Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 501 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Die is leuk Kim! Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 14:52 



 
Profiel   

Vandaag is Mila nogmaals achter een fietser aangegaan, _-:(,baal als een stekker. Weer met mijn man, hij had haar laten spelen op een veldje met een pup, ging goed totdat er een fietser langskwam. Ze ging er vandoor, uiteindelijk kon mijn man haar benaderen tot op 10 meter, ze ging richting huis waarbij ze een drukke weg over moest steken. Gelukkig hebben we haar het commando wachten aangeleerd bij het oversteken waar ze Godzijdank op reageerde. Toen er geen verkeer meer was is mijn man achter haar aan gelopen waarna ze naar huis is gerend.
Ik niet blij met man, hij gaat wat mij betreft verplicht op cursus met Mila, en Mila nooit meer los. Opgelucht dat het goed is afgelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:21 



 
Profiel   

Samen op cursus is een hele goede Anna! :) Dat is denk ik ook de enige goede optie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:29 



 
Profiel   

Wat vervelend Anna :(
Ook dat je man de valkuilen misschien niet lekker inschat. Iedere keer dat ze er zo vandoor gaat ben je natuurlijk weer een stap verder weg van waar je eigenlijk wil zijn. Heb je al ergens een (recall) cursus gevonden die je wil doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:30 



 
Profiel   

Ja klopt Kiwitje: ik denk dat het belangrijk is dat hij meegaat. Hij heeft er wat minder gevoel voor en is niet zo consequent. Ik moet ook nog veel leren, maar ben veel consequenter door mijn paardenachtergrond denk ik.

Inderdaad simoonzel, nu heeft ze weer een succes ervaring gehad en daar baal ik van plus dat mijn man op het verkeerde moment boos wordt als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik heb een recall cursus gevonden in de buurt, wil alleen eerst de gehoorzaamheid cursus afmaken die we nu aan het doen zijn. Dan wordt het nog een puzzeltje qua werk (ploegen) en oppas, maar we gaan proberen of het lukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:39 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Ja klopt Kiwitje: ik denk dat het belangrijk is dat hij meegaat. Hij heeft er wat minder gevoel voor en is niet zo consequent. Ik moet ook nog veel leren, maar ben veel consequenter door mijn paardenachtergrond denk ik.

Inderdaad simoonzel, nu heeft ze weer een succes ervaring gehad en daar baal ik van plus dat mijn man op het verkeerde moment boos wordt als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik heb een recall cursus gevonden in de buurt, wil alleen eerst de gehoorzaamheid cursus afmaken die we nu aan het doen zijn. Dan wordt het nog een puzzeltje qua werk (ploegen) en oppas, maar we gaan proberen of het lukt!

vooral het consequente is het probleem. :) Dat is hier ook. :') Ze hebben hier ook echt vaak ''schijt'' aan vriendlief wat dat betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:44 



 
Profiel   

Hahaha ja het is wat met die mannen :D
Ik had hier een mooi voorbeeld van. Mijn man zat op de bank en ik op de wc. Ik hoorde dat Mila mijn man aan het uitdagen was en mijn man probeerde haar te corrigeren maar dat lukte niet. Op een gegeven moment werd het me te gortig dus ik brul 1x vanaf het toilet en gelijk was Mila stil en was het klaar _O-
Of ben ik nou zo'n heks :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:52 



 
Profiel   

Hier ook hoor. Maar dat komt ook omdat vriendlief hier iets zegt, maar niet het gewenste resultaat krijgt dus dan maar stopt. of de ene keer mag t wel en de andere keer niet.
Gister avond is ie bijna 2 minuten bezig geweest Djessey te laten stoppen met wat ze deed. En zonder resultaat. Ik roep een keer en mevrouw ging netjes liggen. En dat vind ie dan nog veel vervelender. En ik ook. Want zo moet ik nog steeds ingrijpen.
Maarja. Eigenwijs. t heeft hier al hel wat ruzies opgeleverd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 15:56 



 
Profiel   

KimD schreef
Gefeliciteerd met het behalen van je cursus! *\%/*

Dana zorgde gisteren de laatste ronde nog voor een verrassing. Knappe kale collie! <3
[ [url=m/vzs0dl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat betreft puberteit, daar heb ik al genoeg over gezegd. Daar ga ik niet nog eens op in.


Gefeliciteerd met Dana!
Het was ook geen vraag specifiek voor alleen jou en er zijn al mensen die een antwoord hebben gegeven waar ik iets mee kan :) Had al speciaal puber tussen aanhalingstekens gezet.

Bedankt aan degene die hier fijn en meedenkend op konden reageren! :)

Als ik straks het behandeltraject in ga is het ook fijn om te weten dat een pauze niet zo'n ramp is. Hoef ik me niet schuldig te voelen als het teveel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:20 



 
Profiel   

Ach Denies, ik ben tot nu toe met geen enkele pup/hond naar cursus gegaan. Daar worden ze ook niet slechter van hoor! Je bent buiten de cursus ook bezig natuurlijk!

Maar ook voor iedereen verschillend. Sommige gaan graag naar cursus en dan moet je dat lekker blijven doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:28 



 
Profiel   

Het komt ook vast wel goed :) Wil het ook graag goed doen en dan is het fijn om even van mensen die op dezelfde lijn staan te horen hoe zij daar tegenover staan. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:41 



 
Profiel   

Hier ook hetzelfde met mijn vriend ... mannen .. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:43 



 
Profiel   

Ik zou persoonlijk gewoon door blijven trainen Denies. Puberteit is sowieso een beetje een onzin dingetje en daarnaast moet je hond ook in zijn 'puberteit' gewoon blijven luisteren en is het ook dan belangrijk contact te maken met honden en mensen.

Gefeliciteerd KimD! *\o/* (en troffeesmiley zou wel toepasselijk zijn, zeker op bokt).

Hier luisteren beide honden ook minder naar vriend. En naar schoonouders eigenlijk helemaal niet :') Maar die hebben dan ook minder gevoel voor onze honden dan hun eigen ouwe, brave stabij :Y)

Dexter begint langzaam aan aan te komen *\o/* Meer voer en meer extra's erin blijkt toch goed te helpen. Ondertussen ook pilletjes van YuCalm gaan geven en ook dat lijkt goed te helpen. Als ik ten minste niet vergeet ze te geven :')

Ik dacht vandaag dat mijn fitbark kapot was dus contact opgenomen met klantenservice dat ie niet synchroniseert. Wat blijkt, ik kan gewoon niet klokkijken en die fitbark doet het prima _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:43 



 
Profiel   

mannen zijn gewoon vreselijk... :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:43 



 

Anna en kiwi hier precies hetzelfde en dat geldt voor de honden de kat én het kind :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:45 



 
Profiel   

_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 16:46 



 
Profiel   

xDenies schreef
KimD schreef
Gefeliciteerd met het behalen van je cursus! *\%/*

Dana zorgde gisteren de laatste ronde nog voor een verrassing. Knappe kale collie! <3
[ [url=m/vzs0dl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat betreft puberteit, daar heb ik al genoeg over gezegd. Daar ga ik niet nog eens op in.


Gefeliciteerd met Dana!
Het was ook geen vraag specifiek voor alleen jou en er zijn al mensen die een antwoord hebben gegeven waar ik iets mee kan :) Had al speciaal puber tussen aanhalingstekens gezet.

Bedankt aan degene die hier fijn en meedenkend op konden reageren! :)

Als ik straks het behandeltraject in ga is het ook fijn om te weten dat een pauze niet zo'n ramp is. Hoef ik me niet schuldig te voelen als het teveel is.


Heb ook nergens gezegd dat ik me persoonlijk aangesproken voelde door jouw vraag. :+ Alleen dat ik me deze keer niet ermee ga bemoeien, ik geef dus alleen aan dat ik het gelezen heb. Net zoals jij dat tig keer doet. Neem aan dat jij je dat dan ook zegt omdat je persoonlijk aangesproken voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:09 



 
Profiel   

Kaus schreef
Ik zou persoonlijk gewoon door blijven trainen Denies. Puberteit is sowieso een beetje een onzin dingetje en daarnaast moet je hond ook in zijn 'puberteit' gewoon blijven luisteren en is het ook dan belangrijk contact te maken met honden en mensen.

Dexter begint langzaam aan aan te komen *\o/* Meer voer en meer extra's erin blijkt toch goed te helpen. Ondertussen ook pilletjes van YuCalm gaan geven en ook dat lijkt goed te helpen. Als ik ten minste niet vergeet ze te geven :')

Ik dacht vandaag dat mijn fitbark kapot was dus contact opgenomen met klantenservice dat ie niet synchroniseert. Wat blijkt, ik kan gewoon niet klokkijken en die fitbark doet het prima _O-


Mera luistert prima, ik denk dat het anders gelezen wordt dan ik bedoel. Ik geef ook de puberteit niet de schuld, ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden en daarom stond het tussen aanhalingstekens. Ik zal vast een goede keus maken voor zowel hond als mezelf :) Luisteren moeten ze overal, daar hoef ik niet persé voor naar een cursus. *\o/*

Fijn dat Dexter aan begint te komen, van YuCalm nog nooit gehoord maar wel fijn dat je resultaat ziet. En gelukkig is de fitbark niet kapot, zou zonde zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:35 



 
Profiel   

We zitten trouwens aan de 500 paginas :D moet er dan een nieuw topic komen of is dat alleen bij andere HK topics?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:38 



 
Profiel   

xDenies schreef
We zitten trouwens aan de 500 paginas :D moet er dan een nieuw topic komen of is dat alleen bij andere HK topics?


Ik denk dat Kim het 2020 topic al heeft klaarstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:39 



 
Profiel   

Dat liet me denken aan een topic wat ik een tijdje geleden al wilde openen, heb er toen zelfs nog met Kim over gePB't, maar niks meer mee gedaan. :+ Aangezien zich hier ook een aantal fokkers verzameld hebben, wellicht leuk om te joinen!

[BB-HK] Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:59 



 
Profiel   

KimD schreef
xDenies schreef
We zitten trouwens aan de 500 paginas :D moet er dan een nieuw topic komen of is dat alleen bij andere HK topics?


Ik denk dat Kim het 2020 topic al heeft klaarstaan.


Top, dan zien we het vanzelf wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 18:12 



 
Profiel   

Hahaha leuk al die verhalen. Hier luistert alles heel goed naar vriendlief, maar hij houdt zich veel bezig met diergedrag dus dat zou ook niet anders mogen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 18:18 



 
Profiel   

KimD schreef
xDenies schreef
We zitten trouwens aan de 500 paginas :D moet er dan een nieuw topic komen of is dat alleen bij andere HK topics?


Ik denk dat Kim het 2020 topic al heeft klaarstaan.

Haha ja ga ik vanavond doen openen. druk druk druk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 19:27 



 
Profiel   

Hier luister Senna ook beter naar mij dan de baas. Hij zeg ook gewoon ja maar jij zit op cursus. :+

Leuke actie Kiwitje. :D

Kaus super dat Dexter weer aankom. En wel goed klok kijken he. Maar gelukkig is de fitbark niet kapot.

Anna weer wat grijze haren extra. Wel schrikken steeds bij je man. Maar wel super dat ze luister bij de drukke weg oversteken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 501 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen