Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 40 [ 986 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Somaby cattery Imani

 
Profiel   

Haha. Over 2 weken gaan we naar Gouda. Dat is voor ons ruim 1,5 uur rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 21:54 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Haha. Over 2 weken gaan we naar Gouda. Dat is voor ons ruim 1,5 uur rijden.


Aha wij zijn nog aan t twijfelen :') gouda of olst :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 22:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Ze is ook zo ontzettend mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 22:29 



 
Profiel   

Dank je! Ja voor ons is Gouda het interessantste vanwege de somali abessijn special.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 22:41 



 
Profiel   

Vandaag zijn we weer naar show geweest. Voorlopig even de laatste. We moesten naar Gouda. Vanuit mij is dat zo’n 1,5 tot 2 uur rijden. Toen we daar kwamen was Nishi am snel door de keuring en mochten we naar ons vak. Nadat we alles ingericht hadden moesten we wachten. Nishi heeft het vandaag wederom super gedaan. Ze heeft lekker in haar kooitje liggen slapen en wat rond liggen kijken. Toen ze mocht komen voor de keuring heeft dat weer keurig gedaan.
Er was ook een keurmeester examen. Toen we daar stonden werd er omgeroepen dat de krabpaal van de loterij niet verloot was. Alle namen werden in een bak gedaan en dan werd er een naam getrokken. Nou die heb ik dus gewonnen. (Klein oh oeps hoe gaat dit allemaal in de auto momentje) Super leuk dus!
Ze mocht nog een keer komen voor de best in show. Dit won ze ook vandaag!

Dus een lange maar gezellige dag.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 20:18 



 
Profiel   

Ik vind het echt een heel mooi katje. Ben wel benieuwd naar de krabpaal, wat voor een is het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 18:04 



 
Profiel   

[ img ]

Deze krabpaal heb ik gewonnen.
Nishi ligt er graag in te zonnen. We hebben hem voor de raam staan. Kan ze lekker naar buiten loeren. Zika en Kito vinden hem ook wel geslaagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 18:16 



 
Profiel   

Nishi mag sinds een paar dagen onder toezicht los in de tuin. Dat vind ze helemaal fantastisch. *\o/*


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 21:26 



 
Profiel   

Ik ben helemaal weg van die 1e en 3e foto. Die nieuwsgierige kop is echt goud waard...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 22:39 



 
Profiel   

Ja ze heeft een kop waarop duidelijk te zien is wat ze vind en denkt. Die in de boom vind ik ook helemaal gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 22:46 



 
Profiel   

Prachtige foto's! :))
Haar blik is inderdaad geweldig hihi! :D Klein (nou ja zo klein is ze ondertussen niet meer) monstertje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-19 06:55 



 
Profiel   

Waauw wat is ze mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-19 15:48 



 
Profiel   

Nishi is vorige week meegeweest naar de fotofair. Lekker spelen terwijl er een hoop fotografen foto’s maken. Heb haar los laten lopen want we raakte een beetje verstrikt in het hengeltje en in haar riempje. Heb nu al een stel fotografen die foto’s willen maken van d’r in t bos. Ga morgen kijken voor een hondenbuggy hoef in niet die hele reismand mee te slepen of haar te dragen.

Hieronder 2 foto’s. Op de springfoto loopt ze dus los wel met tuigje nog aan.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 23:17 



 
Profiel   

Zalig die springfoto :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 14:11 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een cattery naam jemig wat is dat moeilijk...
niet te lang
Niet al bestaand
Liefst hawaiiaans of zuid afrikaans met een betekenis.
Of eigenlijk liever geen duits, engels, frans of nl

Heb zoveel leuke namen gezien die al in gebruik zijn... %)

Maar goed ooit komt t goed heb nog een jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 22:47 



 
Profiel   

Iets met peponi? Dat is swahili voor paradise :D

Je hebt een super knappe kattenkind <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 22:58 



 
Profiel   

Wat een plaatje zeg <3 Prachtig koppie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 23:05 



 
Profiel   

Dank jullie! Ze is ook echt knap. Er zijn volgens de rasstandaard wel nog wat verbeter puntjes. Maar goed de perfecte kat bestaat niet. Ik vind haar wel goed gelukt. Ze is ook veel mooier door gekleurd dan we verwacht hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 23:35 



 
Profiel   

Potverdikkie wat een prachtig diertje is het toch! En wat is ze fotogeniek! <3

Afrikaans? KattieKattie klinkt Afrikaans toch? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 07:57 



 
Profiel   

Dank Ods! Fotogeniek is ze zeker.

Haha ja ik moet er eens goed over nadenken. Had een hele gave maar die is al in gebruik. Dus moet ik verder kijken. Komt goed heb nog een jaar.

Heb wel al een logo of ja een idee. Moet t nog uitwerken. (Of iemand vinden die dat wilt doen voor me)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 18:24 



 
Profiel   

Nishi mocht gisteren met vaderdag mee naar mijn vader. Daar heeft ze in de tuin mogen spelen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 23:55 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb me toch iets meegemaakt dit weekend. Het was lekker weer zondag. Kito was al bij de deur aan het wachten dus ik dacht ga erbij staan. Toen mochten we naar buiten. Baasjes hebben een ding neer gezet zodat we niet uit de tuin komen. Beetje jammer... Vind het wel grappig om eruit te gaan en baasjes laten roepen (Heb ik 1 keer gedaan. Was ze te snel af hihi). Daarna mochten we lekker spelen. Ik heb alles verkent en gekke dingen gevangen. Die springen zo. Ik deed ze na. Vrouwtje had het over een konijn of zoiets? Geen idee had het te druk. Gaat vrouw nog op de grond liggen met dat klik ding. Nou dan wil ik wel even (niet heel lang hoor) kijken.
Daarna had ik nog een ongelukje... Ik doe Kito graag pesten (Zika speelt niet mee dus dan maar Kito) En nu opeens deed Kito mij pesten... Zomaar dus ik ren weg. Stond daar opeens een boom stronk. AUWWW ik rende kei hard daar tegen aan. Wie zet daar dan ook een boom neer...
Vrouwtje was wel heel lief. Daarna heb ik maar even boos met dikke staart naar die boom gekeken. Denkt ie wel niet. Heb nog even een groot gat gegraven en toen was het tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Groetjes Nishi!


[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 21:48 



 
Profiel   

Ik blijf haar echt prachtig vinden, en die boom zal wel hard aangekomen zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 15:03 



 
Profiel   

Oh ja die deed echt zeer. Was ze ook echt van onder de indruk.

Ben ook heel blij met haar. 1 september hebben we de eerste show van dit seizoen. Ze moet dan in de open klasse mee doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 18:01 



 
Profiel   

paasei, wat een mooie beesten.
Wilde ik vroeger altijd hebben, maar heb nhet sindsdien toch altijd maar bij huiskatten gehouden :')
Net als Siamesen, machtig mooie dieren
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 18:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 40 [ 986 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen