Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 499 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Hallo! Ik kom mee kletsen als dat mag. Wij hebben Boris nu 6 weken, al 3 weken niet meer in huis geplast en slaapt nachten van 22:30-9:00 als dat nodig is. Wij zijn heel gelukkig met hem <3 Hij is een rasechte poedel trouwens.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:02 



 
Profiel   

Hoi Kiekeboefje en Boris. Wat een lieve blik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:07 



 
Profiel   

Poedel! <3 Poedels zijn er nooit genoeg! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:23 



 
Profiel   

Welkom! Fijn dat het zo goed gaat!

Heerlijk denies als t haar niet boeit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:37 



 
Profiel   

De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:44 



 
Profiel   

KimD schreef
Poedel! <3 Poedels zijn er nooit genoeg! *\o/*


Een poedel erbij nemen in je roedel ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:48 



 
Profiel   

Gioia vind je roedel best gezellig kim :') :+ paste goed haha.... moet je alleen een vinden die minder keft _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 00:57 



 
Profiel   

Esplendido schreef
De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.

Eigenlijk toch triest dat dit de grootste show is..hoewel ik mij afvraag of dat nog zo blijft nu met de nieuwe locatie. Voor bezoekers vind ik het niet waard om erheen te gaan. Ze kunnen nog wat leren van de grotere Duitse shows.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 04:50 



 
Profiel   

Ianthe schreef
Esplendido schreef
De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.

Eigenlijk toch triest dat dit de grootste show is..hoewel ik mij afvraag of dat nog zo blijft nu met de nieuwe locatie. Voor bezoekers vind ik het niet waard om erheen te gaan. Ze kunnen nog wat leren van de grotere Duitse shows.

In België zijn de grote shows niet beter. Als je dan in Hongarije kijkt. Ben ik al op komaron en Boedapest (2 van de 3 grote shows) geweest. Echt wat een zalig verschil.

Maar ikzelf houd sowieso meer van de buiten shows. En die zijn er hier amper :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 09:13 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen jaar 1x in duitsland geweest en inderdaad, wat een verschil!

Ik vraag me ook af hoe de winner dit jaar gaat zijn..

De crufts staat ook nog op mijn lijstje (vorig jaar had elin zich gekwalificeerd en ben ik niet gegaan, spijt!!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 10:13 



 
Profiel   

KimD schreef
Poedel! <3 Poedels zijn er nooit genoeg! *\o/*



Hier sluit ik me bij aan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 10:43 



 
Profiel   

Ik wil, als mijn hond in de jeugdklasse zit, wel graag naar wat shows in Duitsland. En de Crufts is wel een ultiem doel natuurlijk, maar dat zal voor iedereen die showt wel gelden dus ik weet niet of ons dat ooit gaat lukken. Voorlopig oefenen we nog lekker in de baby- en puppyklasse en zijn dat soort grotere shows ver weg.
Ik ben het met je eens wat betreft buitenshows Zoë. Vind ik ook veel fijner, maar ja, het weer is hier vaak zo onvoorspelbaar dus ik snap wel dat organisatoren het zekere voor het onzekere nemen. Ik dacht dat er in 2020 maar een buitenshow in Nederland is, maar helemaal zeker ben ik niet.
Onze Clubmatch is wel altijd buiten, zo fijn, veel ruimere ringen en niet dat galmende lawaai van zo’n grote hal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 11:10 



 
Profiel   

Waarom gaat het thuis altijd goed, ging t op cursus ook altijd goed, en ginf vandaag zo goed als alles ineens mis? :')

Nog 1 les en dan winterstop. Vind t wel even best :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 12:29 



 
Profiel   

Wij zijn op wedstrijd, ik verzamel DK's, en Kay foutloze rondes. :')

Wel stuk voor stuk hele mooie DK's, dus ik ben dik tevreden! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 13:03 



 
Profiel   

Wat zijn DK's? :o Het klink dat je er niet blij mee ben?

Denise iedereen heeft wel eens een slechte dag. Mera vast vanmorgen met de les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 13:15 



 
Profiel   

Crufts ga ik dit jaar heen :D Rocky heeft zich dubbel gekwalificeerd en Aelynn is drievoudig gekwalificeerd. Dus zou zonde zijn om niet te gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 13:28 



 
Profiel   

punjab schreef
Wat zijn DK's? :o Het klink dat je er niet blij mee ben?

Denise iedereen heeft wel eens een slechte dag. Mera vast vanmorgen met de les.


Een diskwalificatie, dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. :') Maar ik ben zeker tevreden, ze lieten beide twee hele mooie rondes zien waar vooral door mijn fout het DK viel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 13:45 



 
Profiel   

Zoe_97 schreef
Crufts ga ik dit jaar heen :D Rocky heeft zich dubbel gekwalificeerd en Aelynn is drievoudig gekwalificeerd. Dus zou zonde zijn om niet te gaan :D


Wow, wat een prestatie. Dan is het zeker zonde om niet te gaan.
Mijn meisje is nu nog veel te jong, maar volgend jaar maar eens kijken of ik ergens een kwalificatie kan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 14:27 



 
Profiel   

punjab schreef
Denise iedereen heeft wel eens een slechte dag. Mera vast vanmorgen met de les.


Haha het was ook een grapje! Mera was gewoon een ontzettend blij ei vandaag en vergat daarbij dat er bij mij snoepjes vandaan komen .. maar de keutels in het gras waren interessanter :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 15:00 



 
Profiel   

Ianthe schreef
Esplendido schreef
De Winner is inderdaad een internationale hondenshow. Iedere rashond met stamboom kan inschrijven als de hond tenminste 4 maanden oud is. De Winner is een van de grootste shows van Nederland en trekt dus veel deelnemers en bezoekers.

Eigenlijk toch triest dat dit de grootste show is..hoewel ik mij afvraag of dat nog zo blijft nu met de nieuwe locatie. Voor bezoekers vind ik het niet waard om erheen te gaan. Ze kunnen nog wat leren van de grotere Duitse shows.


Ben nu al jarennnnn niet meer naar show geweest. Laatste show was de crufts ergens jaren geleden. Geweldig genoten, echt fantastisch shoppen daar whahahaha

Puur omdat het zo lang geleden is en de nieuwe locatie fijn aan te rijden is in combinatie met betere parkeertarieven gaan we weer eens. Hopelijk paar leuke stands en weer even wat rashonden snuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 16:02 



 
Profiel   

Ik vind het zonde dat er van 2 shows 1 show gemaakt is. Voor mensen die punten moeten/willen halen is dat weer een show minder.
En ik kan mij voorstellen dat alleen al om de prijs een hoop mensen het showen tegenwoordig niet meer doen.

Ik wilde zelf naar de kerstshow gewoon puur om t eens te zien. En kerst. :+ maar drukte en andere plannen.
En ach voor mij maakt het weinig uit. Ik had alleen de kerstshow gepland in dit jaar nog. Januari is ''de grishkov''. Een show vanuit de rasvereniging. Ik ga er wel hen om de gesponsorde prijzen weg te brengen maar ik ga niets inschrijven. Naar verwachting is Chick dan loops/word ze rond die dagen gedekt dus dan ga ik niet naar show met een hond van ons.
Daarna hopen dat t pakt en dan ga ik misschien als de pups een week of 4+ zijn nog naar een showtje met Djessey. Ik heb nog een weekend in Juni in de planning waar ik heen zou willen omdat dat een beetje een ''thuis wedstrijd'' is voor ons. En dan is het al bijna weer augustus en 23 augustus is Djessey de jeugdklasse al weer uit.
Nu kan ik vanaf mei nog wel wat shows pakken. Maar niet reëel om te denken dat ik in een paar shows met Djessey de titel voor jeugdkampioen zou kunnen halen. Nu weet je maar nooit natuurlijk. Maar het is Iets wat ook totaal niet in mijn verwachting ligt, maar wat het wel makkelijker maakt om wat shows aan mij voorbij te laten gaan.

Jammer Denies dat t niet lekker ging. Lekker laten gaan en gewoon weer door. Dit soort momenten zijn stiekem ook wel heel leuk!

Jammer KimD van de DK's. Maar ook dat is weer een leermoment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 16:16 



 
Profiel   

De knappe Youp is onderdeel van ons gezin geworden vandaag. Een droom die uitkomt, een Beauceron erbij.

[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Fien is iets gespannen maar gaat wel plat voor hem liggen en ook al wat uitdagen met een spelboog.

Youp is gewoon zindelijk! Zo knap dat hij alles keurig op het gras doet (nu zit ik er ook bovenop).

Zijn tuigje is nu al zowat te klein. Het monster weegt al 9,2 kilo! Ik had vorige week zijn halsband gemeten en een gaatje bijgeprikt. Nu al niet nodig. Dussssss......

Supertrotse ‘mama’ hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:04 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Ik denk elke keer dat het een soort off-Kelpie is totdat ik je tekst lees _O- Maar naarmate hij groter wordt lijken ze natuurlijk steeds minder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 19:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 499 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen