Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Eind 2017 maakte ik , na aanleiding van het puppy 2016/2017 topic [BB-HK] [HK] Puppy erbij 2016/2017
Het topic voor 2018 [BB-HK] Puppy erbij 2018
Na 2018 hoort er natuurlijk ook een 2019 topic!

Ik hoopte zelf in 2018 een nestje te mogen krijgen. Maar in december hadden we wat probleempjes met de natuurlijke dekking ivm onervarenheid en hoogte verschil en de dekking van Juni heeft helaas geen dracht opgeleverd. Hopelijk in 2019 meer succes!


Ik heb al 1 topic gevonden voor pups in 2019:
[BB-HK] [VOLG] Nestje Tamaskan gepland




Iedereen mag uiteraard lekker mee kletsen. Of je nu een nestje verwacht, een pup hoopt te mogen ontvangen of gewoon lekker mee wil kletsen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:01 



 
Profiel   

Ik ben van de partij, mocht alles gaan zo als ik wil zullen wij een nest proberen in winter/lente volgend jaar *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:08 



 
Profiel   

Dan ga ik mij hier maar melden :=

Voor nu staat de planning op 2019 een brindle akita. Gaat waarschijnlijk in het voorjaar gedekt worden en dan rond september kunnen we hem/haar ophalen. Ik ben dan met mijn akita teef op kamers aan de andere kant van het land, maar in de weekenden mag ik er lekker mee trainen en shows mee lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:15 



 
Profiel   

Dan zal ik me hier ook maar melden :Y)
De bedoeling was eigeblijk dit jaar een nestje maar de zoektocht naar een nieuwe reu en de goedkeuring van de vereniging heeft helaas net iets te lang geduurt waardoor we een loopsheid gemist hebben.
Naar verwachting zal ze in december weer loops worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:31 



 
Profiel   

Yay! Welkom allemaal *\o/*
Ben zo brutaal geweest om jouw topic in de OP te zetten Van. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:45 



 
Profiel   

Mijn pup wordt dan nogwel dit jaar geboren maar zal opgroeien in 2019. Gezien het oude topic rond de jaarwisseling meestal doodbloed hoop ik dat ik me hier mag melden. :o

(Ofja dat hoor ik toch dat ze dit jaar geboren wordt)


Laatst bijgewerkt door Zoe_97 op 28-08-18 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:47 



 
Profiel   

Zoe_97 schreef
Mijn pup wordt dan nogwel dit jaar geboren maar zal opgroeien in 2019. Gezien het oude topic rond de jaarwisseling meestal doodbloed hoop ik dat ik me hier mag melden. :o

tuurlijk! :D ennnn, jouw pup is in 2019 ook nog gewoon pup! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 10:49 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Yay! Welkom allemaal *\o/*
Ben zo brutaal geweest om jouw topic in de OP te zetten Van. :o
Geen probleem :Y)
Ik lees het andere topic ook nog mee af en toe maar zelf niet veel te melden :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 11:41 



 
Profiel   

Ja eigenlijk hoor ik daar ook niet helemaal thuis aangezien we geen pups hebben dit jaar maar ach. :P Mee kletsen is ook gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 11:48 



 
Profiel   

Ik moet alleen nog het dna profiel van beide honden en Roek moet nog een exterieur beoordeling maar dat zal gedaan worden door een bevriende fokker uit Denemarken even afwachten wanneer hij weer in Nederland is.
En verder maar wachten tot december :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 11:53 



 
Profiel   

Hopelijk heb je dat allemaal rond voor December! Als alles volgens plan loopt. Gaan die 2 van ons gelijk op! Chick moet in principe de eerste week van December loops worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 11:56 



 
Profiel   

Hoi iedereen! Ik ga mij ook melden :D Ik sta sinds februari op de wachtlijst voor mijn allereerste cardigan! In deze dagen wordt de teef gedekt en dan hoop ik dat er een leuke blue merle reu bij zit. :):) Als alles goed zou gaan dan zou hij begin januari komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:03 



 
Profiel   

Dat gaat makkelijk lukken voor december :j
Roek moet inderdaad ook begin december loops worden. Ik hoop heel hard dat ze niet met mijn zoontjes verjaardag(de 11e) dekrijp is :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:03 



 
Profiel   

Als mijn moeder en ik eenmaal gesetteld zijn in het huis waar we eind dit jaar in willen trekken komt er waarschijnlijk ook een hond. Het liefst een Duitse herder reu. Ik lees dus ook gewoon rustig mee eerst maar als er volgend jaar iets leuks is ben ik wel geïnteresseerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:06 



 
Profiel   

Welkom Hananass! Spannend. Hopelijk zit er iets naar wens tussen!

Ik duim voor je Van! :D


Welkom Merexa. Ik geloof dat er nog duitse herder pups op komst zijn! [BB-HK] [VOLG] Duitse herder pups in de maak. Spannend spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:12 



 
Profiel   

Ik meld mij ook! Wij wonen nu nog in een appartement en hier wil ik geen hond op laten groeien. Maar April 2019 kunnen wij onze eengezinswoning in als het goed is (lees: als de financiering rond komt) en 1 ding is zeker, er komt dan een pup *\o/*

Welk ras we willen weten we echt nog niet. Ik wil graag een klein hondje, mijn vriend heeft het liefst een stafford. :') Dus hier valt nog het nodige over te bespreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:35 



 
Profiel   

Lessie schreef
Ik meld mij ook! Wij wonen nu nog in een appartement en hier wil ik geen hond op laten groeien. Maar April 2019 kunnen wij onze eengezinswoning in als het goed is (lees: als de financiering rond komt) en 1 ding is zeker, er komt dan een pup *\o/*

Welk ras we willen weten we echt nog niet. Ik wil graag een klein hondje, mijn vriend heeft het liefst een stafford. :') Dus hier valt nog het nodige over te bespreken.

Welkom!
Staffies zijn klein! :Y) :D Engelse tenminste. Ik heb er hier 2, 1 van 36 cm(15,5 kg) en 1 van 39 cm schoft(12,5 kg).
Maaar, ik ben bevooroordeeld haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:37 



 
Profiel   

Leuk hoor lessie :D wat voor klein hondje denk jij aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:38 



 
Profiel   

kiwiwitje, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk dat mijn beeld van staffords gewoon verstoord is, mede door de media-aandacht die de honden op dit moment krijgen. Ik durf dus niet zo goed.

KarmaChansy, ik heb zelf al een hondje die bij mijn moeder woont. Dit is een boomer, kruising oliebol-maltezer. Echt een heerlijk dier. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:40 



 
Profiel   

als je het niet aandurft zou ik het niet doen, zelf heb ik geen problemen mee maar ik snap wel waar mensen gelijk aan denken als ze stafford horen, jammer genoeg alleen maaar de slechte dingen in het nieuws :(

mmm dus eigenlijk zou je het liefste iets tussen die 2 willen vanwege compromis? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:45 



 
Profiel   

Lessie schreef
kiwiwitje, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk dat mijn beeld van staffords gewoon verstoord is, mede door de media-aandacht die de honden op dit moment krijgen. Ik durf dus niet zo goed.

KarmaChansy, ik heb zelf al een hondje die bij mijn moeder woont. Dit is een boomer, kruising oliebol-maltezer. Echt een heerlijk dier. <3

Je bent altijd welkom om eens te komen kijken. Staffords staan slecht in de media. Maar open voor de grap eens marktplaats en zoek op ''Stafford pup''. Het zijn gewoon honden die, net als alle andere honden, makkelijk ''leiderschap'' overnemen. Tel daar rasgebonden hond intolerantie, slechte opvoeding, statussymbool en kracht van bijten bij op. En je hebt (terecht) een mediasensatie. Als je voor een Amstaff gaat, met stamboom, zit er een magtest bij. Bij Engelse is dat niet het geval. Maar Engelse zijn, uit ervaring, een stuk gemoedelijker dan de Amstaff. En er word minder stamboomloos mee gefokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:46 



 
Profiel   

Eigenlijk wel ja.. Ik heb al zitten kijken naar de Franse Bulldog. Kennissen van mij hebben er 1, maar ik durf het niet aan vanwege alle gezondheidsproblemen bij deze hondjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:46 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Lessie schreef
kiwiwitje, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk dat mijn beeld van staffords gewoon verstoord is, mede door de media-aandacht die de honden op dit moment krijgen. Ik durf dus niet zo goed.

KarmaChansy, ik heb zelf al een hondje die bij mijn moeder woont. Dit is een boomer, kruising oliebol-maltezer. Echt een heerlijk dier. <3

Je bent altijd welkom om eens te komen kijken. Staffords staan slecht in de media. Maar open voor de grap eens marktplaats en zoek op ''Stafford pup''. Het zijn gewoon honden die, net als alle andere honden, makkelijk ''leiderschap'' overnemen. Tel daar rasgebonden hond intolerantie, slechte opvoeding, statussymbool en kracht van bijten bij op. En je hebt (terecht) een mediasensatie. Als je voor een Amstaff gaat, met stamboom, zit er een magtest bij. Bij Engelse is dat niet het geval. Maar Engelse zijn, uit ervaring, een stuk gemoedelijker dan de Amstaff. En er word minder stamboomloos mee gefokt.

Ik zat even snel op je profiel te spieken, maar jij fokt er ook mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:48 



 
Profiel   

Ik hoop in 2019 het eerste nestje te mogen hebben ja! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:49 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden! Eind dit jaar hoop ik een nieuwe Aussie pup te verwelkomen bij ons thuis. Echte werklijn uit Duitsland om Agility mee te gaan doen. Het wordt onze 2e aussie :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen