Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Lilith, mijn speciale gekrulde vriendin

 
Profiel   

Kennen jullie deze nog?
[ img ]
Ik heb haar maar een nieuwe gekocht :')
[ img ]

Dacht even fotos te maken in de rijp, maar vrees dat ik nog een poging mag doen.
Ze is in ieder geval heel charmant }:0
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 11:18 



 
Profiel   

Heb ik nog volgers of is dit inmiddels een soort fotodagboek? :=
Mevrouw vind sneeuw echt prachtig, Spip vind het een beetje stom. ^)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 11:46 



 
Profiel   

Geld een stille volger ook? O:)
Ben normaal niet van de poedels maar vind de jouwe zo leuk! Doet me de poedels toch meer waarderen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 11:51 



 

Ik volg ook in stilte :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 11:51 



 
Profiel   

Ook ik volg nog steeds trouw, geef alleen niet zo vaak een reactie sorry

Vind het wel super leuk dat ze van die donkere oortjes heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 12:01 



 
Profiel   

Ik ben ook stille volger, in de meeste topics trouwens :=
Ik ben de poedel ook steeds meer gaan waarderen en vind lilith zelfs prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 12:18 



 
Profiel   

Ik volg ook nog steeds ! Ik vind ze knap :D Je ziet echt dat ze steeds volwassener wordt, al is ze nu nog maar een puberdame. Heeft ze ook puberstreken?
Al kriebelt het wel soms als hondentrimmer om eraan te beginnen haha := en daarmee bedoel ik helemaal niet dat ze er niet goed uit ziet, integendeel ;) Maar ik heb (bijna altijd) zo'n uitgeföhnd exemplaar lopen, vermits die elke week gebadderd wordt :+ Na een paar wandelingen zie je dat uiteraard niet meer ... gelukkig valt het door zijn kleur haast niet op hoe smerig die is
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 12:29 



 
Profiel   

Bij puberstreken in de encyclopedie staat haar foto denk ik O:)

O nee wat knippen en dergelijke betreft ziet ze er niet uit :')
Heb haar met de 3,5 kop geschoren en lang geprobeerd te laten dus hartstikke ongelijk en ze gaan alleen in bad als ze geschoren worden. Ik zet ze kort zodat ik er echt zo min mogelijk aan hoef te doen, borstel ook echt weinig. Uitblazen vind ik in de zomer wel leuk maar nu is dat toch ook niet zo fijn _O-
Moet zeggen dat ik ook niet zou blazen voor fotos, vind het wel leuk die krulletjes te zien in plaats van de pluis :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 16:34 



 
Profiel   

Ik volg ook nog in stilte hoor, fotodagboeken vind ik leuk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 17:22 



 
Profiel   

Ach nee; laat je honden inderdaad maar gewoon hond zijn ! Dat is die van mij trouwens ook, is uit geen plassen en velden te houden.. Maar het is toch echt wel een beetje beroepsmisvorming om hem (twee)wekelijks eens te soppen. Met die vachtlengte ook gewoon noodzaak. Niks mis met een frisse en vooral praktische coupe !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 18:27 



 
Profiel   

Azmay schreef
Heb ik nog volgers of is dit inmiddels een soort fotodagboek? :=
Mevrouw vind sneeuw echt prachtig, Spip vind het een beetje stom. ^)
[ [url=m/VUGXux.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog steeds volger.

Zei jij trouwens niet dat ze haar vlekken verloren had? Want zo tegen de sneeuw zijn ze weer net zichtbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 19:37 



 
Profiel   

Ik lees ook nog steeds stil mee. Ik vond poedels al leuk, maar door die van jou nog meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 20:07 



 
Profiel   

Als trimster is het ook een beetje reclame voor jezelf natuurlijk, ik (ver)knip alleen die van mezelf :')

tamary schreef
Azmay schreef
Heb ik nog volgers of is dit inmiddels een soort fotodagboek? :=
Mevrouw vind sneeuw echt prachtig, Spip vind het een beetje stom. ^)
[ [url=m/VUGXux.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog steeds volger.

Zei jij trouwens niet dat ze haar vlekken verloren had? Want zo tegen de sneeuw zijn ze weer net zichtbaar.


Ze worden langzaam lichter, toevallig vanmiddag door de sneeuwfoto er achter gekomen dat ze echt precies dezelfde kleur heeft als een halfzusje van 2014, die heeft nu nog altijd donkere oortjes en de vlekken zijn ongeveer net zo licht als die van Lilith. Die zit in een facebook groep met hondjes die van mijn ouders af komen, is van Whoopy en Oksy denk ik.

*Ik zocht openbare fotos en kijk wat ik vind*

Zij was trouwens het volwassen voorbeeld met wat ik niet zocht :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-19 20:13 



 
Profiel   

Ik ben ook een stille volger, vind het heerlijk om te zien!
Hele mooie foto in de sneeuw, staat er mooi op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 18:48 



 
Profiel   

Inmiddels is mevrouw 9 maanden en loops (Spip was net klaar en zij begon := )
Het motto is nog altijd alles kan kapot en ze heeft nu een paar dagen geleden besloten dat ze heel hard kan janken sochtends |o

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Was net bezig een afspraak te maken voor het castreren toen ze begon te bloeden, dus nu eventjes wachten maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 12:36 



 
Profiel   

Hahaha die blik straalt ook gewoon speelsheid en ondeugd uit, heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 12:38 



 
Profiel   

Wat wordt ze groot :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 19:56 



 
Profiel   

Jeetje, wat is ze al groot!
En de ellende straalt van haar koppie ja, hi hi

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 20:15 



 
Profiel   

Ondeugd straalt er vanaf
En idd wat is het snel gegaan en wat is ze al groot! Leuk die donkere oren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 05:18 



 
Profiel   

Ik ga weer slapen. Hadden haar boven gelegd tegen het janken maar nu begon ze om half 5 en heb ik een half uur op het logeerbed liggen shushen en nee-en zodat ze het bij piepen hield ipv luidkeels janken tot ze eindelijk een halve minuut stil was |o

Hopen dat ze ons nu wel een beetje uit laat slapen :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 06:15 



 
Profiel   

Oeh, dat is minder!
Hopen dat ze dat snel weer afleert!...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 09:04 



 
Profiel   

Heeft er iemand nog niet gelachen vandaag?


Tijdens het scheren van haar neus concludeerde ik dat ze echt in de knoop zat en dat ze kaal moest. Uiteraard ging dat niet bepaald zo makkelijk als bij Spip en zit ik nu met een half geschoren hond. De bovenste helft _O-

Liliths vacht klit enorm snel, terwijl die van Spip juist helemaal niet klit.
Kort houden dus maar, want ik ken mezelf en ik heb de energie er gewoon niet voor om het echt altijd goed bij te houden helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 18:46 



 
Profiel   

Ohjeeee :+ :+ Is ze nog niet rustig genoeg voor het scheren ? En ze zit nu in de vachtwissel én nog eens loops.. da’s niet bevorderlijk! Eens de 1,5jaar voorbij dan is dat weer een stuk makkelijker !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 19:53 



 
Profiel   

Functionele kunst heet dat. Bij mijn pony's borst uitscheren was ook niet strak recht, al waren die wel braaf, enkel baas geen ervaring. Heb hier ook een dak kippenren en een paadje moestuin dat niet strak recht ligt, maar het werkt allemaal goed, is veilig en doet dus wat het moet doen. Oefening doet de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 10:31 



 
Profiel   

JlnG schreef
Ohjeeee :+ :+ Is ze nog niet rustig genoeg voor het scheren ? En ze zit nu in de vachtwissel én nog eens loops.. da’s niet bevorderlijk! Eens de 1,5jaar voorbij dan is dat weer een stuk makkelijker !


Ze laat het op zich wel doen als ik echt wil, maar de poten trekt ze weg als ik het laat doen dus die heb ik tot het laatste gelaten en met die klitten is het ook niet altijd aardig natuurlijk. Ze is nu echt dekrijp, gaat er gewoon voor staan bij Spip }>


tamary schreef
Functionele kunst heet dat. Bij mijn pony's borst uitscheren was ook niet strak recht, al waren die wel braaf, enkel baas geen ervaring. Heb hier ook een dak kippenren en een paadje moestuin dat niet strak recht ligt, maar het werkt allemaal goed, is veilig en doet dus wat het moet doen. Oefening doet de rest.

Ik doet het toch altijd in etappes, bij Spip zijn die etappes alleen wat groter. :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 10:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 10 [ 232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen