[Volg] Toeval bestaat niet, welkom Mera!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-19 15:48

noox schreef:
Jaa ik weet wel de verschillen in kleur en herken er wel lilac of bruin in, maar zelf had ik bruin gehaald uit bodhi omdat hij dus relatief donker is :)


Jij niet alleen hoor! Zijn vader is ook erg donker dus ik dacht dat ik voor een bruin witte ging :P Maar nu als je ze langs elkaar ziet dan zie je heel duidelijk verschil.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 16:45

Zo, eventjes stil geweest vanuit mijn kant. Ik ben afgelopen vrijdag ochtend (03:45) wakker geworden om te vertrekken naar Schiphol! Ik ging samen met mijn bazin naar het bedrijf Trixie (http://www.Trixie.de) in Duitsland, ontzettend tof! En wat een leuk toepasselijk thema hebben ze dit jaar gemaakt *\o/* *\o/* Ook voor het toekomstige pupje hebben we (onbewust) een toepasselijke naam bij de datum dat ze geboren zijn. Mijn stiefvader was namelijk Kapitein op de grote vaart …. maar ik houd jullie nog even in spanning ;)
Gister avond ben ik thuis gekomen dus het waren twee pittige dagen, maar heb genoten. Hier een collage mochten jullie dat leuk vinden. Gelijk een sneak peek van de nieuwe producten ;)

Afbeelding

Vandaag ben ik jarig maar ook eigenlijk aan het uitrusten van de reis & omdat mijn oma vandaag kwam hebben we besloten om toch even te gaan kijken bij de pups. Vandaag zijn ze 34 dagen oud, morgen 5 weken! Over 1,5 week weten we dan eindelijk wie ons pupje gaat worden … ik vind het oprecht heel spannend. Ik ben zo ontzettend benieuwd omdat je nu toch steeds meer naar een pupje lijkt toe te groeien. Maar ik moet me inhouden :n :n

Volgende week maandag, of wellicht in deze week nog - even kijken, gaan we met Bodhi naar de pups. Ik ben zó benieuwd …..

Zal ik jullie maar gewoon de foto's laten zien!? :D
We zijn naar een grasveldje gelopen, dat vonden ze wel wat! Heerlijk om dat gehobbel te zien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuk hoor dat lange haar :')

Afbeelding
Niet de meest charmante houding, maar ach …

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vingers zijn gewoon nog heel erg lekker!

Afbeelding

Afbeelding
& zo liepen we naar het grasveld toe, wat een heerlijke dotjes!

Ik ben verliefd <3 <3 <3

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:50

Gefeliciteerd!

Wat gaaf dat je bij Trixie bent geweest!

En het bezoek bij de pups ziet er geslaagd uit <3

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 18:55

Nou we kunnen gaan aftellen hoor! Donderdag ga ik samen met Bodhi naar de fokker toe om met de pups te hobbelen en kijken wat zijn reactie daar op is.

& dan aftellen tot woensdag! Woensdag 26 juni 2019 ga ik de hele dag in spanning zitten tot ik het telefoontje krijg *\o/* Als het telefoontje net zo gaat als toen met Bo dan komt het helemaal goed <3 Eerst dinsdag nog maar even door de MRI :')

Kanniewachtennie!

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-19 21:32

Stilte voor de storm? Kijken jullie ook zo uit naar volgende week woensdag? *\o/* Ik wel!

En nu zelfs nog meer na de eerste kennismaking tussen Bodhi & de pups! Sowieso was het weer erg leuk dat de fokker Bodhi kon zien en om te horen hoeveel ze terug ziet van zijn ouders in hem. Hij is wel groter dan z'n vader, haha!

Bodhi was erg enthousiast toen hij de puppies zag. Het was even snuffelen en toch ook wel ergens een beetje spannend. Toen zijn we naar een plekje gegaan waar hij los kon lopen en tussen de pups door banjeren (alleen de twee merle pups). Dat ging eigenlijk ook heel erg goed. Hij ging niet neurotisch naar de pups toe hij was juist zo van, 'Oké, puppies, leuk, even rondkijken'. Hij reageerde ook als er één piepte ofzo en hij was heel lief voor ze. Het lilac merle pupje was het meest nieuwsgierig waarvan ik juist dacht dat zij heel afwachten was. Het blue merle pupje was heel onzeker waarvan zij in het nest juist heel aanwezig is.

De definitieve beslissing wordt volgende week woensdag gemaakt. Voor nu kan ik alleen zeggen wat de fokker heeft gezegd, 'Jij en Bodhi zitten op één lijn als ik het zo zie'. Dus ... dat is hééééél spannend *\o/* *\o/* Want ik durf mijn gevoel ook nog niet echt uit te spreken maar volgens mij is dat ook wel duidelijk, haha.

Helaas niet echt foto's kunnen maken maar wel deze:

Afbeelding

Afbeelding

Tot woensdag :wave: :wave:

Anoniem

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 23:01

Ik volg je topic al vanaf het begin. Wat een onwijs schattige puppy's en ik ben heel benieuwd welke het wordt! :D

Isabel

Berichten: 2268
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:59

Ahh super leuk! Ik denk wel te weten welke het wordt dan *\o/*

_Christina

Berichten: 1486
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:08

Wat een goed nieuws dat jij en (een hele blije) Bodhi op één lijn zitten! *\o/*

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:41

Spannend nog ff geduld tot woensdag.

Hopen dat je gevoel juist is. ;)

Forbiddenpie

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Dublin, Ierland

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:00

Ik lees al een tijdje stil mee maar ben nu toch ook wel benieuwd naar woensdag hoor. Wanneer mag het pupje mee naar huis, ik geloof dat ik daar een beetje overheen heb gelezen..

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-19 19:39

Pffffoooee! Anders ik wel! Ik heb morgen eerst een MRI dus moet me daar nog even op focussen, maar zodra ik uit het ziekenhuis ben zal de spanning wel verder oplopen en dan moeten we alsnog tot woensdag avond wachten op het verlossende telefoontje :O :O
'' Gelukkig '' moet ik werken dus heb ik een soort van afleiding.

& dan moeten we wachten tot 7/8 juli 2019 :) Op 8 juli zijn ze 8 weken oud en dan begint ook mijn vakantie om alles op te starten.

Op mijn verjaardag, 16 juni, is ook mijn 'foto-idee' uitgewerkt. Omdat het nest de namen heeft van 'The Greatest Showman' kan het niet anders dan dat je ze op de foto zet in een hoge hoed. Iets wat ik thuis ook nog wel eens wil uitwerken :D
Dus, enjoy deze foto's ……!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


<3 <3 <3
Dit was trouwens één van de foto's van Bodhi toentertijd:

Afbeelding

Afbeelding
Hier was hij bijna een maandje oud. Dit was 24 december en hij is van 28 november.

Afbeelding
En dit was 16 januari dus ongeveer 7 weken oud. Hij was echt een gigantische pup hoor! :D


Tot woensdag :)F :wave:

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:17

Ik wil ze opeten! Ze zijn zo schattig. Ik ga hier dood van de schattigheid <3 <3

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:10

Oh maar nu ze groter worden vind ik de zwart witte op de 1 ste foto ook. <3

Succes voor morgen dat het maar snel voorbij is.

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:14

Wat een geweldige foto’s!

En van Bodhi ook, wat was die fluffy <3

joyce83

Berichten: 5198
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:11

Veel plezier vandaag met de bekendmaking van de pup!

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 10:32

Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Ik ben stiekem erg benieuwd welke pup de fokker voor je in gedachten heeft.

punjab

Berichten: 1719
Geregistreerd: 25-07-05
Woonplaats: In het zonnige Zeeuws-Vlaanderen

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:18

Spannende dag vandaag. *\o/*

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:31

Spannend!

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 13:24

Haha prima geslapen, erg moe door de MRI en hoge temperatuur op het werk. Nu is het al wel de hele dag spannend. Ik word vanavond na mijn werk pas gebeld :o

Ben wel erg zenuwachtig!

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:01

Snap ik, wij kregen de pupkeuze toen per mail. Heb die avond wel 1000 keer op de refresh knop gedrukt

_Christina

Berichten: 1486
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:19

Tromgeroffel!

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 19:30

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Zal ik jullie dan ook maar uit de spanning halen?

Hele dag in spanning, snel gedouched en ik zat te eten toen ik zag dat ik wat berichtjes op mijn telefoon had. Dus ik opende die berichtjes en zag de karaktertesten van beide Merle pups. De, door de fokker gegeven, namen stonden er boven en ik zeg je heel eerlijk dat ik niet weet wie wie is :P Dus ik ging lezen en ik dacht; 'Jeeeuutje ...' en ja ik kan je zeggen dat ik er een beetje van schrok. En toen ging ik de volgende test lezen en toen dacht ik, 'Oh, oké! Dat klinkt positief'. Dus ik ben als een gek gaan zoeken naar welke naam bij wie hoort en toen vroeg de fokker verder van ja, wat zou je doen als je dit leest? Nouja heel eerlijk zou ik niet direct voor die eerste karaktertest gaan want ik denk dat dit, ondanks consequent zijn, best kan gaan botsen hier. Wellicht niet eens alleen met Bo. Als ik zo moet kiezen zonder dat ik weet welke pup het is dan zou ik voor de 2e kiezen. Nouja, eigenlijk was de fokker het daar sowieso al wel mee eens en dat schemerde donderdag ook al wel een beetje door en eigenlijk was het misschien al wel eerder 'beslist' dan wij wellicht allemaal dachten want ja ....


Mag ik jullie voorstellen aan, 'Lizz', a.k.a 'Cant Get Enough A Million Dreams' of .......
Mera
Betekenis: Draagster van het lich / Oceaan
O.a ook een personage uit Aquaman: Y'mera Xebella Challa

Lilac Merle ~ 13 Mei 2019.

Afbeelding

Wij zijn hier thuis ontzettend blij met deze keus, het was spannend tot op het laatste moment want ik was echt even bang dat ik misschien toch voor mijn gevoel teveel naar kleur was gaan kijken (wat ik juist absoluut heb voorkomen en echt pas de laatste 2 weken begon ik te neigen naar de lilac merle pup). Maar .. het is echt, Bodhi & ik zitten op dezelfde lijn en daar vanaf het wolkje ver boven in de lucht wordt het ons ook gegund. Wauw! Zo dankbaar & blij!


Afbeelding

Afbeelding


En! Vandaag zijn er foto's gemaakt door een fotograaf die met regelmaat hele knappe pups voor de lens krijgt. Die zijn nog niet klaar maar zullen ook snel volgen. Heerlijk foto's dollend in het gras, ben benieuwd.

Aankomende zondag hebben we kenneldag. Als de temperatuur het toe laat gaat Bodhi mee en dan kunnen we ook 'de hele dag' genieten van onze Mera <3

Nu gaan we aftellen heh ... nog 11 of 12 dagen ... *\o/* *\o/*


* leuk weetje;
Bodhi heeft officieel Cant Get Enough First Love - en zijn naam betekend o.a 'Verlichting' - toch een leuke, perongeluk/onbewuste, samensmelting van de namen, haha.

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:32

gefeliciteerd

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: [Volg] Toeval bestaat niet, welkom bijzondere pups!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:33

Van harte denies! en super leuk dat jullie allemaal op 1 lijn zaten :D

_Christina

Berichten: 1486
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:38

Gefeliciteerd! *\%/* Heel leuk ook dat toeval met de namen *\o/*