Hondensport

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 18:30

Ik twijfelde heel erg of ik zou trainen gister op zich ging het redelijk ik had afgesproken dat ik aan zou kijken hoe het ging aangezien we heel plots afscheid hebben moeten nemen van onze joy... waar ze zondag nog blij en vrolijk was was maandag duidelijk dat we savonds afscheid moesten nemen maar zover kwam het niet om half 2 nam ze zelf het besluit om te gaan met haar hoofd in mijn schoot...

[BB-ITP] Your last jump for Joy

het besef is er nog niet helemaal maar waar Mila het gister wel redelijk goed oppakte is ze vandaag helemaal de weg kwijt... ik ga even met haar naar de hoopers les voor afleiding maar als het niet gaat ga ik naar huis... hopelijk heeft het alleen Even tijd Nodig voor ons beide ...

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:13

Zal voor Jinn ook niet verkeerd zijn om een keer gecheckt te worden. Weet alleen geen goeie in de buurt van Nijverdal in Overijssel :)

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 06:57

Sterkte Candalisa :knuffel:

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 08:19

Gisteren naar Ermelo geweest, eerste rondje (Jumping)ging goed, tot ik een fout maakte, daardoor Roetsj naar binnen kwam. Ik wilde dat corrigeren en toen zag Roetsj dat de ring open was en dacht "ik ga even buurten, doei!". Daarna was focus weg, dus maar richting finish gegaan.
2e rondje (VP) ging goed, had weer mooi focus, dat resulteerde in een foutloos rondje en een 3e tijd.
Het filmpje hiervan in link:
https://www.facebook.com/10000832207308 ... 700996372/

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:24

Hier nog mensen die, ondanks de corona, nog trainen?
Onze trainer heeft gelukkig de indeling en velden coronaproef ingedeeld waardoor wij (gelukkig) nog kunnen trainen.

Vandaag had ik Elin en mezelf ingeschreven voor de parcourtraining bij wendy willemse. Ik was even vergeten hoe fijn het daar loopt! Maar ook super trots op Elin, ze heeft het super gedaan. We liepen twee rondjes, beide op 1ste/2de graad nivo.

Rondje 1:
Afbeelding



Rondje 2:
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:25

Wij trainen ook nog steeds.

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:39

Hier ligt alles jammer genoeg 2 weken helemaal dicht.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:47

Wij trainen ook nog steeds. :j Zijn de afgelopen weken in de privélessen bezig geweest met gym & nadenkwerk.

Helaas mag Puk de komende twee weken niet trainen, die is vrijdagavond aan een wond geopereerd.

Licor

Berichten: 2949
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:27

Wij trainen ook nog door.. vorige week voor de eerste keer binnen getraind.. t buitenseizoen is wel echt ten einde.. de laatste buiten les helemaal nat geregend haha


Wij zijn vooral nog bezig met de basis.. Kort en out zit er redelijk goed in.. moet die nog we uit breiden dat ze ze ook pakt op een grotere afstand want ze is veel te snel haha.. vooruit gaat ook steeds beter..

Verder bezig geweest met de paaltjes, de wip (of eigenlijk alleen nog over t plankje lopen als de wip horizontaal plat ligt en de commando's in, links en rechts..

Kortom we staan nog echt aan t begin maar vinden t echt heel leuk en Lieve pakt het allemaal ook heel leuk op

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 08:18

Wij trainen helaas niet meer.. vanaf het begin van de aangescherpte maatregelen al niet meer ook al is er genoeg ruimte om in aangepaste vorm verder te gaan :( bestuur wil het risico niet lopen.. begrijpelijk maar erg vervelend dat we niet kunnen trainen en hebben helaas maar een postzegel tuin waar we ook niet echt kunnen trainen.. Skye heeft wel pech hoor, eerst een castratie waardoor hij drie weken niets heeft mogen doen en direct daarna stopt de vereniging er mee :(

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 08:28

Club ligt helaas stil. Gelukkig kan ik nog prive wat trainen, waardoor de palen er nu aardig goed in zitten, laatste les tot nog 1 wire getraind, dus nog even en dan zijn ze er af, dus hoop volgend seizoen gewoon 1e graag te starten.
Dit was de 1e keer de laatste les:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... &ref=notif
Was best trots op haar.
Komende week kan ik vrijdag bij Jacqueline (buiten) trainen en zaterdag bij Jacco (binnen in Zeewolde).
Hoe het op club verder gaat weet ik niet, baal daar wel van. Ik moet voor de andere trainingen toch 40 min rijden, dus helaas niet om de hoek.

Elin gaat lekker Diandra

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:30

Ik rijd altijd 40minuten voor mijn trainingen, en dat 2x in de week.. :')

Elin gaat super momenteel, ze word nu ook wat volwassener in haar koppie. Word in januari natuurlijk ook al drie.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:38

XxDiandraxX schreef:
Ik rijd altijd 40minuten voor mijn trainingen, en dat 2x in de week.. :')

Elin gaat super momenteel, ze word nu ook wat volwassener in haar koppie. Word in januari natuurlijk ook al drie.


Wij ook, 36km enkele reis. Om maar te zwijgen als we naar Wendy rijden voor een training. :=

Ga binnenkort bij Peter trainen in zijn nieuwe hal. Prachtding! Toen hij de foto's had laten zien van de (toen nog) stal dacht ik "oi oi oi...". Maar echt prachtig geworden! _O_

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:40

naar jacqueline kan ik ook nog. maar in het weekend is het toch vaak lastig plannen... hoewel er nu geen wedstrijden zijn geloof ik

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:46

Hier helaas ook stilgelegde trainingen, hopelijk voor korte duur en dat we weer mogen trainen.
Wij trainen nog gewoon buiten en hebben eigenlijk altijd grote afstand, al dan niet om corona, dan wel voor de honden. Dus hopelijk kunnen we snel weer!

Zie wel veel foto's voorbij komen van al die mooie overdekte hallen, heerlijk als het regent enzo :D

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:03

Gisteren nog een filmpje gemaakt van één van onze techniektrainingen.


Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 10:25

Onze "groeps" training is nu 2 weken afgezegd, maar daarvoor trainden wij nog gewoon.

En met Mezzy 'train' ik wel door, 1 x bij Theo Panen bij huis, prive training en 1 x bij Jacqueline in de DIT hal. :D
Wendy is voor mij bijna 1,5 uur rijden dus dat doe ik alleen als er "niks" anders te doen is. :Y)

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:12

KimD schreef:
Wij ook, 36km enkele reis. Om maar te zwijgen als we naar Wendy rijden voor een training. :=

Ga binnenkort bij Peter trainen in zijn nieuwe hal. Prachtding! Toen hij de foto's had laten zien van de (toen nog) stal dacht ik "oi oi oi...". Maar echt prachtig geworden! _O_


Wendy is voor mij een uurtje (80km). Ben ook wel heel benieuwd naar de hal van peter! Dit is voor mij dichterbij dan wendy, 35 min.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:26

Voor ons zal het om het even zijn gok ik!

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:57

Ik moet ook 40minuten rijden voor mijn club! Sinds 30 oktober is Frankrijk weer in lockdown dus alles ligt hier stil. :( Ik probeer dus verder te werken aan de slalom en out bij ons in de tuin, en verder gaan we ook canicrossen. Moet mijn eigen conditie wat op peil krijgen. :') Het jammere is dat dat ook gereguleerd is, je mag maximum 1 uur per dag buiten, in eens straal van 1km rond je huis.

Diandra: Dat zag er top uit vind ik!

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:00

Heftige regel ook! Poeh! Je zult maar drie hoog ergens wonen.

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:03

Ja, ik heb het geluk een grote tuin te hebben en ik ben ook meteen in de wijngaarden als ik de deur uitstap! Maar de regels gelden jammergenoeg voor iedereen, ook mensen die op een appartement wonen. Zij mogen enkel naar een park als dat binnen de straal ligt. :\ (Buiten voor jagers trouwens, die mogen wel onbeperkt gaan jagen. Ik hoor het overal knallen vandaag... )

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:05

Je zou bijna een jachtlicentie regelen, gewoon om weg te kunnen.

Hier gister de ipg training afgezegd, vriend heeft een corona test gedaan en degene van wie het veld is heeft een zoontje met auto immuun ziekte.... ik wil.het niet op mn geweten hebben dat ik iets overdraag, ook als.het geen corona zou zijn.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Hondensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 07:48

Nap ik Emptywords.
Eowyn, dat zijn wel heftige regels bij jullie zeg! Ik zit dan gelijk te bedenken hoe je dat met je hond moet doen, als je geen eigen tuin hebt.

Birdie60

Berichten: 8403
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 15:30

Hier gaat de training ook gewoon door, veld in 2e gedaan.
Dus elke keer 2 mensen met hond.
En dan niet 1 uur maar half uur.