Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Trimmers United!

 
Profiel   

Hey Hey !

Na een beetje zoekwerk vond ik geen topic voor trimmers. Het leek mij leuk om 1 aan te maken.
Mijn vriend is mijn "geklaag" of dagdagelijkse verhalen wel een beetje beu aan het worden :+

Hopelijk kunnen we zo samen komen, tegen elkaar zeuren, tips uitdelen en gewoon genieten van ons prachtig beroep :D

Even voorstellen:
Lara Janssens
28 jaar, afgestudeerd juni 2021
RM's Grooming (Vlaams-Brabant, België)

Don't be shy :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 17:42 



 
Profiel   

Oeh ik kom me hier ook melden, maar ben nog wel in opleiding, telt dat ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 17:43 



 
Profiel   

Leuk! Ik ben ook nog in opleiding :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 17:48 



 
Profiel   

Tuurlijk :D Wat leuk om elkaar te vinden. Waar ergens zijn jullie in de opleiding? Denk wel dat het in nederland iets anders verloopt als in België

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 17:50 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Tuurlijk :D Wat leuk om elkaar te vinden. Waar ergens zijn jullie in de opleiding? Denk wel dat het in nederland iets anders verloopt als in België

Ik bij de Trimacademie, in Nederland. :D
Loop nu 1x in de week stage bij een trimsalon, aangezien ik ook nog mijn 'gewone' baan heb. Daar hoop ik uiteindelijk als ik de opleiding gehaald heb te kunnen afbouwen en uiteindelijk helemaal stoppen om over te gaan naar trimmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 17:53 



 
Profiel   

Er is lang geleden wel een trimmers topic geweest maar is niet meer actief.
Hier gediplomeerd trimmer vanaf 2005 (daarvoor 2 jaar stage gedaan)maar ga omscholen naar iets anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 18:37 



 
Profiel   

MightyJoe: Leuk ! Hoe lang moet je de opleiding nog volgen?

Cinniz123: Oooh waarom ? :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 19:03 



 
Profiel   

Ja er zijn meerdere redenen waardoor ik er na zoveel jaar wel een beetje klaar mee ben maar vnml dat het lichamelijk wel een aanslag op je lichaam is helaas.
Ik ben recent geopereerd aan een nieuwe heup en dat vind ik een goed excuus om t roer om te gooien.

Trimmen zelf vind ik nog steeds super leuk om te doen dat is en blijft gewoon een hobby van me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 19:33 



 
Profiel   

Ooh ja kan ik zeker snappen. Hoor je ook zo vaak he.
Mijn moeder doet ook een fysieke job en chronische klachten, en zij wilt dat ik 1x per maand eens een kinemassage laat doen maar is er nog niet van gekomen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 12:18 



 
Profiel   

Leuk! Ik ben dan zelf nog bezig met stage maar begin rustig aan wat klantjes op te pakken en heb thuis een deel van de bijkeuken nu omgebouwd als salon. Maar een topic is altijd leuk natuurlijk.
Welke regio zitten jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 12:39 



 
Profiel   

Ik ook bij de Trimacademie, Nederland! En loop ook een keer in de week stage aangezien ik ernaast nog 32 uur werk. :)

MightyJoe schreef
xLaraaj schreef
Tuurlijk :D Wat leuk om elkaar te vinden. Waar ergens zijn jullie in de opleiding? Denk wel dat het in nederland iets anders verloopt als in België

Ik bij de Trimacademie, in Nederland. :D
Loop nu 1x in de week stage bij een trimsalon, aangezien ik ook nog mijn 'gewone' baan heb. Daar hoop ik uiteindelijk als ik de opleiding gehaald heb te kunnen afbouwen en uiteindelijk helemaal stoppen om over te gaan naar trimmen.

Hallo klasgenoot {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 20:46 



 
Profiel   

Leuk!! Hoe lang moeten jullie dan nog in opleiding lopen?

Mellamoshan: zoals gezegd ben ik in centraal België (net onder brussel en net boven Waals Brabant)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 21:04 



 
Profiel   

We hebben school tot en met oktober volgensmij. En in totaal moeten we 2 theorie examens (algemene kennis en rassenkennis) en 6 praktijk examens halen (plukken, scheren, uitdunnen, inkorten, rechte schaar en ...nog iets...)

Ik heb mijn plukexamen al gehaald. Nog 5 praktijk te gaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 21:19 



 
Profiel   

Nou heb ik mij dik verkeken :+
Mevrouw had afspraak genomen voor een labradoodle, klein middelmaatje en alles moet met de hand he, geen scheermachine zeker niet! Had 2u30 ingepland voor haar.
Kwam er een doodle van 20 a 25kilo super lang en in de klit. Was sinds december niet meer naar een trimsalon geweest…. 4u heb ik er over gezet… :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 17:47 



 
Profiel   

Poehhh kreeg je hem nog een beetje op orde? Of was scheerapparaat eigenlijk beter geweest? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:38 



 
Profiel   

Ben je mooi klaar mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 19:52 



 
Profiel   

Nee was wel de moeite waard ^^ maar wat een berg haar en lang…. Alleen al na alles uit te föhnen was ik al moe :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 07:49 



 
Profiel   

:wave:
Ik start in september bij de trimacademie in Vught. Ben inmiddels al begonnen met stagelopen op zaterdag en ik pak in September een volle week (ma-za) stage. Ik werk verder fulltime dus ik ben afhankelijk van zaterdagen en vakanties.
Ik hoop daarna mijn eigen trimsalon te starten en net als Mighty Joe daarna langzaam af te bouwen bij mijn huidige baan en op te bouwen in de trimsalon.
Ik heb thuis 6 Goldens waar ik heerlijk op kan oefenen en omdat we ook fokken, bouw ik natuurlijk ook een beetje mijn eigen klantenbestand op :+

Heb er echt onwijs veel zin in! *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 08:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen