wat klote Melody :-(. Dat had een roze wolk moeten zijn... Hopelijk hersteld ze snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 17:41 



 
Profiel   

Ja zo jammer, dit had een leuke tijd moeten zijn -O-

Ze was er vandaag nog slechter aan toe, spuugde de Critical Care zelfs uit. Het bloed zou steeds minder en lichter van kleur moeten worden, maar het was bruin, stroperig en veel. We hebben haar kontje schoongemaakt omdat het een grote 'korst' was geworden. Nu kwam er net wat minder uit, ze was iets levendiger en probeerde zelf te eten, dus toch weer een klein beetje hoop. We hebben Rosie vandaag weer bij haar gezet, Kareltje nog niet want ze zou nu nog berig kunnen zijn. Morgen mag hij er ook weer bij, ze hebben wel veel steun aan elkaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 20:59 



 
Profiel   

Sterkte met het verlies Melody wat sneu allemaal

@Beert sterkte met het verlies

Zag ook nieuwe aanwinsten langs komen zien er zo leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 22:04 



 
Profiel   

@melody: dat lange nabloeden kan door de weëen-opwekker komen en daar voelen ze zich écht niet fijn bij. Hopelijk blijft het nu beter gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 09:17 



 
Profiel   

Opa Chase vind het maar al te lekker buiten
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 12:58 



 
Profiel   

Heerlijk Mira! <3

Dat kan ik me wel voorstellen Dubbeldun. Jij vind weeën opwekker bij cavia's niet goed? Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik wist helaas niet zeker of het een goede keuze was. Het klonk aannemelijk, maar ik vond het wel een beetje eng.

Ze bloedt nu alleen nog als ik haar op heb gepakt, dat doe ik dus alleen als het echt niet anders kan. Ze eet soms een paar hapjes. Nu is ze heel stil, maar gisteren avond en vanochtend kwam ze wel naar me toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 13:19 



 
Profiel   

Het is niet dat ik er tegen ben, de DA heeft wat dat betreft de juiste beslissing gemaakt. Het is alleen niet leuk voor de caaf. Wel vind ik dat het bloeden nog lang door gaat, maar zolang ze al iets eet en vooral drinkt zal het wel goed komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 14:09 



 
Profiel   

Dat vind ik inderdaad ook. Vandaag heeft ze nog maar één keer gebloed, maar ze ligt er ontzettend rustig bij en heeft volgens mij weinig tot niets meer gegeten, dus ik heb er helaas weinig vertrouwen in. Ik probeer nu nog af en toe of ze Critical Care wil, maar als ze het uitspuugt ga ik het niet forceren. Begin van de avond zat ze ineens wel overeind, maar van twee mini hapjes eten wordt ze niet beter :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 20:58 



 
Profiel   

Ai Melody, dat klinkt idd niet zo best. Hopelijk knapt moeders toch snel op. Zou ze mss depri kunnen zijn omdat ze haar kleintjes verloren heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 21:16 



 
Profiel   

@melody: kun je voelen of ze misschien (nog) koorts heeft ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 09:13 



 
Profiel   

Ja dat zou goed kunnen Lukasje, soms willen ze ook niet meer beginnen met eten als ze veel pijn of stress hebben gehad. Ik denk dat dat bij Utah nu ook zo is. De symptomen worden wel beter, maar ze lijkt het opgegeven te hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat ze aan het overlijden is. Sinds gisteren ochtend heeft ze alleen 's avonds nog heel even rechtop gezeten, verder ligt ze heel stil in een hoekje. Ik vind het dan altijd een beetje moeilijk of ik ze niet in moet laten slapen, maar ik denk dat dit fijner voor haar is dan nog een keer de stress van de dierenarts. Ze krijgt haar medicatie nog wel, koorts opnemen kan ik wel maar wil ik haar nu ook niet meer vervelen. Haar oortjes gloeien in ieder geval niet meer, dus ik denk dat dat gezakt is.

Het is echt heel erg balen.. Ik heb nu Kareltje er ook bij gezet voor Rosie, hopelijk gaat dat goed en hebben ze wat steun aan elkaar. Je ziet zo toch wel dat het ook impact op de vriendjes heeft :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 12:15 



 
Profiel   

Hopelijk is het dan snel voorbij :(:)
Het kan nu nog alle kanten op, dus ik zou haar ook nog gewoon even laten liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 12:41 



 
Profiel   

Ja dat hoop ik ook :(:) Dat is inderdaad wat ik doe. Wel medicatie toedienen en steeds eten voor haar neus leggen, maar niet forceren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 12:49 



 
Profiel   

Ze is vanochtend overleden ;( Na de laatste dagen is het beter zo, maar heel triest..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:51 



 
Profiel   

Ik denk ook dat het het beste is zo. Maar het blijft triest. Sterkte !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:54 



 
Profiel   

melody7 schreef
Ze is vanochtend overleden ;( Na de laatste dagen is het beter zo, maar heel triest..

[ [url=m/rjuGDU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel triest. Sterkte -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 09:59 



 
Profiel   

sterkte melody

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 10:01 



 
Profiel   

Aw het had zo mooi moeten zijn, maar soms is het helaas niet zo. Heel veel sterkte :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 12:24 



 
Profiel   

melody7 schreef
Ze is vanochtend overleden ;( Na de laatste dagen is het beter zo, maar heel triest..

[ [url=m/rjuGDU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Sterkte met het verlies
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 335 van de 385 [ 9616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 385  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen