[VOLG] Katkneusje Baby

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 07:46

Veel sterkte

Anoniem

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 08:55

Y;(
Ze heeft in haar korte leventje in ieder geval heel veel liefde gehad.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:01

Respect voor jou....je bent dit aan gegaan en dit katje heeft daardoor heel veel liefde gekend. Jammer dat het zo is gelopen maar je hebt meer dan je best gedaan!!

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:44

Verdrietig nieuws ;(
Ze had zich geen beter huisje kunnen wensen. Je hebt er alles aan gedaan, maar soms mag het echt niet zo zijn. Y;(

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:21

Ach nee.

Je kunt haar laten gaan in de wetenschap dat jij haar lief hebt gehad. Een hoop dieren kunnen dat niet zeggen.

Sterkte :(:)

Hevonen

Berichten: 5612
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:22

Altijd moeilijk en naar. Je zet je zo in voor zo'n beestje; de band wordt dan ook al snel heel hecht.
Dit is duidelijk de beste beslissing voor haar. Heel veel sterkte!

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:26

Ach, wat verdrietig :(
Veel sterkte

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:31

Heel veel sterkte :(:) . Ook al is ze niet oud geworden toch heeft ze bij jou een goed leven gehad.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:05

Heel veel sterkte. Jij hebt je uiterste best gedaan voor dit kleintje. En ze heeft bij jou een heel fijn leven gehad met heel veel liefde.

Neon

Berichten: 4925
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:45

Ai ts :( ik was er al zo bang voor... je verhaal leek te veel op onze noorse boskat kitten :(

Sterkte met het verlies van je maatje... je hebt haar ondanks al je goede intenties niet er boven op kunnen krijgen :( het is gewoon niet mogelijk met die vreselijke ziekte :(

FennyPower

Berichten: 1458
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:48

Ah... wat een zielige afloop....
Heel veel sterkte ! :(

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 15:03

Bedankt allemaal voor de lieve woorden.
Vanmiddag drong het pas echt tot me door, dit is gewoon het laatste weekend.. Ik heb me bewust niet heel erg gehecht maar het doet toch verdriet. Maandagochtend staat de afspraak.

Mando

Berichten: 15691
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:08

Geniet nog maar van haar dit weekend. Altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen maar ze heeft gelukkig in haar korte leventje heel veel liefde gehad.

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:12

Als eigenaresse van een kneusje trok het me wel aan (hier eentje waarvan ze als kitten zo ziek was, vol met wormen, niesziekte, veel te vroeg bij moeder weg, en zo uitgedroogd dat we dachten dat we haar zouden verliezen toen ze voor het eerst eindelijk kon ontlasten). Elke keer even het topic gecheckt, en toch elke keer ook blij om te lezen dat ze er nog was. Maar nu, met deze update, ook blij om te lezen dat je het voor wil zijn. Je hebt gedaan wat je kon, ze heeft liefde gekend, en in dat laatste stukje liefde komt ook het loslaten aan bod. Ondanks dat je je hebt voorgenomen niet je te veel te hechten, weet zo'n kneusje toch altijd een speciaal plekje in je hart aan te raken <3 Sterkte maandag :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:59

CastaMickey schreef:
Bedankt allemaal voor de lieve woorden.
Vanmiddag drong het pas echt tot me door, dit is gewoon het laatste weekend.. Ik heb me bewust niet heel erg gehecht maar het doet toch verdriet. Maandagochtend staat de afspraak.

Y;( :(:)
Sterkte.

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 18:22

Wauw TS. Ik zag net dit topic voorbij komen en heb alles bijgelezen in de hoop dat er op pagina 6 een goed bericht stond.
Ik heb echt diepe respect voor je dat je dit zo hebt aangepakt en er écht alles aan hebt gedaan om te proberen haar beter te laten worden.

Je niet hechten aan zo'n diertje kan bijna niet, hoe hard je het ook probeert. Probeer je te troosten met de gedachten dat ze heel veel liefde en goede zorg van jou/jullie heeft gekregen |( Heel veel sterkte TS! :(:)

onpaard

Berichten: 2963
Geregistreerd: 28-03-13

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:02

Sterkte

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 23:14

Pff ze maakt het ons ook niet makkelijk hoor... Ineens een mega groeispurt. Ze is súper gegroeid en laat ineens megaveel ontwikkeling zien op allerlei gebieden. Maakt het toch weer een stapje moeilijker om maandag die kant op te gaan ;(Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 23:24

Och ze wil zo graag, kleine vechter.
Volg je hart, je gevoel. Als het kan, kan het. Als het niet kan......

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:14

Aah wat ontzettend sneu ;(
Je hebt echt je best gedaan, ze had geen betere baasjes kunnen treffen, chapeau!

Heel veel sterkte en geniet nog maar even van haar dit weekend!

Neon

Berichten: 4925
Geregistreerd: 03-07-06

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:50

Meis... het kan niet :( FIP is een lijdensweg waarvan ze niet geneest:( beestje ziet er ook alles behalve goed uit op de foto :(

Sterkte... het is rot... maar je hebt je best gedaan :(

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 14:22

Neon schreef:
Meis... het kan niet :( FIP is een lijdensweg waarvan ze niet geneest:( beestje ziet er ook alles behalve goed uit op de foto :(

Sterkte... het is rot... maar je hebt je best gedaan :(


Ik weet het, maar het voelt gewoon zo verkeerd.
Dierenarts had alleen het vermoeden van fip, het is niet met zekerheid vastgesteld.
Maargoed, het blijft een katje waar heel veel mis mee is. Gevoel uit en genieten van ons laatste weekend <3

Neon

Berichten: 4925
Geregistreerd: 03-07-06

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:50

Ja dat klopt... dat weten ze pas 100% zeker als je autopsie laat doen... wij hebben dat bij onxe kitten laten doen omdat we het volle broer en zus nog hebben...

Maar de symptomen spraken bij haar en bij jouw kitten eigenlijk voor zich :(

Vind het heel rot voor jullie

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [VOLG] Katkneusje Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:33

Ik hoop dat je zacht van je kleine kattenbaby afscheid hebt kunnen nemen en dat je er vrede mee kunt hebben, veel sterkte, zo jammer dat het niet zo mocht zijn |(

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-19 18:24

We hebben tegen al het gevoel en gedachtes in haar maandag laten inslapen.
Het was een lieve dierenarts, kregen gelukkig van haar nog te horen dat ze een blije poes leek en absoluut niet leek te lijden of pijn te hebben. Althans, nu nog niet. Ze was de hele tijd heel kalm en relaxed. Ook in de auto heeft ze de hele tijd op schoot gezeten en hebben we haar geknuffeld en vastgehouden.
Het is heel vredig gegaan, ik mocht haar vasthouden bij het narcosespuitje dus ze is in mijn armen omringd door liefde gaan slapen.

Echt vrede heb ik er natuurlijk niet mee maar ik weet dat dit het beste voor haar is. Maakt het verdriet en gemis alleen niet minder helaas. We hebben haar een mooi plekje gegeven en kunnen nog altijd naar haar grafje toe.
We hebben al het onmogelijke waar gemaakt. Maandagochtend woog ze 940 gram, bijna een kilo en ruim 40x haar geboortegewicht (23g). Haar epilepsie was onder controle, ze was levendig en speels en vooral een hele lieve aanhankelijke gekke kat.

Ondanks dat ik haar maar een paar maanden heb gekend en ik gedeelde zorg had is het gemis erg groot. Baby begon als eenling zonder familie en heeft in haar korte leventje heel veel harten veroverd en vrienden gemaakt. We gaan haar nooit vergeten Y;(