Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 366 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Jeetje das ook voor borders niet veel dan! Maar wel flinke leeftijdsverschilen! 17 en 11 maanden!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 13:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de mooie resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met het mooie resultaat! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Zoë en Aelynn! Wat een prachtig resultaat voor een hondje dat voor het eerst in de jeugdklasse uit mag komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 15:42 



 
Profiel   

Nee aantallen zijn echt triest. Ook bij de aussies heel het weekend suuper weining. Vandaag 9 en dacht morgen minder. Maar Aelynn heeft dat super gedaan vandaag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:01 



 
Profiel   

Wij zijn ook weer thuis van rotterdam. Onze keuring was eerst al verplaats omdat de keurmeester verhinderd was. Dus inplaats van ring 4 in de ochtend gingen we nu naar ring 20 op het eind (was uiteindelijk rond 2uur geloof ik) en bij een andere keurmeester. Keurmeester vond ik een beetje apart, hij wou slappe lijn (vind ik oke), maar hij wou de honden ook zittend keuren en ik mocht eigenlijk vooral niet aan haar zitten, haar niet vasthouden bij betasten (elin vind alles veel te leuk dus stilstaan zit er niet in..) maar ook niet pootjes verplaatsen of wat dan ook.

Uiteindelijk uitmuntend met heel mooi rapport en reserve beste teef!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Helaas is de laatste niet scherp.

Ook lara nog gezien, of eigenlijk heeft zei mij gezien.. :Y) Knap trouwens dat je me had gespot, sorry dat ik niet veel tijd had..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:55 



 
Profiel   

Diandra ook gefeliciteerd met Elin der mooie resultaat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 17:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Elin!

Wat stom dat t allemaal niet zoveel is he lara.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 18:19 



 
Profiel   

Wij waren ook maar met 9..

Is er in het topic iemand uit rotterdam? Tijdens de show zijn er van elin fotos gemaakt en hebben ze wat vragen gesteld. Dit komt in het AD met de rotterdam bijlage, ik denk komende week. Ik ben nu dus aan het proberen of ik iemand vind die die krijgt en naar mij door wil sturen of een voor mij kan kopen en opsturen (uiteraard op mijn kosten!).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 18:32 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Wij waren ook maar met 9..

Is er in het topic iemand uit rotterdam? Tijdens de show zijn er van elin fotos gemaakt en hebben ze wat vragen gesteld. Dit komt in het AD met de rotterdam bijlage, ik denk komende week. Ik ben nu dus aan het proberen of ik iemand vind die die krijgt en naar mij door wil sturen of een voor mij kan kopen en opsturen (uiteraard op mijn kosten!).


Ik woon in rotterdam maar geen AD.
Zou het in de buurtapp kunnen vragen maar dan is t wel handig om een dag te weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:06 



 
Profiel   

Ik heb waarschijnlijk via facebook iemand gevonden. Welke dag weet ikzelf ook niet, hebben ze niet gezegd en ben ik vergeten te vragen.. :o Al denk ik zelf dat het maandag ofzo zal zijn en niet pas over een aantal weken bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:19 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Ik heb waarschijnlijk via facebook iemand gevonden. Welke dag weet ikzelf ook niet, hebben ze niet gezegd en ben ik vergeten te vragen.. :o Al denk ik zelf dat het maandag ofzo zal zijn en niet pas over een aantal weken bijvoorbeeld.


Oke top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 22:53 



 
Profiel   

[ img ]
Dankzij een hele lieve bokker die me dit artikel doorstuurde heb ik haar gevonden. Misschien van de week ook nog in de krant?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:08 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
[ [url=m/znye9y.png]Afbeelding[/url] ]
Dankzij een hele lieve bokker die me dit artikel doorstuurde heb ik haar gevonden. Misschien van de week ook nog in de krant?


"Maar ze is niet altijd zo schoon & fris."

Dat is ook een understatement hè! Hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:11 



 
Profiel   

Whaha ja idd, heb haar vrijdag avond drie keer gewassen voor haar poten en kraag weer wit waren... :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:18 



 
Profiel   

Hahaha, heerlijke foto!! :')

Leuk stukje ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:29 



 
Profiel   

Haha die fotovanElin. Ook zo een onschuldige blik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 11:30 



 
Profiel   

Kei leuk Diandra!


Vandaag bleek Djes uiteindelijk alleen te staan. Maar toch een Veel Belovend en omdat er ook geen puppy reu was is ze automatisch beste puppy geworden. En mag ze naar de ere ring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:16 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Whaha ja idd, heb haar vrijdag avond drie keer gewassen voor haar poten en kraag weer wit waren... :')

[ [url=m/J5BZ3U.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuk stukje zeg! En zo mooi dat ze is op die foto zo smerig is ze op deze! :') wat een geweldige hond!

Wat een leuke dingen doet iedereen met de pups. Ik heb zelf geen verstand van al die shows, maar de uitslagen zien er goed uit zeg!

Pien doet het super goed. We wilden vandaag zwemmen langs de Maas, maar we konden helaas geen goed plekje vinden. Dus als iemand daar nog plekjes voor weet... wel hebben we een mooie foto in de hei gemaakt!

[ img ]


Verder denken we er over om over te stappen op Sam’s Field brokken. Heeft iemand hier ervaring mee? De samenstelling ziet er wel goed uit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:19 



 
Profiel   

Smelt! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:20 



 
Profiel   

[ img ]
Vandaag aelynn weer 1e plaats excellent JCAC en dit keer beste jeugd van het ras!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Kiwi!

Wat een schatje die Toller <3

Wij hebben een deel van de resultaten van de fotomeeting binnen en ze zijn zo mooi <3


[ img ]

edit: en deze :')


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:29 



 
Profiel   

Mooie foto’s Kaus!!


Gefeliciteerd Zoe!


Djessey dus beste puppy van het ras met een veel belovend en door naar de ere ring. Helaas stond ze alleen in de puppy en helaas geen reu om nog tegen te moeten dus was het “winnen” vrij makkelijk.
De ere ring was echt goed druk! Heel veel hondjes! Maar ze deed het zo goed! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:34 



 
Profiel   

Lieveloes wat een mooie pup <3 Ik heb zelf geen sams field gevoerd maar een vriendin van mij. Die waren er heel tevreden over, die hond had verschillende allergieen en dat voer sloot daar wel goed op aan.

Zoe heel knap! Gefeliciteerd!

Kiwi ook gefeliciteerd!

Kaus wat een mooie fotoos!! ik had ook willen gaan met guinness maar had show met de pony :(

diandra wat een mooi verslagje op het AD, echt leuk! En gefeliciteerd ook voor jou! ondanks de aparte ringmeester..

Ik ben afgelopen week wel 10 winkels bij langs geweest voor hurtta tuig maar niks te vinden.. Of niet in de goede maat. Dus nu via internet bestellen maar toch weer in twijfel of ik DC, Hurtta of Ruffwear moet kopen.. Keuzes keuzes keuzes :')

Verder gaat het hier goed! Op zn vervelende (overal markeren) trekjes na. Maar ik zit er bovenop elke keer en laat m niet uit zicht en dan gaat het goed :') Zondag naar paard en erfgoed, meer mensen die gaan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 17:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 366 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen