Puppy erbij 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Van

Berichten: 6525
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:21

Geen pups wel vreselijk schijnzwanger, niet eten en wel 3kg aankomen >;)

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 17:36

Van schreef:
Geen pups wel vreselijk schijnzwanger, niet eten en wel 3kg aankomen >;)

He wat kl*ote :(

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:40

Van schreef:
Geen pups wel vreselijk schijnzwanger, niet eten en wel 3kg aankomen >;)


Had ze beter echt dragend kunnen zijn! -O- Jeetje wat sneu. :(

Van

Berichten: 6525
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:45

Het zij zo
Nu opzoek naar een andere reu

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:49

Hadden ze zijn serma al laten testen?

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:54

Balen Van! Sneu ook dat ze nu zo heftig schijnzwanger is. Last hebben van je hormonen en dan niet drachtig zijn... Arm ding ook. Succes met het vinden van een nieuwe reu! Lijken me echt van die zenuwslopende momenten, om dan af te wachten of ze zwanger zijn ofniet pff.

Anoniem

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 18:14

Hier hebben ze allebei een seresto band om en ben er heel tevreden over. Amper meer last van teken. Na een vlooienplaag door de kat in ons oude huis ben ik erg panisch voor vlooien geworden. Wat was dat goor ze waren overal en dat verdelgingsbedrijf kostte een flinke duit . Dus ik neem t zekere voor het onzekere :D

Ik doe ze rond maart om en rond oktober weer af.

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 18:15

He bah Van :( wel even dik balen zo.

Hier even gevalletje multi tasken. Zittend op stoel tuin sproeien EN Skye immens blij maken tegelijk haha.
Afbeelding
En nu even buiten blijven tot ze weer droog is :P

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 18:38

Haha daar zal ze wel van genieten het is ineens weer zo warm..
hier net heel even met water gespeeld. Zaterdag mag ze in bad

Afbeelding

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 19:02

Skye vind water zowieso fantastisch, warm of koud weer haha. Hopelijk voel ik me morgen goed genoeg dan mag ze naar puppyduik bij het hondenzwembad :)

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 19:10

@suze
Fijn om over je ervaring met Seresto te lezen. Hoor er van meer kanten hele goede dingen over dus heb besloten ze voor zowel pup als kitten te gaan gebruiken. Twijfel alleen nog of ik er nog dit seizoen mee begin, omdat ze beide jong zijn en Arya toch nog geen lange wandelingen gaat maken en ze nog klein genoeg is dat ik het nu handmatig nog redelijk goed kan checken, of dat ik er pas volgend voorjaar mee begin. Al is het voor de vlooien natuurlijk wel goed als ze daar al iets voor hebben meteen. Ik ben ook als de dood voor vlooien.

@Kimvicious
Ahh lekker zo genieten van het water.
Vond Rex ook altijd geweldig om zo met die tuinslang te spelen.
Het blijft volgende week ook nog wel redelijk warm, dus ik ga eens kijken of ik hier met Arya ook nog wat met water kan spelen achterom.

Kwam net een bericht tegen op de Facebook pagina van de rasvereniging dat ze op bezoek waren geweest bij de fokker en ze kregen complimentjes over hoe sociaal en mensgericht de pups waren.

Gisteravond nestcontrole bij Oudduitse herderkennel A Fortes. Wat een feest om daar verwelkomt te worden door Briska van 11 jaar, Cheska met haar 6 puppen en een prachtige Maincoon poes met 5 kittens.
Alles was perfect in orde. Hele mooie, sociale, mensgerichte puppen die heel relaxt op het erf rond liepen, met kippen erbij. Moeder Cheska hield alles goed in de gaten.
Nieuwe eigenaren veel succes toegewenst met deze prachtige puppen.

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:24

Altijd leuk om positieve berichten over je fokker te lezen!

Qua sporten met je hond of dergelijke, ben ik zelf aan het opbouwen met steppen, voor nu nog op laag tempo en in de uitlaat stand, dus los waar het mag en ook tussendoor gerust even spelen met een andere hond. En op de Kynologenclub bij ons hebben we Dogfunity, wat een soort Agility ultralight is, met een sausje van gehoorzaamheid er over. Marley vind het meeste superleuk en doet het, op geheel eigen wijze ook best goed.

Dat geheel eigen wijze is in de zin van, de sprongetjes lopen we lekker omver gewoon omdat het kan, pionnetjes pakken we als we de kans krijgen op en gaan er mee vandoor en de grote fitness bal die met de neus naar het doel moet worden gepushd, gaan we met het hele lijf tegenaan.
En dan moet je daarbij bedenken dat Marley prima kan springen en dat op het honden speelveld ook graag doet over de houten hordes die daar staan, en dat hij werkelijk alles altijd loopt te "poken"met zijn neus :+

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 20:49

Wat een heerlijke clown is Marley. Hij word alleen maar leuker als je dit soort dingen verteld haha

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:21

Hahaha ja het is soms te hilarisch voor woorden, dan zetten ze van die grote pionnen met gaten in de breedte waar dan een stok doorheen gaat neer, een beetje een soort van cavaletti idee, en dan staan er zo 4 van die hindernissen en daar achter een vierkant van 4 kleine pionnetjes, waarbinnen het target bakje met het snoepje staat weet je wel.

En dat is dan het laatste deel van een klein pacoursje, dus dan is het bijvoorbeeld kattenloopje, slalom, over de balkjes en dan vooruit sturen naar het target. Nou bij Marley gaat dat dus meestal gewoon lomp door de stokjes heen want dat valt zó om, en dan als een speer naar het target, snoepje pakken en soms gelijk even een pion mee snaaien...

En toen zei de instructrice ook nog: misschien moet je even mee springen en het voordoen _/-\o_

Hij ziet die stokjes gewoon niet als hindernis en loopt recht op zijn doel af :D

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:24

Aelynn vandaag 9 maanden :D laat haar carrier als jeugd hondje maar beginnen *\o/* *\o/*

Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 10:28

Gefeliciteerd Zoe!

Vandaag zijn al mijn monstertjes ook al weer 6 maanden! :D
Afbeelding

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:30

Jij ook gefeliciteerd!!

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 10:35

Thanks! :D

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:45

Gefeliciteerd Zoe en Kiwiwitje *\o/*

Haha kim wat een leuke actie foto van Skye !

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:00

wat gaat het snel in dit topic!!! ondertussen is lena al even bij ons(1 maand) ze heeft al veel geleerd en veel grenzen verlegd :+ ik weet niet of jullie dit linkje kunnen openen? https://we.tl/b-XFJaroDEEx

Een paar sfeer momenten :D zooo blij met haar! heb nog ooit zo een makkelijke hond gezien.. in de hondenschool mochten we al meteen een groep stijgen en binnenkort mogen we ons examen doen om er nog één hoger te gaan *\o/* Met de paardjes kan ze ook al los dus allemaal top top!

Voila dat was even een ego postje :+

zo te zien gaat het bij iedereen goed?

Ik duim mee VAN !

Esplendido
Berichten: 3134
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:04

Is Aelynn al negen maanden, wat gaat dat toch snel! Veel succes in de jeugdklasse! Maar met zo’n knappe dame gaat dat vast lukken.

Ons dametje wordt vandaag 8 weken en ze is al zo goed als zindelijk. Geeft goed aan dat ze naar buiten wil en doet dus ook alles netjes buiten. Ook slapen gaat iedere nacht beter. Vannacht hoefde ze maar een keer naar buiten en de rest van de nacht hebben we haar niet gehoord.
En die puppyknuffels is echt weer zo genieten <3

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:08

Zoe_97 schreef:
Aelynn vandaag 9 maanden :D laat haar carrier als jeugd hondje maar beginnen *\o/* *\o/*

[ [url=m/nIFiHO.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een pracht snoetje! veel succes en proficiat!

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:09

kiwiwitje schreef:
Gefeliciteerd Zoe!

Vandaag zijn al mijn monstertjes ook al weer 6 maanden! :D
[ [url=m/QYB1Co.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 proficiat!

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 11:10

Wat leuk Nana! Ik kan het linkje openen! Fijn dat het ook zo goed gaan.

Klinkt als een goede nacht Esplendido!

Nana_x0x
Berichten: 291
Geregistreerd: 16-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:12

Billy1970 schreef:
Altijd leuk om positieve berichten over je fokker te lezen!

Qua sporten met je hond of dergelijke, ben ik zelf aan het opbouwen met steppen, voor nu nog op laag tempo en in de uitlaat stand, dus los waar het mag en ook tussendoor gerust even spelen met een andere hond. En op de Kynologenclub bij ons hebben we Dogfunity, wat een soort Agility ultralight is, met een sausje van gehoorzaamheid er over. Marley vind het meeste superleuk en doet het, op geheel eigen wijze ook best goed.

Dat geheel eigen wijze is in de zin van, de sprongetjes lopen we lekker omver gewoon omdat het kan, pionnetjes pakken we als we de kans krijgen op en gaan er mee vandoor en de grote fitness bal die met de neus naar het doel moet worden gepushd, gaan we met het hele lijf tegenaan.
En dan moet je daarbij bedenken dat Marley prima kan springen en dat op het honden speelveld ook graag doet over de houten hordes die daar staan, en dat hij werkelijk alles altijd loopt te "poken"met zijn neus :+


Bij ons op de hondenschool vertelden ze mij dat gehoorzaamheid in combinatie met agility soms moeilijk gaat??? ik wil heel graag beide doen maar moet eerst een klas hoger zijn bij gehoorzaamheid...