Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 9 [ 209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Andere opties dan het asiel?

 
Profiel   

Lukiebradley; hoewel ik het een prachtige gedachte vind dat jij de kat weer zou willen herenigen met de oude eigenaar, moet je je ook realiseren dat jij en iggy pas een korte tijd samen zijn. Ik denk dat over een poos iggy ook echt jouw kat zal zijn. En als de oude baas over 6 maanden langs zou komen de kat lang niet meer zo naar hem zal trekken. Wie doe je dan een plezier als je de kat terug geeft? De kat? Dat betwijfel ik. Voor een kat is verhuizen steeds heel stressvol, ik denk persoonlijk dat t voor de kat beter is als de blijft waar die nu is. Maar dat is mijn mening. Nogmaals ik vind je gedachtegang echt mooi hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 01:06 



 
Profiel   

We zien het tegen die tijd wel :)
Het is een makkelijke kat en we zien we waar het schip strand en wat de wijste beslissing zou zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 01:48 



 
Profiel   

Wat een mooi topic, met mooie mensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 02:46 



 
Profiel   

Wat een magnifique topic
Zowel voor storm als LukieBradley mijn petje af.
Zoals al zo vaak gezegd is in dit topic:
Zoals jullie zouden er veeeeeel meer mensen in deze wereld moeten zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 08:38 



 
Profiel   

Poeh, zit hier op zondagochtend toch ff traantje van ontroering weg te pinken hoor.

Prachtig geschreven ook storm en LukieBradley. Waar een forum als bokt toch al niet goed voor is en groot in is. Geweldig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 09:24 



 
Profiel   

Fantastisch, kan het niet anders zeggen. Dikke pluim voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 09:43 



 
Profiel   

LukieBradley schreef
We zien het tegen die tijd wel :)
Het is een makkelijke kat en we zien we waar het schip strand en wat de wijste beslissing zou zijn :)

<3

Jij hebt echt het hart op de juiste plek. Wat ben jij goed voor Iggy en voor de eigenaar. Eigenlijk doet dit topic me een beetje denken aan dat over een zielig manegepony'tje wat vorig jaar rond Kerstmis door een bokker werd opgevangen. Voor mij is dit topic dit jaar het december-feelgood-topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 13:53 



 
Profiel   

Mooi gelopen zo , de kracht van dit forum er komen zulke mooie dingen uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:10 



 
Profiel   

Koper schreef
LukieBradley schreef
We zien het tegen die tijd wel :)
Het is een makkelijke kat en we zien we waar het schip strand en wat de wijste beslissing zou zijn :)

<3

Jij hebt echt het hart op de juiste plek. Wat ben jij goed voor Iggy en voor de eigenaar. Eigenlijk doet dit topic me een beetje denken aan dat over een zielig manegepony'tje wat vorig jaar rond Kerstmis door een bokker werd opgevangen. Voor mij is dit topic dit jaar het december-feelgood-topic.


Ik had het niet beter kunnen verwoorden, wat een mooi mens ben jij LukieBradley!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:41 



 
Profiel   

Wat mooi hoe jullie LB omschrijven. Ik doe eigenlijk niet aan beste vriendinnen maar ik beschouw Nathalie wel als mijn beste vriendin. En hoe bokkers haar omschrijven die haar persoonlijk niet kennen, zo is ze gewoon echt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 14:48 



 
Profiel   

Thanks lieveling <3
De rest ooj :)
Ik doe gewoon wat ik denk dat ik moet doen en meer niet :o
Vind nog steeds dat alle credits naar storm moeten gaan :)


[ img ]

Als het baasje eten brengt maken we graag gebruik van die vleeszakjes zegt iggy :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 17:48 



 
Profiel   

Maar zonder jou zou dit niet zo'n heeeerlijk kerst-gevoel topic zijn geworden Nathalie!

Het heeft gewoon zo moeten lopen en het lijkt erop dat iedereen blij is met zoals het nu is. Soms past alles als een puzzeltje in elkaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:02 



 
Profiel   

[ img ]


Ik ga op de trap zitten want ik ben bang van een klein Jack russeltje die kleiner is dan mij en ook veel minder weegt.....
verder gaat het best prima en geen gekke dingen {:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 20:35 



 
Profiel   

Ze was nooit gek op honden. De buren aan beide kanten hebben er 2 en daar kwam ze nooit in de tuin.
Fijn om te lezen dat het verder goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 21:44 



 
Profiel   

Loopt wel los denk ik, misty kijkt gelukkig niet Naar de katten om en doet eerder of ze er niet zijn.
Iggy is kalm en kijkt op afstand.
Deed catootje ook en die komt ook gewoon in de kamer en geeft haar kussen niet op :=
Iggy kwam wel gewoon snoep halen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 22:17 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met Iggy?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 09:10 



 
Profiel   

Goed ! Wou je vandaag nog appen.
Beetje hectische drukke week achter de rug, net een nieuwe baan en val meteen in de drukste tijd binnen _O-

Iggy is vooral veel op zolder op haar plek nog steeds en komt met regelmaat beneden kijken.
Ze is geen vriendinnen met catoo en af en toe zitten ze elkaar achterna, maar overdag zitten ze ook in dezelfde ruimtes tegenwoordig als ik ga werken en ze zijn niet gewond dus zal wel meevallen :p ieder haar eigen plekje dus en dat is fijn.
Ze heeft in de gaten dat het hondje niks doet en vind het ook oke.
Dus zijn gangetje, enkel snachts gaat ze in allerlei kieren en gaten lopen krabben en doen en daar word ik wakker van, dat is het enige puntje :+

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Over een tijdje komen er op haar zolder ook tapijt tegels dus word het luxer :')
Ben nog nooit zo vaak op zolder geweest :=
Ze lijkt zich dus prima te vermaken en als ze boven is ga ik regelmatig even aaien en knuffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 12:07 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat!
Dat krabben deed ze hier ook wel. Vooral aan de slaapkamerdeur terwijl die gewoon open was. Ex en ik deden haar toen beneden en de deur dicht zodat ze niet naar boven kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 07:51 



 
Profiel   

Punt is dat ze dat beneden dan ook doet _O-
En ik hoor op zon moment echt alles _O-
Durf haar nog net niet helemaal alleen te laten bij de cavias. Al verwacht ik weinig problemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:40 



 
Profiel   

Kan ze bij de cavia's?De kat van een vriendin ging op de kooi zitten en met de pootjes hengelen naar de cavia's.Cavia's helemaal in de stress.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:43 



 
Profiel   

Ze doet tot nu toe niets maar ze is ook niet veel helemaal beneden dus alleen laten doe ik niet.
Catootje van mezelf heeft er nog nooit naar om gekeken en toen ik mijn inmiddels overleden kitten had ging die enkel in de onderste verdieping liggen bij 2 cavias en drinken in een kooi.
Die cavias zijn zelf brutaal en vonden dat niet erg.
Zaten hele dagen bij elkaar en geen problemen.
De babys van opvang cavias had ik bewust wel wat hoger

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:48 



 
Profiel   

Maar je hebt niet de klep van de kooi dicht?Mijn poezels zouden de cavia's een heerlijke snack vinden.Ik had ook een plank en een steen op de deksel liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 11:51 



 
Profiel   

Iggy is niet zo'n jager. Mijn eigen poes zou de cavias ook grijpen. Maar Iggy ging ook nooit zo achter vogels enzo aan. Muizen weet ik niet, ze is er nooit mee thuis gekomen.
Maar geen idee wat ze zou doen als ze langere tijd beneden is met die beestjes hoor, ik zou voorlopig ook nog voorzichtig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 13:48 



 
Profiel   

Nee bij mij is alles open , open verdiepingen en kooien :):)
Te lui om deksels erop te doen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:15 



 
Profiel   

Ze kan ze ook dood bijten hoor.Mijn katten vangen buiten ook ratten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-18 14:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 9 [ 209 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen