Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondensport

 
Profiel   

VanessaSH schreef
Is er eigenlijk een hal of veld te huur in zuid holland waar je evt zelf kan trainen in agility? Ik kan via google niet echt iets vinden..


Je kan bij WW indoor hal huren, ook bij CoolDogsArena kan je de hal huren en bij DogsInTouch kan je ook de hal huren.
Maar echt in Zuid Holland ken ik eigenlijk niks dat je een veld of hal kan huren om te trainen... misschien dat andere dat weten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 09:05 



 
Profiel   

Benno en ik hebben ons laatste U-tje gisteren gehaald bij KC Zaanstreek. :D :D
We hebben de wedstrijden op Delft nog staan dus die gaan we gebruiken om te oefenen. Benno wilt namelijk het laatste paaltje overslaan als ik te hard door ren... Dus daar gaan we op oefenen want in de 2e graad moet die gewoon zelfstandiger die palen gaan doen. :Y)

Maar het waren echt super leuke rondjes! :D
1e rondje had ik ook een U-tje kunnen hebben, maar ik liep te snel door bij afloop kattenloop, dus hij sprong.. :')

En het laatste rondje heb ik zelf "verpest" ik ben gewoon gaan rennen, om te zien wat die doet met de palen. In de training wilt die er nog wel eens in blijven, maar hij kwam eruit dus helaas.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 11:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*

Wij hadden gisteren wedstrijd maar ik had niet veel zin. De heren waren onuitstaanbaar thuis dus ik dacht 'hop op wedstrijd want dan kunnen ze niet irritant zijn!' :+

Het was een gezellig dagje maar niks gelopen, wel een heel fijn VP rondje met Harvey. Knappe man had netjes zijn runnings en voor het feit dat wij pas een paar keer samen hebben getraind ging het super! Kay is normaal over bij hem en aan die onzin doe ik niet. :+ Ze hebben vier poten, kunnen ze prima zelf op staan.

Puk was het JP veel te braaf, boog af vóór de tunnel op mijn commando en deed haar 'weg' ook netjes op mijn commando vóór de sprong. Op het VP had ze het vlak van de kat niet (wat Patrick niet gaf) maar na de eerste fout hoeft het van mij niet meer en zie ik het als training waardoor ik grotere risico's neem wat in dit geval ertoe leidde dat ze de achterste lijn naar binnen kwam. :j







Bij Harvey is de wip echt een trainingspunt, daar heeft hij zo'n moeite mee, die ga ik in de privélessen oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 12:45 



 
Profiel   

Dankjewel!!

Leuke rondjes ook!!
Toch wel lekker weer even wedstrijden :D

Ik heb dat ook hoor, alleen mijn fout was het einde: Kattenloop - finish ... hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 13:15 



 
Profiel   

Nicky91 schreef
Benno en ik hebben ons laatste U-tje gisteren gehaald bij KC Zaanstreek. :D :D
We hebben de wedstrijden op Delft nog staan dus die gaan we gebruiken om te oefenen. Benno wilt namelijk het laatste paaltje overslaan als ik te hard door ren... Dus daar gaan we op oefenen want in de 2e graad moet die gewoon zelfstandiger die palen gaan doen. :Y)

Maar het waren echt super leuke rondjes! :D
1e rondje had ik ook een U-tje kunnen hebben, maar ik liep te snel door bij afloop kattenloop, dus hij sprong.. :')

En het laatste rondje heb ik zelf "verpest" ik ben gewoon gaan rennen, om te zien wat die doet met de palen. In de training wilt die er nog wel eens in blijven, maar hij kwam eruit dus helaas.. :+


Is er een behendigheid wedstrijd in Delft? Wanneer en waar? Is dat open voor publiek? Ik zou best graag eens komen kijken, weet je of dat zomaar kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 18:51 



 
Profiel   

noox schreef
Nicky91 schreef
Benno en ik hebben ons laatste U-tje gisteren gehaald bij KC Zaanstreek. :D :D
We hebben de wedstrijden op Delft nog staan dus die gaan we gebruiken om te oefenen. Benno wilt namelijk het laatste paaltje overslaan als ik te hard door ren... Dus daar gaan we op oefenen want in de 2e graad moet die gewoon zelfstandiger die palen gaan doen. :Y)

Maar het waren echt super leuke rondjes! :D
1e rondje had ik ook een U-tje kunnen hebben, maar ik liep te snel door bij afloop kattenloop, dus hij sprong.. :')

En het laatste rondje heb ik zelf "verpest" ik ben gewoon gaan rennen, om te zien wat die doet met de palen. In de training wilt die er nog wel eens in blijven, maar hij kwam eruit dus helaas.. :+


Is er een behendigheid wedstrijd in Delft? Wanneer en waar? Is dat open voor publiek? Ik zou best graag eens komen kijken, weet je of dat zomaar kan?


25 september is die wedstrijd bij KC Delft, heb (nog) niks gelezen over publiek. In Venlo was het in ieder geval wel welkom. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:20 



 
Profiel   

Normaal is op dinsdag onze hooperavond maar de instructeur is op vakantie en ik verveelde me vanavond dus vroeg of ik gehoorzaamheid mocht trainen. Met Jaxx in een leuke nieuwe groep getraind. Hij deed t weer super braaf.
Toen om 19u mocht Jinn. Ik zag dat 't behendigheidsveld leeg was dus ben met Jinn daar geweest. Beetje springen op 30cm xD beetje paaltjes, beetje tunneltje en de wip en kattenloop stonden er ook in. Jinn kent de raakvlakken nog super goed!
Heb een filmpje van de kattenloop, jinn was al wel moe en dat is te zien haha. Jinn vond t super leuk. Met 20 minuten was Jinn helemaal moe en heb daarna nog eventjes met de GG mee gelopen. Kon die lekker uitlopen.


Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:15 



 
Profiel   

noox schreef
Nicky91 schreef
Benno en ik hebben ons laatste U-tje gisteren gehaald bij KC Zaanstreek. :D :D
We hebben de wedstrijden op Delft nog staan dus die gaan we gebruiken om te oefenen. Benno wilt namelijk het laatste paaltje overslaan als ik te hard door ren... Dus daar gaan we op oefenen want in de 2e graad moet die gewoon zelfstandiger die palen gaan doen. :Y)

Maar het waren echt super leuke rondjes! :D
1e rondje had ik ook een U-tje kunnen hebben, maar ik liep te snel door bij afloop kattenloop, dus hij sprong.. :')

En het laatste rondje heb ik zelf "verpest" ik ben gewoon gaan rennen, om te zien wat die doet met de palen. In de training wilt die er nog wel eens in blijven, maar hij kwam eruit dus helaas.. :+


Is er een behendigheid wedstrijd in Delft? Wanneer en waar? Is dat open voor publiek? Ik zou best graag eens komen kijken, weet je of dat zomaar kan?


17 oktober is er ook een wedstrijd in Delft. :D

Maar inderdaad zoals Kim zegt, er is nog niet bekend of publiek welkom is... Zodra de catalogus er is kunnen we dat wel even melden aan je :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:22 



 
Profiel   

Ja ik zou dat graag van jullie horen :D dankjewel voor de info!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 18:38 



 
Profiel   

Nadat we 3 weken vakantie hebben gehad van de hs, zijn de hooper lessen gister weer begonnen.
Jinn heeft ook 3 weken niks opgebied van hoopers gedaanmaar natuurlijk wel andere leuke dingen.

Hij was de eerste 2 rondjes erg slordig en wat onrustig. Daarna liep die weer super braaf rond.


Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 15:49 



 
Profiel   

Jesdajinn knap hoor zover zijn wij nog niet maar gister een mooi rondje gedaan ondanks dat haar pups mee waren en er een crossmotor over het veld liep en er ruzie ontstond daardoor …

https://youtu.be/YHYs3WP2JeM

De pups hebben ook nog een mini stukje geoefend beide alsof ze het jaren deden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 13:50 



 
Profiel   

Goed begin toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 16:07 



 
Profiel   

Hier vandaag eens een hele andere sport gedaan.

Schapendrijven

[ img ]
[ img ]
Super gaaf om eens te doen!
[ img ]
Daarna was ze high en moe ;')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 18:48 



 
Profiel   

Empty woods toevallig zag ik iemand van mijn hondenschool op de achtergrond bij jou! Leuk hoor!

Komende dinsdag beginnen we weer met behendigheid na bijna een stop van een jaar na Corona is Mila met verlof gegaan en de pups zijn nu bijna 11 weken dus ze is er wel weer aan toe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 19:10 



 
Profiel   

candalisa schreef
Empty woods toevallig zag ik iemand van mijn hondenschool op de achtergrond bij jou! Leuk hoor!

Komende dinsdag beginnen we weer met behendigheid na bijna een stop van een jaar na Corona is Mila met verlof gegaan en de pups zijn nu bijna 11 weken dus ze is er wel weer aan toe!

Ik herkende je verhaal over die motoren al.

Dat zal mila leuk vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:11 



 
Profiel   

Leuk hoor, iedereen weer lekker bezig.
Gisteren ook weer in Ermelo getraind, thema was palen en kattenloop.
Roets ging echt superfijn, alleen het laatste rondje was eigenlijk de pap een beetje op, toen we alle stukjes achter elkaar gingen plakken. Maar verder echt super tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 09:59 



 
Profiel   

Emtywords, dat zie je niet vaak met een Mechelse! Heb je ook filmpje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 18:12 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Emtywords, dat zie je niet vaak met een Mechelse! Heb je ook filmpje?

Ja, die staat op mn insta en facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 18:28 



 
Profiel   

Wij hadden vandaag een onderlinge wedstrijd op de hondenschool.

Jaxx deed mee in de B van gehoorzaamheid en deed het super goed. Alles van die klasse van de hele hondenschool werden in dezelfde groep gedaan. Niet tegelijk en Jaxx kreeg een 2e prijs :D
Super trots op hoe hij het deed en dat met z'n 11 maand tussen alle leeftijden :D

Met Jinn mee gedaan in de hoopers en ook deze knapperd deed het super goed. Ook Jinn kreeg een overall 2e prijs.

Het was best warm. Lekker de tent op gezet. Schaduwdoek er over en heerlijk gelegen in de bench. Super trots. Had een net mee en om de tent gezet en ze konden gewoon daar lopen. Geen enkel probleem gehad. Echt zo blij!

Er is niks gefilmd jammer genoeg.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 18:38 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Wij hadden vandaag een onderlinge wedstrijd op de hondenschool.

Jaxx deed mee in de B van gehoorzaamheid en deed het super goed. Alles van die klasse van de hele hondenschool werden in dezelfde groep gedaan. Niet tegelijk en Jaxx kreeg een 2e prijs :D
Super trots op hoe hij het deed en dat met z'n 11 maand tussen alle leeftijden :D

Met Jinn mee gedaan in de hoopers en ook deze knapperd deed het super goed. Ook Jinn kreeg een overall 2e prijs.

Het was best warm. Lekker de tent op gezet. Schaduwdoek er over en heerlijk gelegen in de bench. Super trots. Had een net mee en om de tent gezet en ze konden gewoon daar lopen. Geen enkel probleem gehad. Echt zo blij!

Er is niks gefilmd jammer genoeg.

[ [url=m/AByJsI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd! Klinkt als een geslaagde dag!

Ik doe morgen ofzo even een verslagje, lange dag on Delft maar heerlijk gelopen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 20:55 



 
Profiel   

Leuk om hier ook te zien dat iedereen weer lekker aan de gang is “na” corona.

Elin heeft gisteren haar 4de Utje gelopen. Helaas een latje op jet vast parcour door mijn fout anders hadden we de 5de ook in de pocket. Maar ze liep super fijn, was relaxed, gefocust en snel.. *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 23:14 



 
Profiel   

Mooie resultaten weer, leuk hoor!
Wij lopen pas volgend weekend weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:14 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Leuk om hier ook te zien dat iedereen weer lekker aan de gang is “na” corona.

Elin heeft gisteren haar 4de Utje gelopen. Helaas een latje op jet vast parcour door mijn fout anders hadden we de 5de ook in de pocket. Maar ze liep super fijn, was relaxed, gefocust en snel.. *\o/*

[ Video ]


*\o/* Die net nietjes zijn altijd zo zonde! Ik had er gisteren ook weer één, doet even pijn en dan toch weer genieten. <3

Voor ons was die hopelijk voorlopig de laatste wedstrijd, als Dana puppy's heeft dan gaan we uiteraard niet op wedstrijd. Heb Kay nog gevraagd of hij alleen wilde gaan maar dat wilde hij niet. Nou oke dan. :Y)

Voor ons overigens de eerste keer KC Delft, wat een toplocatie is dat zeg! Wauw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:59 



 
Profiel   

KimD schreef
*\o/* Die net nietjes zijn altijd zo zonde! Ik had er gisteren ook weer één, doet even pijn en dan toch weer genieten. <3

Voor ons was die hopelijk voorlopig de laatste wedstrijd, als Dana puppy's heeft dan gaan we uiteraard niet op wedstrijd. Heb Kay nog gevraagd of hij alleen wilde gaan maar dat wilde hij niet. Nou oke dan. :Y)

Voor ons overigens de eerste keer KC Delft, wat een toplocatie is dat zeg! Wauw!


Gefeliciteerd Diandra!!! *\o/* super netjes!

Benno en ik hebben gisteren bij KC Delft U-tje 6&7 gelopen :') Het 3e rondje bewust verpest omdat ik 17 oktober nog een keer in Delft wil lopen en anders MOET ik over. :')

Ik heb jullie nog zien lopen Kim, waren mooie rondjes! En dat rondje van Kay, super mooi met Harvey! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 09:01 



 
Profiel   

Mooie resultaten weer van iedereen! Wij mogen zaterdag weer op pad voor een wedstrijd :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 09:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen