Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 502 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Punjab ja ben heel blij dat we dat aangeleerd hebben!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 19:53 



 

Pogingen tot kerstkaart foto's...
Buiten had ik al opgegeven ivm het weer.
Dan maar binnen.

Maar echt fotogeniek is ze niet hoor _O-
[ img ]

Wel zo lief hè...
[ img ]

Ik heb maar een andere oplossing uiteindelijk bedacht {:)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 20:14 



 
Profiel   

En toch een leuke foto! :D
De kerstkaart is helemaal leuk!

En JAHOOOOOOR DAAARISTIE DAN!


[BB-HK] Puppy erbij 2020

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 20:19 



 
Profiel   

Leuk om al jullie ervaringen, foto’s en verhalen te zien!
Ik ben indertijd afgehaakt vanwege de negatieve reacties, maar vanaf een afstand heb ik wel meegelezen
Als je een hond uit het buitenland adopteert, valt dat vaak niet in goede aarde.
En eerlijk is eerlijk, er was veel geduld nodig om het wantrouwen in de mens te overwinnen en het meubilair is deels gesloopt, maar we hebben er zoveel liefde voor terug gekregen.
Het was dubbel en dwars de moeite waard.
Voor iedereen uit dit topic veel plezier en geluk met de doggies die dit jaar jullie gezin hebben mogen verrijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 23:29 



 
Profiel   

Myca schreef
Leuk om al jullie ervaringen, foto’s en verhalen te zien!
Ik ben indertijd afgehaakt vanwege de negatieve reacties, maar vanaf een afstand heb ik wel meegelezen
Als je een hond uit het buitenland adopteert, valt dat vaak niet in goede aarde.
En eerlijk is eerlijk, er was veel geduld nodig om het wantrouwen in de mens te overwinnen en het meubilair is deels gesloopt, maar we hebben er zoveel liefde voor terug gekregen.
Het was dubbel en dwars de moeite waard.
Voor iedereen uit dit topic veel plezier en geluk met de doggies die dit jaar jullie gezin hebben mogen verrijken!



Een goede vriendin heeft ook sinds kort een hond uit het buitenland gehaald en ik heb ook onwijs veel respect voor de mensen die dat doen. Vaak zijn die al een stuk ouder en is het allemaal wat lastiger omdat je niet weet wat ze allemaal meegemaakt hebben. Petje af hoor! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 23:53 



 
Profiel   

Ik geloof zeer zeker dat het heel pittig is! Ik heb een stamboom herplaatser en doe t nooit meer ;)

De meesten hebben niet zozeer moeite met hondjes uit t buitenland maar er zijn echt maar enkele goede stichtingen. En toch “kopen” mensen vaak bij de verkeerde.

Maar je bent welkom in ons 2020 topic hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 05:18 



 
Profiel   

[ img ]
(Naar “Jan, Jans & de kinderen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:41 



 
Profiel   

agos! Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 17:45 



 
Profiel   

Ik wil even jullie advies....

Guapa staat vanaf dat ze eet op josera puppy maar omdat ze zo ontzettend hongerig is en alles naar binnen schrokt eerst over gegaan naar een antischrok bak.
Dat gaat prima nu en doet langer over haar voer.
Toch wilde ik kijken of ze met ander voer misschien meer verzadigd zou zijn en ben langzaam aan arcana puppy gaan voeren.
Ze is nog niet over op volledige arcana maar ze poept enorm veel,ook weer een paar keer binnen terwijl ze zindelijk was.
Ik ben dus nu in 2 strijd wat ik moet doen.
Doorzetten en kijken wat ze doet op volledig arcana of over op een ander soort voer?
Wat zouden jullie doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 14:47 



 
Profiel   

Ik zou sowieso eerst volledig over gaan, anders kun je niet bepalen waar het aan ligt. sommige honden kunnen ook met mengen nog een even moeten wennen. Maar Is het misschien een optie om 3x per dag te voeren ivm verzadigen?
Als je een ''hongernek'' heb dan blijven ze dat vaak wel helaas. Heb er hier nog zo eentje.

Enneh je bent gewoon welkom in het 2020 topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 15:27 



 
Profiel   

Ow is er al een 2020 topic :')
Ik was nog niet zover.
Ze krijgt 3 keer per dag dus daar zitten we al aan.
Elvin is indd ook een vreetzakje maar is met wolfsblut toch wel minder geworden.
Ik ga gewoon over en kijk dan even indd miss heb ik te snel conclusies getrokken. B-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 17:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 502 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 498, 499, 500, 501, 502
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen