Zwangere teef?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Zwangere teef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 13:04

Spijtig dat TS hier wrss nooit meer gaat reageren. Ze zoekt voor antwoorden en is boos op goed bedoeld advies. Het ding is: we kunnen enkel advies geven en gaan antwoorden. We zijn geen da. We zijn geen echo of röntgen apparaat. Dus als ze antwoorden wilt volgt ze onze adviezen op. En hopelijk laat ze ons ook nog iets weten. Zij die de tijd hebben genomen om hier te reageren en advies en ervaring te delen

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 13:13

xLaraaj schreef:
Spijtig dat TS hier wrss nooit meer gaat reageren. Ze zoekt voor antwoorden en is boos op goed bedoeld advies. Het ding is: we kunnen enkel advies geven en gaan antwoorden. We zijn geen da. We zijn geen echo of röntgen apparaat. Dus als ze antwoorden wilt volgt ze onze adviezen op. En hopelijk laat ze ons ook nog iets weten. Zij die de tijd hebben genomen om hier te reageren en advies en ervaring te delen



Ach ze spreekt haar eigen ook de hele tijd tegen.
Hond is hier hond is niet hier en dan weer hier.

Ja mijn reu maar niet deze reu, terwijl nergens anders een andere reu staat.

Het is idd zonde dat ze niet meer reageert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:00

Ja het is een vaag verhaal.. Maar helaas, ik denk niet dat ze hier nog gaat reageren. Jammer want we hebben idd goedbedoeld advies voor haar!

Hopelijk is het niet dezelfde reu en als dat wel het geval is, dan is de teef niet dragend hoop ik. Meer kan ik niet zeggen..

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Zwangere teef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:02

TS heeft dus 2 reuen?? Die Buck uit het andere topic is ook van haar. Ze lijken ook veel op elkaar....

Maar goed.. Het zijn verder mijn zaken niet.