Hondensport

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:32

Klinkt geslaagd Nicky, leuk!
Hier gisteren naar de agilty wedstrijd in Didam geweest, niet ontevreden, maar zeker nog niet de focus die ze moet hebben. Dus ze is beide rondes wezen buurten. Maar vooral 2e rondje was ik verder wel tevreden. 1e rondje tot de palen ook, maar daarna ging het mis.
Nu pas weer 2 oktober wedstrijd, nu eerst maar weer lekker trainen.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:38

Fannetje, was het jouw hond die het standbeeld spannend vind? Dan hebben we staan kletsen

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:39

EmptyWords schreef:
Fannetje, was het jouw hond die het standbeeld spannend vind? Dan hebben we staan kletsen

Ja dat was de mijne ja :D
Maar wie ben jij dan?
Nog even in je profiel gespiekt, maar kan je gezicht daar niet goed zien.
En ik heb met meerdere staan kletsen, dus :+

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:44

Had een grijze trui aan. Bij de 1e grand vp zat ik in de ring vlakbij het standbeeld

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 14:29

EmptyWords schreef:
Had een grijze trui aan. Bij de 1e grand vp zat ik in de ring vlakbij het standbeeld

Ik denk dat ik het weet, maar zeg het gerust de volgende keer gewoon hoor, ben zo slecht met namen :+

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 16:08

fannetje schreef:
EmptyWords schreef:
Had een grijze trui aan. Bij de 1e grand vp zat ik in de ring vlakbij het standbeeld

Ik denk dat ik het weet, maar zeg het gerust de volgende keer gewoon hoor, ben zo slecht met namen :+

Ik wist ook niet zeker of jij het was hoor.

Lang geleden dat ik op een wedstrijd geweest ben. Was fijn om weer sheer te proeven. Bo was ook mee om te kijken of ze hiermee om kon gaan, en dat ging super. Ze is heerlijk aan.het spelen geweest en was rustig maar ook vrij naar andere mensen. Als ze eenmaal parcoursjes kan lopen denk ik dat ze de wedstrijden wel aan gaat kunnen.

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 15:59

Wij zijn weer een Utje rijker. Elin liep zondag een heel fijn vp, de eerste jumping was ze echt hyperdepieper en kwam ik niet binnen, de tweede jumping ging goed (her en der wat moeten corrigeren) tot ik aan het einde zelf een stomme wissel maakte die ik notabene niet eens verkend had.. |o

Vp:


Jp2:


Filmpje van jp1 zal ik jullie besparen.. :o

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 17:00

Gefeliciteerd! *\o/*
Wat zonde van die wissel! Ze was wel weer lekker op dreef. <3

Met een beetje geluk kunnen wij komend weekend -1 ook van de partij zijn, ik hoop het anders heb ik €90,- weggegooid. :+

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:13

Ook hier gefeliciteerd Diandra!

Kim, alles afhankelijk van de progesteron bepalingen gok ik zo O:)

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:21

fannetje schreef:
Ook hier gefeliciteerd Diandra!

Kim, alles afhankelijk van de progesteron bepalingen gok ik zo O:)


Yes!

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:04

KimD schreef:
Gefeliciteerd! *\o/*
Wat zonde van die wissel! Ze was wel weer lekker op dreef. <3

Met een beetje geluk kunnen wij komend weekend -1 ook van de partij zijn, ik hoop het anders heb ik €90,- weggegooid. :+


Gefeliciteeerd Diandra!! Mooi rondje! *\o/*

Nou.. ik had die discussie beetje gevolgd. Vind het zo asociaal.... -O-

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:15

Welke discussie?

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:03

fannetje schreef:
Welke discussie?


Dat Kim der geld niet terug kreeg omdat ze letterlijk 12 uur te laat was met afmelden....

Terwijl de RVB nog 13 dagen dus had... om mensen van de wachtlijst toe te laten... Als Kim af zou melden zouden ze dubbel geld ontvangen. :+ Snel verdiend denk ik dan...

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:11

Nicky91 schreef:
fannetje schreef:
Welke discussie?


Dat Kim der geld niet terug kreeg omdat ze letterlijk 12 uur te laat was met afmelden....

Terwijl de RVB nog 13 dagen dus had... om mensen van de wachtlijst toe te laten... Als Kim af zou melden zouden ze dubbel geld ontvangen. :+ Snel verdiend denk ik dan...


Ja, dit en ik wist op vrijdag nog niet dat ik moest afmelden. :Y) Maargoed, het is niet anders. Heb dus ook niet afgemeld en als ik dat wel doe is het zaterdag en zondagochtend om 7 uur.

Het grappige is dat ik nog geen catalogus heb gezien.

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:12

Ik heb hem ook gelezen maar daar werd ook gezegd dat ze na sluiting geen mensen meer van de wachtlijst halen. Geen dubbele inkomsten dan dus voor de raad.

Ergens snap ik ze wel (hoe klote het in dit geval voor kim ook is). Dit zijn de reglementen en daar houden ze zich aan, als ze voor iedereen een uitzondering moeten maken is er geen beginnen meer aan.

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:29

XxDiandraxX schreef:
Ik heb hem ook gelezen maar daar werd ook gezegd dat ze na sluiting geen mensen meer van de wachtlijst halen. Geen dubbele inkomsten dan dus voor de raad.

Ergens snap ik ze wel (hoe klote het in dit geval voor kim ook is). Dit zijn de reglementen en daar houden ze zich aan, als ze voor iedereen een uitzondering moeten maken is er geen beginnen meer aan.


Echter klopt hun beredenering niet die de RvB ook heel handig weer verwijderde van FB. Bij Delft kan ik tot de zondag 23.59u afmelden voor 14 dagen later, bij Venlo sluit een heel weekend op vrijdag op 23.59u, dat komt dus niet overeen me hetgeen wat ze vermelden in de reglementen. Ik zou heel kort door de bocht op zaterdag nog moeten kunnen afmelden voor een zondagwedstrijd maar omdat het een weekend is hebben ze (logisch) op vrijdag gesloten omdat het anders administratief hetzelfde twee keer is. Máár dan moeten ze de reglementen aanpassen. ;)

Er komen overigens wel nog mensen van de wachtlijst, dat klopt ook niet wat ze zeggen. Ik ben zelf al twee keer na sluiting van de wachtlijst toegevoegd.

Zoals Katja op FB benoemde kan het ook zijn dat iemand moet afmelden omdat een hond geopereerd moet worden of overleden is. Dan veracht je wel wat coulance. Dat zou wat zijn als ik dat nooit eens zou doen naar mijn gasten. :+

Edit: Laat ik duidelijk zijn dat het mij niet om die €90,- gaat, daar heb ik geen last van maar het gaat me nu even om het principe en dat ze zichzelf (o.a. op FB en in mail) tegenspreken.
Laatst bijgewerkt door KimD op 09-09-21 08:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:30

XxDiandraxX schreef:
Ik heb hem ook gelezen maar daar werd ook gezegd dat ze na sluiting geen mensen meer van de wachtlijst halen. Geen dubbele inkomsten dan dus voor de raad.

Ergens snap ik ze wel (hoe klote het in dit geval voor kim ook is). Dit zijn de reglementen en daar houden ze zich aan, als ze voor iedereen een uitzondering moeten maken is er geen beginnen meer aan.


Als je geen mensen meer hebt op de wachtlijst dan snap ik t wel, alleen ik vind 2 weken van te voren al mensen niet meer toelaten van de wachtlijst wel een beetje gek...

Ik zou eerder zeggen een week van te voren. De catalogus word toch nooit eerder dan 3 dagen van te voren gemaakt/opgestuurd.

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:41

Maar in de reglementen staat toch dat ze als sluiting bij een meerdaagse wedstrijd altijd de eerste dag aanhouden? Als dan de zaterdag de eerste dag van de wedstrijd is snap ik dat ze sluiten op vrijdag 23.59uur.

Het is klote natuurlijk als je je inschrijfgeld kwijt bent (zeker als je er zoveel hebt ingeschreven) maar de sluitingsdatum was al tijdje bekend, raad (en jij zelf misschien ook) kunnen er niks aan doen dat je “te laat” bent met uitschrijven maar ik vind dat je dat niet helemaal bij de raad kunt neerleggen.

Al snap ik echt jouw punt hoor!

Kim, zelfs toen mijn reu plotseling overleed heb ik van de 4 afzeggingen maar van 1 geld terug gehad. En sommige afzeggingen waren zelfs meer dan een maand van te voren. Het is helaas niet anders.

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:53

XxDiandraxX schreef:
Maar in de reglementen staat toch dat ze als sluiting bij een meerdaagse wedstrijd altijd de eerste dag aanhouden? Als dan de zaterdag de eerste dag van de wedstrijd is snap ik dat ze sluiten op vrijdag 23.59uur.

Het is klote natuurlijk als je je inschrijfgeld kwijt bent (zeker als je er zoveel hebt ingeschreven) maar de sluitingsdatum was al tijdje bekend, raad (en jij zelf misschien ook) kunnen er niks aan doen dat je “te laat” bent met uitschrijven maar ik vind dat je dat niet helemaal bij de raad kunt neerleggen.

Al snap ik echt jouw punt hoor!

Kim, zelfs toen mijn reu plotseling overleed heb ik van de 4 afzeggingen maar van 1 geld terug gehad. En sommige afzeggingen waren zelfs meer dan een maand van te voren. Het is helaas niet anders.


Ik leg de schuld ook niet bij de Raad, vind ze op het moment alleen pure hufters, vind het gewoon te gek voor woorden hoe ze handelen. :+ Het is niet meer dan een machtsvertoon en het blijkt uit mijn FB bericht dat meer mensen het onduidelijk en onlogisch vinden inclusief verenigingen zelf. Want als ik 14 dagen had afgemeld had de vereniging het geld ook niet gekregen maar de Rvb. 14 dagen is gewoon lang en onnodig, zeven dagen van tevoren is ook ruim zat en dan zal ook niemand een probleem ervan maken. Dat is ook wat ik schrijf in mijn FB bericht. Had ik afgelopen weekend of zelfs deze midweek afgemeld was de discussie niet eens begonnen.

Ze hadden uit coulance ook kunnen zeggen, we doen de helft terug. Dat kan ook prima bij andere 'uitzonderingen'. Maar helemaal geen coulance of service vind ik echt hufterig gedrag. Niet alleen voor mij trouwens.

Dat jouw reu komt te overlijden en je geen geld terug krijgt vind ik echt te schandalig voor woorden, dan ben je dus niet meer dan een nummer. Onmenselijk en egoïstisch.

Maargoed, daar kunnen we over en weer over blijven discussiëren. Eens worden we het dan toch niet en ik lig er niet wakker van verder, het wordt in ieder geval nog eens ter discussie gesteld en dat is prima voor de verbetering in de toekomst.

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:29

Heb deze hele discussie gemist blijkbaar ;)
Maar ik snap dat er regels zijn en dat ze zich daar aan willen houden, want waar leg je anders de grens. Maar hopelijk kun je gewoon gaan Kim, iig met de rest dan :+

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:34

fannetje schreef:
Heb deze hele discussie gemist blijkbaar ;)
Maar ik snap dat er regels zijn en dat ze zich daar aan willen houden, want waar leg je anders de grens. Maar hopelijk kun je gewoon gaan Kim, iig met de rest dan :+


Denk dat ik zaterdag sowieso af ga melden, even kijken hoe ik me voel. Moet vandaag of morgen (gok ik) naar Rotterdam & Culemborg, dus ik zit al genoeg in de auto.

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:20

Wat een gezeur. Tis gewoon jammer van die 90 euro

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:23

Aangezien de dekkingen zijn geweest ga ik vandaag naar Venlo, eerste wedstrijd met Harvey! *\o/*

fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 12:58

Veel plezier!

VanessaSH
Berichten: 675
Geregistreerd: 12-12-13

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 15:45

Is er eigenlijk een hal of veld te huur in zuid holland waar je evt zelf kan trainen in agility? Ik kan via google niet echt iets vinden..