Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-19 11:10

Dankjewel.ze heeft het misschien wel zwaar gehad maar ze heeft ook nog genoten. Het was lekker weer dus ze kon lekker veel los in de tuin en plassen wanneer ze wilde op deze manier. Alleen s nachts was het een ramp omdat ze dan de bench aan het slopen was. We missen haar nog heel erg bij alles wat we doen. Het voelt zo leeg

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:23

Dat kan ik me heel goed voorstellen :(:)

Zoolgangster

Berichten: 9592
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 11:23

Het doet mij persoonlijk denken aan 'iets met de hersenen' (tumor, al kan het ook andere oorzaken hebben) gezien de epileptische verschijnselen plus het veranderende gedrag daarvoor, geluk bij een ongeluk is dat het afscheid kwam voor er een serieus bijtincident is gebeurd, al blijft het natuurlijk heel naar om zo ineens je hond op zo'n dramatische manier kwijt te raken.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie hond, en sterkte met zorg voor jullie kind!

senna21

Berichten: 11857
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 19:13

Sterkte TS.
Altijd verdrietig om je maatje te verliezen.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-19 21:58

Ja zaten we ook aan te denken zoollgangster het is toch lastig om uit te zoeken wat het is geweest. Maar we hebben gisteren veel gepraat en dachten ook aan een tumor. Alles een beetje elkaar. Het spoken, rare gedrag tegenover ons, plassen in huis enzovoort en omdat het langzaam erger werd...

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:00

Wow... sommige reacties...
Eerst mocht de hond absoluut niet ingeslapen worden, ts moest eerst een godsvermogen uitgeven aan therapieën, dierenartsen ed...
Nu heeft ze de hond gewoon laten leven, er diverse dingen aan proberen te doen en is hond plotsklaps zelf overleden. Krijgt ze wéér commentaar...

Ts, sterkte met het verlies van je hond. Het is toch al die jaren je maatje geweest, ondanks de gebruiksaanwijzing.
Aan "wat als" heb je niks meer. Je hebt een tijd geleden een keuze gemaakt, waarvan ik geloof dat die in het belang van jouw hond was. Dus heb geen spijt, het loopt zoals het loopt. Kijk terug op de mooie en leuke dingen die jullie hebben meegemaakt met haar.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 15:02

gillian schreef:
Wow... sommige reacties...
Eerst mocht de hond absoluut niet ingeslapen worden, ts moest eerst een godsvermogen uitgeven aan therapieën, dierenartsen ed...
Nu heeft ze de hond gewoon laten leven, er diverse dingen aan proberen te doen en is hond plotsklaps zelf overleden. Krijgt ze wéér commentaar...

Ts, sterkte met het verlies van je hond. Het is toch al die jaren je maatje geweest, ondanks de gebruiksaanwijzing.
Aan "wat als" heb je niks meer. Je hebt een tijd geleden een keuze gemaakt, waarvan ik geloof dat die in het belang van jouw hond was. Dus heb geen spijt, het loopt zoals het loopt. Kijk terug op de mooie en leuke dingen die jullie hebben meegemaakt met haar.


Amen!

Veel sterkte TS Y;(

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Onze hond herplaatsen of in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-19 06:34

Dankjewel