Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 49 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondensport

 
Profiel   

Vandaag is mijn beste mensenvriendinnetje jarig en daar ben ik vanmiddag geweest. Zij heeft een knappe en lieve labrador en die was vandaag op dag 14 of 15 van haar loopsheid. Jaxx maar thuis gelaten xD en daarom mocht Jinn gezellig mee. Beetje gewandeld en gezellig gedaan.
Wel hadden we vanavond nog hoopertraining dus ik dacht dat Jinn iets minder fanatiek was. Maar dat was nie xD
Hij liep weer de fantastisch!



Ook was Jaxx mee maar helaas is zijn uur al in het donker en we hebben natuurlijk wel verlichting maar voor filmen niet top.
Maar Jaxx jongens.. waaw.. wat ging hij hard en goed! Echt zo fijn getraind met beide knapperds.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 22:18 



 
Profiel   

Wat een ellende.

Vandaag onze 2e hooperwedstrijd in Meedhuizen.

1e rondje verkend. Merkte al dat het veld glad was en had mezelf voorgenomen dat wanneer Jinn heel erg gaat glibberen en glijden dan stop ik er mee.

Jinn bij de start gelegd en het 1e wat ie doet is óver de hooper willen springen. Heeft ie nog nooit gedaan. In de 1e bocht gleed ie al alle kanten op en toen die over nóg een hooper sprong ben ik gestopt en heb ik de knapperd terug getrokken uit de wedstrijd.
Dit is voor hem vragen om blessures en daar heb ik geen zin.
Toen zaten we alweer gauw in de auto naar huis.
Dat was een kort dagje wedstrijd.

Jaxx was ook mee en die heeft nog even in de stromende regen leuk gespeeld met een andere hond.

Nu lekker thuis en niks meer

[ img ]

Spoiler:
Bericht gekopieerd van Facebookk

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:34 



 
Profiel   

Jammer JJ, vreemd dat hij dat dan deed. Of waren de hoopers heel anders dan Thuis?

Wij hadden gisteren wedstrijd in Ermelo ook wedstrijd, ochtend helpen, middag gelopen. 2x disk, maar zaten verder wel mooie stukken tussen. Maar zodra er iets fout gaat en ik haar terug probeer te halen ervaart ze druk en gaat ze eerst iemand gedag zeggen. Inmiddels krijg haar wel steeds beter en sneller terug, maar het blijft een dingetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 14:20 



 
Profiel   

Veiligheid voor alles! Ik heb vandaag wedstrijd gehad met elin (Utje 5 en 6 zijn binnen) maar haar ook niet voluit laten gaan op het natte gras.

Vp:


Jumping: (beetje mazzel bij de tunnel maar het was niet binnen een meter en ze was de lijn van de tunnel nog niet voorbij. Maar toch zou ik hem zelf waarschijnlijk als weigering hebben aangeduid).


31 oktober in apeldoorn lopen we nog 1ste graad, daarna gaan we promoveren.. *\o/*
het doel wat ik al vanaf mijn eerste hond voor ogen had (promoveren naar de tweede graad) is nu eindelijk gelukt.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:04 



 
Profiel   

@Diandra.
Jij liep ook in Hellendoorn bij de fhn in de C klasse toch.
Ik was zat daar aan de schrijverstafel. Of heb ik het totaal mis xD

Ziet er goed uit, de filmpjes.

Ben blij dat ik Jinn terug getrokken heb. Echt zo glad

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:29 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
@Diandra.
Jij liep ook in Hellendoorn bij de fhn in de C klasse toch.
Ik was zat daar aan de schrijverstafel. Of heb ik het totaal mis xD

Ziet er goed uit, de filmpjes.

Ben blij dat ik Jinn terug getrokken heb. Echt zo glad

Ja klopt. Ik deed (en doe) mee aan de WAC selectie. Was niet onze dag.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 16:46 



 
Profiel   

Ik heb een vraagje.

Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:46 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Ik heb een vraagje.

Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?


Zelf zou ik graag kraampjes met gear inderdaad willen zien, het liefst van een aantal verschillende merken. Non-Stop, Kiwaq etc.
Misschien ook een kraampje gericht op de baas? Met trailschoenen oid?

Iets gericht op supplementen voor de hond zou ook wel een aanvulling zijn denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:44 



 
Profiel   

Gear hebben we, gezonde snacks ook, voer ook.
Ik wil nog iets met biothane riemen/halsbanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 12:04 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Ik heb een vraagje.

Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?


Aangezien het een dogsurvival is zou ik een mobiele trimsalon kunnen waarderen maar ook een info-stand met het belang van Fysio & Chiro bij de hond, liefst icm BOT of ONO.

Een kraam met (goede, gezonde & gevarieerde) snacks en inderdaad een kraam met verschillende gear, wel gericht op de sporthond. Denk aan Rugdog of Run with pride, mensen die weten waar ze over praten.

Bij zo'n doelgroep vind ik de kwaliteit altijd beter dan de kwantiteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:59 



 
Profiel   

Run with pride komt
Durks dogsnacks ook

Ik zit indd ook te kijken naar iets van een masseur voor warming up en coolong down

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:00 



 
Profiel   

EmptyWords schreef

Run with pride
komt
Durks dogsnacks ook

Ik zit indd ook te kijken naar iets van een masseur voor warming up en coolong down


Zij zijn echt een aanwinst! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:11 



 
Profiel   

KimD schreef
EmptyWords schreef

Run with pride
komt
Durks dogsnacks ook

Ik zit indd ook te kijken naar iets van een masseur voor warming up en coolong down


Zij zijn echt een aanwinst! :j

I know, daarom zijn ze ook uitgenodigd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:15 



 
Profiel   

KimD schreef
EmptyWords schreef
Ik heb een vraagje.

Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?


Aangezien het een dogsurvival is zou ik een mobiele trimsalon kunnen waarderen maar ook een info-stand met het belang van Fysio & Chiro bij de hond, liefst icm BOT of ONO.

Een kraam met (goede, gezonde & gevarieerde) snacks en inderdaad een kraam met verschillende gear, wel gericht op de sporthond. Denk aan Rugdog of Run with pride, mensen die weten waar ze over praten.

Bij zo'n doelgroep vind ik de kwaliteit altijd beter dan de kwantiteit.


Dit inderdaad!

En een masseur of mobiele trimsalon is zeker ook een aanrader!

Verder zou ik toch ook op sportgear voor de baas richten, aangezien menig baas wel investeerd in dure spullen voor de hond. Maar zelf vaak op goedkope stappers meerent (herkenbaar namelijk :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:29 



 
Profiel   

Jaxx ging vanavond als een speer tijdens de hooperles. Hij begint het spelletje een beetje te snappen en ik krijg t idee dat ie t ook wel leuk vindt.

We trainen altijd kleine korte stukjes.





Jinn deed t ook weer fantastisch.


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:56 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Ik heb een vraagje.

Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?


Iets met speeltjes, denkspelletjes en trainingsmateriaal. Lekkere snacks.
Dingen voor als je er samen op uit trekt, zoals opvouwbare waterbakken, pet towels, kleedjes voor buiten, evt schoentjes. Lampjes voor baas en hond. Reflectievesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:20 



 
Profiel   

Elin had vandaag haar eerste 2de graad wedstrijd en niet zonder resultaat. Een winpunt, Utje en 1ste plaats rijker.. *\o/*



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:48 



 
Profiel   

Mooi rondje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:02 



 
Profiel   

Ook hier gefeliciteerd!
Ik was er ook, we hadden bijna een u-tje. Helaas een flyer op de wip ( zoals velen met ons, was voor voor het eerst). En ze bleef even op de A staan. Maar verder heel tevreden. Bij de JP daarvoor was ze nogal de pretletter aan het uithangen ;)
De dav ervoor op BrabantsBont gelopen, met speel, zodat ze aandacht voor me had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:14 



 
Profiel   

fannetje schreef
Ook hier gefeliciteerd!
Ik was er ook, we hadden bijna een u-tje. Helaas een flyer op de wip ( zoals velen met ons, was voor voor het eerst). En ze bleef even op de A staan. Maar verder heel tevreden. Bij de JP daarvoor was ze nogal de pretletter aan het uithangen ;)
De dav ervoor op BrabantsBont gelopen, met speel, zodat ze aandacht voor me had.

Er was mij niks opgevallen over veel flyers eigenlijk, elin reageerde ook niet anders dan anders. Zou zo ook niet kunnen bedenken waarom dat dan zou zijn geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:33 



 
Profiel   

Ik denk dat hij wat laat kantelde, weet het ook niet. Roetsj stond al op het raakvlak en nog had ze een flyer. Maar meestal is ze juist extra voorzichtig op de wip, dus was al blij dat ze zo enthousiast was op de wip, dus lekker zo gelaten. Wilde er geen negatieve druk opleggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:19 



 
Profiel   

Heel lang geleden dat hier gereageerd is maar wij mogen vanaf morgen weer lekker met de hondjes trainen bij de hs.

20 maart is onze eerste hooper wedstrijd weer en ik heb Jaxx ook ingeschreven. In de debutanten en lekker kennis maken op een leuke manier.
Jinn gaat natuurlijk ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:16 



 
Profiel   

Ja, het mag weer open *\o/*

Morgen eerst even kijken hoe het veld erbij ligt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:25 



 
Profiel   

Wij hebben overdag en in kleinere groepen nog wat kunnen trainen, helaas meestal als ik kon kon mijn trainster niet en andersom. Maar soms is het helemaal niks verkeerd even paar weekjes niks te doen. Hoop wel dat ze vanaf komende week weer normaal de trainingen gaat oppakken maar dat hoor ik nog. Heb mijn eerste wedstrijd weer gepland 30 januari maar ben benieuwd of dat zak doorgaan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:29 



 
Profiel   

Hier zijn de wedstrijden ook onder voorbehoud. Maar dat we iig weer iets kunnen is fijn.

Morgen direct de GG met Jinn en Jaxx weer oppakken. Nu al zin in. Helaas eerst tot 23u werken xD
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 49 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen