Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Spotty en Mitzy: 2 volwassen katten koppelen

 

Wat fijn!!
Komt wel goed hoor. ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 18:29 



 
Profiel   

Nooit gedacht dat dit zo frustrerend zou zijn...
Elke keer als ik denk dat het écht de goede kant op gaat, gaat er weer iets fout.
Spotty besloot om er echt voor te gaan en liep regelrecht op Mitzy af, ondanks dat zij aangaf dat absoluut niet te willen. Hij negeerde al haar overduidelijke signalen en dat werd natuurlijk weer vechten -O- .

Resultaat zijn twee geschrokken katten en een gefrustreerd mens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-19 12:22 



 
Profiel   

Geen idee of iemand dit nog volgt, maar er is hier ondertussen een soort haat-liefdes verhouding ontstaan en ik denk dat deze foto’s dat perfect weergeven :')

Gistermiddag, vlak voordat er een ruzie ontstond
[ img ]

Een uur later
[ img ]

Het zijn nog geen vriendjes dus, maar hopelijk komt dat nog :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 11:38 



 
Profiel   

Soms kost het even tijd :')

Mijn zusje heeft twee hondjes die andere honden niet geweldig vinden (niet aanvallend, maar een snauw en verder negeren). Toen ik een hondje nam ook voor een pup gegaan omdat ze daar toch iets verdraagzamer tegen zijn.

Nu is mijn hondje 3, ze zien elkaar bijna wekelijks, en 1 van mijn zusje kan het prima met de mijne vinden, sinds een paar maanden zelfs uitdagen tot spel, en de andere loopt het liefst nog met een boog eromheen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 12:43 



 
Profiel   

Dieren zijn soms zo gek he :')

Vandaag heeft er een grote en onverwachtse verandering plaatsgevonden.
Want waar ze gister elkaar nog de kop insloegen, stonden ze vandaag opeens te neuzen :oo zonder gegrom, zonder geblaas, helemaal niks.

Daarna deden ze weer als vanouds, tot Mitzy een uurtje terug opeens op Spotty af liep en rustig aan zijn staart snuffelde.
Spotty schrok daar zo van dat hij begon te blazen :').

Geen idee waar dit gedrag opeens vandaan komt en ik weet wel dat ze waarschijnlijk nog een lange weg te gaan hebben, maar we zijn zo blij :D!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 23:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen