Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 24 [ 589 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Avalanche zoekt een kat

 
Profiel   

Nadat mijn kat vorige week is aangereden en het niet heeft overleefd, denk ik toch voor een nieuwe kat te gaan. Deze keer wil ik een asiel kat.
Waarom? Karakter is bekend, medische gegevens zijn bekend, de kat is ingeent, gecastreerd, ontwormd, ontvlooid, kortom: hopelijk een gezonde kat, en als er wat is, weten we wat het is.

De kat in kwestie: Tygo


[ img ]

Tygo kan niet met andere katten, is wel heel dol op mensen, en kan heel goed met honden!!!

Tygo heeft een rugzakje, hij is snel overprikkeld met aaien, en kan dan uithalen. Hij vindt spelen wel heel leuk, en is heel gezellig. Tygo is een heel vriendelijke kat, die het echt heel gezellig vindt om bij je te zijn. Alleen aaien en knuffelen kan hij niet zo goed mee omgaan.

Volgens de mevrouw van de katten-werkgroep (ik wist niet eens dat je zulke dingen had) kan het wel beter worden als hij zijn eigen mens heeft, en zijn eigen hond. Hij is ook niet zozeer op zoek naar een baasje, ik heb begrepen dat er een vacature is voor nieuw personeel, inclusief kost en inwoning :))

Hij is een grote kater, en heel stoer. Wat leuk is, vind ik.

Wat ik ook wil: een kat die goed binnen te houden is. Mijn vorige kat was eigenlijk altijd binnen, maar de laatste tijd liet ik hem steeds vaker buiten, en ik wil het nu anders doen. Een tuin is een must, begreep ik, maar dat is geen probleem.

Morgen ga ik kennismaken met mijn nieuwe baas, en ideeën opdoen om een kat in de tuin te houden.



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-03-19 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast op verzoek

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:08 



 
Profiel   

Leukerd om te zien en veel succes met de sollicitatie morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:18 



 
Profiel   

Dank u dank u :D Ik zal foto's maken en filmpjes :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:20 



 

Succes met de sollicitatie.
Omkopen met iets lekkers wil bij lastige bazen die niet gediend zijn van ongewenste intimiteiten wel eens helpen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:23 



 
Profiel   

Ah, dat is fijn. Ik heb niet bijzonder veel ervaring met katten, maar dit was een erg mooie advertentie. Maar jullie adviseren dus omkoperij, list en bedrog? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:26 



 

Leugentje om bestwil om de baas de kans te geven te zien dat je de baan waardig bent. ;)
De geurtest is een belangrijke ronde in het sollicitatieproces. Een beetje tonijn achter de oortjes en op de polsen smeren kan geen kwaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:27 



 
Profiel   

Oh dear me wat een goed plan.

Ik heb een zakje met catnip, die neem ik ook mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 18:54 



 
Profiel   

Vergeet niet even op you tube de musical CATS te bekijken!
En dan met name the Ad-dressing of a cat...
Je kan maar beter voorbereid zijn als aanstaand personeel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 19:19 



 
Profiel   

Nu, ik heb nog de hele avond. Zijne majesteit verwacht mij morgen om half tien op zijn kantoor :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 19:26 



 
Profiel   

Hahaha goede tips komen hier voorbij! Smeer jezelf in met visolie 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 19:45 



 
Profiel   

Ik zeg, hou jullie niet in, ik vermaak me prima :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 20:14 



 
Profiel   

Veel plezier met deze tijger Tygo! Even wennen en dan zal hij straks vast heel blij zijn met zijn nieuwe 'blikopener'.

(Ik heb netten op maat gekocht bij https://nettenlijn.nl/kattennetten en zelf de tuin afgezet voor mijn poes en kater.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 20:33 



 
Profiel   

Is voorpret!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 20:39 



 

Lekker genieten van de laatste avond op (nu nog) jouw favoriete plekje op de bank! Je snapt dat Zijne Koninklijke Harigheid daar voortaan zal liggen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:15 



 
Profiel   

Jis_ schreef
Veel plezier met deze tijger Tygo! Even wennen en dan zal hij straks vast heel blij zijn met zijn nieuwe 'blikopener'.

(Ik heb netten op maat gekocht bij https://nettenlijn.nl/kattennetten en zelf de tuin afgezet voor mijn poes en kater.)

Hey, bedankt joh! Ideaal! Ik denk wel dat dat gaat lukken, leek me zo leuk om een Tijger Tygo (dat klinkt ook nog tof) volgtopic te maken, want ik denk dat Zijne Majesteit nog vele streken gaat uithalen :))

nafkedemi schreef
Is voorpret!!!

:j *\o/* *\o/*

Anoniem schreef
Lekker genieten van de laatste avond op (nu nog) jouw favoriete plekje op de bank! Je snapt dat Zijne Koninklijke Harigheid daar voortaan zal liggen toch?


:') ja dat plekje ben ik kwijt vrees ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:22 



 
Profiel   

Omdat volgtopics op Beestenboel Huiskamer horen verplaats ik dit topic daarheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:51 



 
Profiel   

Oké thanks

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 21:53 



 
Profiel   

Onderweg naar Tygo. Ik heb katten snoep en speeltjes. Wish me luck!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 09:02 



 
Profiel   

Good luck!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 09:03 



 
Profiel   

Dank je wel! Straks doe ik uitgebreid verslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 09:06 



 

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 09:59 



 
Profiel   

Spannend en leuk, :):) succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 10:30 



 
Profiel   

Verslag van mijn sollicitatie!

Ik werd eerst ontvangen door Tygo zijn manager aka voerbrenger en psycholoog :)
Zij legde mij wat uit over de bijzondere trekjes van mijnheer de directeur. Zo wenst hij niet geaaid te worden. Hij vindt het wel fijn, maar hij raakt snel overprikkeld, en dan haalt hij uit. En hij heeft best grote klauwen.

Verder wenst hij zijn eten op vaste tijden te krijgen, hij is zeer gehecht aan structuur. Zijn eten moet wel afgewogen worden, want.......

Tycho heeft overgewicht...... :=

Hij wenst ook dat er regelmatig met hem gespeeld wordt. Spelen vindt hij heel leuk, en hij kan het heel goed.

En toen mocht ik naar de grote heer Tycho.

[ img ]

Hij blijkt een kater van 8 kg te zijn, met overgewicht, maar als er een kilo af is weegt hij er nog altijd 7 := Hij was iets indrukwekkender dan op de eerste foto.


[ img ]
In zijn bureau.

Maar ik heb uiteraard de tip tot omkoperij ter harte genomen :j

[ img ]

Hij moest er nog wel even over nadenken

[ img ]


Maar ik geloof dat ik aangenomen ben :)
Vrijdag gaat de hond mee, om met meneer kennis te maken.

Wordt vervolgd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 16:30 



 

Leuk verslag!
Je bent in ieder geval door naar de tweede ronde. *\o/*
Mijn twee werkgevers wensen ook alleen op hun uitdrukkelijk bevel geaaid te worden. Hoe en wat ze van je verlangen heb je ontzettend snel door. Als je je daar aan houdt bieden ze je meestal wel vrij snel een levenslang contract aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 16:47 



 
Profiel   

Gaaf een lekkere grote muiter!
Succes vrijdag
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 24 [ 589 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen