Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 258 van de 500 [ 12499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

 
Profiel   

Erg goede vervanger van science selective vind ik de brok van Tims. Ik bestel altijd 30kg voor €58,-
Mijn konijnen doen het er fantastisch op :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 22:04 



 
Profiel   

D_Desteny schreef
Rebecca schreef
Welke dat ?

Science selective is het beste , alleen aardig aan de prijs :o . Betaal nu iets van 25 euro voor 15 kilo


Ik ben persoonlijk helemaal niet zo fan van de selective. Mijn konijntjes hadden beginnende haakjes, ben overgestapt op hope farms en bij de volgende controle was er niks meer te zien van de haakjes. Selective valt uit elkaar zodra het een beetje vochtig word. Het zwelt ook op waardoor de maag snel vol is.

De rabbit complete is de vervanger, brok ziet er ook precies hetzelfde uit.
https://petsplace.nl/hobbyfirst-hope-fa ... 5-pps.html


Hoeveel tijd zat er tussen die controles?

Dat opzwellen zodat de maag sneller vol zit, is net zodat ze minder brokjes eten volgens mij.

Hier krijgen ze iig Science, net op aanraden van de dierenarts om haakjes tegen te gaan. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 22:10 



 
Profiel   

Gigixponys schreef
D_Desteny schreef

Hoeveel tijd zat er tussen die controles?

Dat opzwellen zodat de maag sneller vol zit, is net zodat ze minder brokjes eten volgens mij.

Hier krijgen ze iig Science, net op aanraden van de dierenarts om haakjes tegen te gaan. :P



Poeh dat weet ik niet meer. Nadat ik overgestapt ben hebben ze nooit meer last gehad.
Helaas eten ze dan meestal ook minder hooi.
Ik werk zelf in een dierenartsenpraktijk, verschillende konijnencursussen en nascholing gevolgd en dus geen fan meer. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 22:25 



 
Profiel   

Jeetje het zal je konijn maar zijn dan!
Afschieten dat tuig!

Rebecca ik voer havens, prima voer voor een leuke prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 22:47 



 
Profiel   

Gigixponys schreef
D_Desteny schreef

Hoeveel tijd zat er tussen die controles?

Dat opzwellen zodat de maag sneller vol zit, is net zodat ze minder brokjes eten volgens mij.

Hier krijgen ze iig Science, net op aanraden van de dierenarts om haakjes tegen te gaan. :P



Poeh dat weet ik niet meer. Nadat ik overgestapt ben hebben ze nooit meer last gehad.
Helaas eten ze dan meestal ook minder hooi.
Ik werk zelf in een dierenartsenpraktijk, verschillende konijnencursussen en nascholing gevolgd en dus geen fan meer. :x


Hier hebben ze ook geen last meer haha.
Hooi eten ze wel voldoende.
Ik hoop ook in een dierenartsenpraktijk te gaan werken volgend jaar. 'Werk' nu iig ook op de kliniek van het unief.

Edit: Quote moet andersom maar ben te lui om het te veranderen. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 23:08 



 

Havens -kijkt even - en dan kijk ik gelijk naar Tims brok :j


Kwam onder de douche weg en het was rustig , even eruit geslopen en daar liggen ze in alle rust <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 12:48 



 
Profiel   

Ooooh <3

Rebecca, Havens krijg je in 25kg zakken voor ong. €10 .. daarnaast is het ook kwalitatief goed voer met goede verhoudingen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:23 



 

En nu even eruit geschopt :))

[ img ]
[ img ]

Ze waren er aan toe :)

Welke variant Havens heb jij ? Zie meerdere

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:36 



 
Profiel   

Ben ik ook benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 14:39 



 
Profiel   

Kuni hobby pro, de normale korrel :)

Je hebt ook nog een mix (gemengd voer) en ng een ‘breeders’ voer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:07 



 
Profiel   

Hè pfieuw.....ik ben er nog.

Net de schrik van m'n leven gehad!!!
Mijn plan was om alle verblijven goed schoon te maken. Zowel van de konijnen als van de cavia's. Gewapend met tuinslang en borstels begonnen met het hok van Clyde en Panda. Die hebben een dubbel hok en dat is best wat werk.
Ik pak Panda uit het hok, maar hij stribbelde zo tegen dat hij los kwam en zo de tuin in sprong :=

Een uur gezocht....geen panda te bekennen. Ik raakte steeds meer in paniek. Uiteindelijk zag ik hem na 1.5 uur in de tuin van de buren zitten. Voorzichtig onder de schutting door, maar ik kon er gewoon nét niet bij. Hoe frustrerend
-O-

De buren deden niet open, namen de telefoon niet op en uiteindelijk heb ik maar geprobeerd om de poort los te krijgen. Dat lukte. Ik kreeg hem alsnog niet te pakken. Hij besloot in onze vlinderstruik te gaan zitten in onze tuin..
Ik naar ons huis geslopen, een snelle gris en ik had hem!!! Misschien niet de aardigste manier om hem te pakken, maar liever dat dan dat hij doodgaat van de honger in het wild.

Wat een opluchting....! Net maar even gedoucht want ik was roetzwart van het languit liggen in de tuin :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 14:03 



 
Profiel   

Pff... schrikken zeg! Gelukkig is ie er weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 15:19 



 
Profiel   

Ja! Had echt knikkende knietjes toen ik hem had :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 15:41 



 
Profiel   

Pff altijd schrikken zoiets!
Was het een van je cavia’s?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:02 



 
Profiel   

Aaa schrikken ja! Gelukkig heb je hem weer :)

Ik zit nu op de bank en tevreden Wombat zit op m’n schoot. Begon die me ineens een beetje te likken. Smelt hihi <3

Ik ga deze week als het lukt de ren van de dames schoonmaken en in tweeën verdelen en dan Wombat erlangs zetten.. kijken wat ze dan doen na een tijdje gewend aan elkaar te zijn.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:14 



 
Profiel   

Laughter, hou er wel rekening mee dat zodra ze elkaar kunnen zien de dames kunnen gaan ruzie maken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:17 



 
Profiel   

_Tarzan schreef
Pff altijd schrikken zoiets!
Was het een van je cavia’s?


Ja klopt. En de kleinste ook nog :=

[ img ]
De kleine schurk in kwestie :')

Ah, wat een mooie foto's weer van Wombat! Ben benieuwd hoe dat gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:19 



 
Profiel   

Jeetje coconut dat moet eng zijn geweest

Laughterline ik ben het eend met Tarzan. Pas goed op ik zou het niet durven. Zodra de dames echt gaan vechten is het moeilijk om het nog goed te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:33 



 
Profiel   

Ja daar hou ik rekening mee, thanks :) weet dat er kans is dat er meer frustratie kan zijn inderdaad. Denk dat t dan wel meer Lily & Hazel / Wombat zal zijn omdat Lily en Hazel bij de meeting heel erg aan elkaar hingen en bij elkaar gingen schuilen. Maar misschien gaat t juist wel beter zo :) ben benieuwd. Maar ik ga het in de gaten houden. Ben in ieder geval maandag en dinsdag vrij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:35 



 
Profiel   

Coconut schreef
_Tarzan schreef
Pff altijd schrikken zoiets!
Was het een van je cavia’s?


Ja klopt. En de kleinste ook nog :=

[ [url=m/N3eLdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleine schurk in kwestie :')

Ah, wat een mooie foto's weer van Wombat! Ben benieuwd hoe dat gaat!


Draak :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:35 



 
Profiel   

Hmm... @amber_anne: zouden jullie eerst gewoon weer proberen een ‘meeting’ te doen? Ipv naast elkaar om te wennen en daarna een meeting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:36 



 
Profiel   

Ik zou ‘gewoon’ nog een koppeling proberen inderdaad .. als je wil film dan eens een stukje, dan kunnen wij misschien eens meekijken of het kans van slagen heeft of niet :=


Pfff even m’n gal spugen hier .. de achterburen met die $#¥@ kinderen hebben nu zelf konijntjes (hoorde ze net vertellen over hun konijntjes toen ik buiten zat te eten) -:(- die kinderen zitten altijd al met hun waterpistool te schieten op mijn konijnen dus dit zal ook wel weer zo’n impuls zijn |(

(Een deze dagen eens spieken hoe die arme beesten erbij zitten := ik vrees voor t ergste ..)

Ben benieuwd hoelang t duurt voor ze hier aan de deur staan om ze te dumpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:55 



 
Profiel   

Verschrikkelijk! Je had er al behoorlijke verhalen over ja :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:16 



 
Profiel   

Oh God Tarzan.. beste buren dan :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:24 



 
Profiel   

Waterpistolen?! Jeetje... arme diertjes. Dat wordt wat dan.

Ik zal dan eens een stukje filmen inderdaad.. enige kans dat het nu ‘ineens’ anders (beter) is dan de vorige keer? -O- dan is het bijna twee weken geleden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 258 van de 500 [ 12499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen