Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Franse bulldog zou ik absoluut niet willen. Pure dierenmishandeling imo.

Een Griekse straathond? Alle formaten en leeftijden zijn ze in te vinden en heb heel erg veel goede ervaringen als gastgezin bij een stichting. Zou dan wel altijd gastgezin zijn en dan kom je vanzelf wel een leuk hondje tegen die je kunt adopteren.

Media is gewoon heel verkeerd op veel van de honden gedoken. ‘ nu is het een hondje, maar wat als het een kind is?!’ Gaat in veel gevallen niet op bij een Stafford ( of akita en eigenlijk de meeste hr honden )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 20:57 



 
Profiel   

Welkom Levita! Wat leuk nog een Aussie! Je hebt er nu dus ook eentje? Fotospam mag altijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:05 



 
Profiel   

Ik kom hier ook weer gezellig mee lezen. Begin vorig jaar ook gemeld, dit jaar niet gelukt. Wie weet volgend jaar. I can't wait maar helaas kan het nu nog niet :( super jammer. Maar nog even geduld voor mij. En super leuk om jullie te volgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:11 



 
Profiel   

Welkom terug Edking! Je bent ook zonder pup gewoon welkom om mee te kletsen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:13 



 
Profiel   

Ik houd het na twee pups in 2018 even voor gezien... :Y) Maar altijd leuk die puppypraatjes en foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:18 



 
Profiel   

Ik kom ook meelezen :D

Ik wil er ooit graag nog een tweede hondje bij, ons hondje (Koda, sheltie x keeshond mix) is nu net twee jaar en begint zich eindelijk wat meer volwassen te gedragen :P Meer rust in zijn koppie en lichaam.

Zit er denk ik dit/komend jaar nog niet in, voor een tweede hond, maar lees en klets graag mee ^_^

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:22 



 
Profiel   

Hier een 11 weken oude Golden retriever pup in huis Matz genaamd, wat een stuiterbal is het ! Geweldig!
Maar wat een werk ook, we doen het met liefde en het is onze derde golden dus we waren voorbereid.
Hou er wel rekening mee dat je een baby in huis haalt, die alle aandacht van je opeist de eerste weken.
Gegeten, plasje doen, gespeeld plasje doen, geslapen plasje doen en dat 20x per dag (en nacht) maar ooooh wat een vermaak weer in huis zo'n kleine draak.

Samen met onze 3 jaar oude golden Douwe zetten ze hier zo bij tijd en wijle de boel op stelten!
De eerste 3/4 dagen leek onze Douwe, Matz maar helemaal niks te vinden. Af en toe keek hij ons aan alsof hij wilde zeggen, kom op zullen we hem nu weer terugbrengen hahahaha was ook zo schattig.
Inmiddels zijn het al dikke maatjes, echt een fantastisch ras vinden wij het.

Iedereen hier veel plezier met jullie toekomstige pup

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:26 



 
Profiel   

@ lessie en een finse lappenhond, moet je wel tegen haar kunnen :)) https://www.finselappenhonden.nl/ras/karakter/

jammer dat het niet is gelukt EdkingEnzo

Leuk zo veel aussies hier haha :D

Melyoramel koda ziet er ook leuk uit! wie weet wat op je pad komt ;)

KarinLF Goldens zijn ook wel erg grappig :D Puppy foto's zijn een must :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:35 



 
Profiel   

Diandra, gewoon weer lekker mee kletsen! Jouw pup is in 2019 ook nog pup!

MelyoramelWelkom! Je mag altijd gezellig mee kletsen. Wat een grappige hond is Koda!

Karin, Welkom! En wat leuk een goldenpup! We houden van fotospam!

Karma; maar er zitten wel hele gave Finse lappenhondjes tussen. Ik heb een stiekeme crush op bruin/creme combi. Maar haaaaaar.... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 21:57 



 
Profiel   

haha ja het haar is verschrikkelijk :') maar met goede voeding etc is het wel minder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 22:00 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
haha ja het haar is verschrikkelijk :') maar met goede voeding etc is het wel minder!

Oh dat geloof ik wel ja! :P ik hou t voorlopig op korthaar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 22:01 



 
Profiel   

@ KW haha wacht maar totdat je karma pups ziet O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 22:19 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
@ KW haha wacht maar totdat je karma pups ziet O:)

Je zit veeeel te ver weg O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 22:45 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden?
Naar jaren honden van fokkers en herplaatsers krijgen we nu toch weer een eigen pup. Al ruim 4 jaar hebben we gezocht naar een geschikt nest maar niets geschikts gevonden.
Toevallig kwam ik via via weer bij deze fokker terecht (waar we voor hun andere nest 4 jaar geleden net te laat waren) hadden ze nu toevallig wel wat gepland en van het een komt het andere :D
Begin september kunnen we onze nieuwe aanwinst ophalen. Dus technisch gezien horen we niet in dit topic :oo

Edit misschien iets vertellen over de pup ook wel leuk.
Dit is clever cherno een dobermann uit werklijnen. Onze bedoeling is dat hij onze 8 jarige dobermann reu mag gaan vervangen in de sport want die is namelijk met pensioen van het echte werk :D

Edit fotootjes
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 23:31 



 
Profiel   

Ahhh jahoor! Je bent eht wel welkom! We hebben ook nog een 2018 topic. Die zal voor nu nog wat actiever zijn denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 00:13 



 
Profiel   

Jaaa ik meld me alvast voor over 12 maanden ofzo haha.
Het verlies in jaar tijd van 2 oudjes die niet eens erg oud waren maar medisch waren ze op is groot. Financieel hebben ze alle reserves op gesnoept en kenzo wordt deze november nog maar 2 jaar en heeft nog veel aandacht nodig.

Die 2 dingen samen met hetfeit dat ik werk in een dierenpension waar het juni, juli, augustus topdrukte is maakt dat ik een pup wil na eind augustus. Dan kan de pup veilig mee naar het werk en heb ik de eerste maanden veel tijd.

Ik had een uitzondering want er kwam een droom combinatie voorbij en dan zou ik toch komende voorjaar al een pup hebben. Helaas hebben ze moeten wisselen van dekreu en het zal nog steeds een fantastisch mooi en gaaf nest worden maar mogelijk past het nu toch minder bij mij dus zie ik er sowieso vanaf. Dan hoef ik mij nu ook niet komende zomer in allerlei bochten te wringen qua werkdruk en pup opvoeding.

Gelukkig heb ik naast kenzo (bijna 2 duitser/mechel) ook nog Finnley (ruim 1 jaar langhaar duitser), bentley (6 duitser/border), aggy (7 husky) en paco (8 husky) om mij heen dus saai is het leven echt niet.

We hebben sowieso pup pret op het werk. Mijn baas heeft een bullmastiff x rottweiler pup. Zo blijf ik toch voorlopig in pup geweld zitten haha

Wat er bij komt? Middelmatig tot groot, goed gebouwd, energiek, uit getest gezonde ouders, liefst kruising tussen rassen. Hoef niet beide/alle rassen geweldig te vinden van de ouders als ik mij maar voor kan stellen dat de pup redelijk relaxed en lekker energiek wordt. Ik kwam een combinatie tegen die mogelijk eind volgende jaar herhaald wordt van husky met langhaar Schotse herder. De schot is voor mij te mak en suf in het algemeen maar weet zeker dat de pups wel leuk zullen zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 06:36 



 
Profiel   

Zal proberen foto's te plaatsen, ben er niet zo handig mee zal ik maar zeggen :(:)

Maar het is een hele onderneming hoor,zo'n pup.
Golden pups zijn meer dan schattig, je komt op straat ook niet ver, iedereen wil Matz knuffelen.
Gekscherend zeg ik wel eens, u mag hem ook een dagje van ons lenen hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 07:19 



 
Profiel   

Bedankt kiwipitje zal het 2018 topic eens bekijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 09:27 



 
Profiel   

Ik meld ons ook aan voor dit topic. Al verliest Skip in maart 2019 voorgoed zijn puppy status. Dan wordt hij nl 1 jaar. Nu nog lekker genieten van die kleine deugniet.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 09:39 



 
Profiel   

welkom! Ook als niet puppy mag je mee kletsen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 09:55 



 
Profiel   

Ik meld me ook! Druk op zoek naar een leuke werklijn duitse herder pup!Over 2 weken worden de pups geboren en hoor ik of er wat voor mij bij zit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 09:55 



 
Profiel   

Spannend Urona! Welkom! Hopelijk zit er iets voor je bij! Voorkeur voor reu of teef?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:03 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook aan :) Wij verwachten een aussie pup, uit geweldige leuke honden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:05 



 
Profiel   

Ik wil alleen een reu, en ik heb derde keus dus het is best spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:34 



 
Profiel   

dierenfan schreef
Jaaa ik meld me alvast voor over 12 maanden ofzo haha.
Het verlies in jaar tijd van 2 oudjes die niet eens erg oud waren maar medisch waren ze op is groot. Financieel hebben ze alle reserves op gesnoept en kenzo wordt deze november nog maar 2 jaar en heeft nog veel aandacht nodig.

Die 2 dingen samen met hetfeit dat ik werk in een dierenpension waar het juni, juli, augustus topdrukte is maakt dat ik een pup wil na eind augustus. Dan kan de pup veilig mee naar het werk en heb ik de eerste maanden veel tijd.

Ik had een uitzondering want er kwam een droom combinatie voorbij en dan zou ik toch komende voorjaar al een pup hebben. Helaas hebben ze moeten wisselen van dekreu en het zal nog steeds een fantastisch mooi en gaaf nest worden maar mogelijk past het nu toch minder bij mij dus zie ik er sowieso vanaf. Dan hoef ik mij nu ook niet komende zomer in allerlei bochten te wringen qua werkdruk en pup opvoeding.

Gelukkig heb ik naast kenzo (bijna 2 duitser/mechel) ook nog Finnley (ruim 1 jaar langhaar duitser), bentley (6 duitser/border), aggy (7 husky) en paco (8 husky) om mij heen dus saai is het leven echt niet.

We hebben sowieso pup pret op het werk. Mijn baas heeft een bullmastiff x rottweiler pup. Zo blijf ik toch voorlopig in pup geweld zitten haha

Wat er bij komt? Middelmatig tot groot, goed gebouwd, energiek, uit getest gezonde ouders, liefst kruising tussen rassen. Hoef niet beide/alle rassen geweldig te vinden van de ouders als ik mij maar voor kan stellen dat de pup redelijk relaxed en lekker energiek wordt. Ik kwam een combinatie tegen die mogelijk eind volgende jaar herhaald wordt van husky met langhaar Schotse herder. De schot is voor mij te mak en suf in het algemeen maar weet zeker dat de pups wel leuk zullen zijn ;)
Ik baal ook behoorlijk dat die combi niet doorgaat. Had gehoopt dat er een mooie dekreu uit zou komen rollen die ik zou kunnen gebruiken.

Husky x collie vind ik ook heel interessant. Collie staat sowieso op mijn lijstje van mogelijke outcross :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen