Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 54 [ 1339 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hond ziek. Herkent iemand dit?

 
Profiel   

Zonder het vervelend te bedoelen..
Maar zou het voor hond miss niet beter zijn om naar ex te gaan ? Juist vanwege het gedoe met je andere hond en de nare breuk en je zelf aangeeft dat het bij ex wel goed gaat en je zelf zo veel twijfels hebt ?
Ik kan het opzich van zijn kant wel voorstellen met het beetje wat we hier lezen.

Niks ten nadele van jou hoor.

Maar voor haar miss wel beter ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 16:32 



 
Profiel   

Nee want hij is vrachtwagenchauffeur en de hele week van huis en hij is van mening dat hij de hond door de week prima bij verschillende mensen uit logeren kan. ;)

Andere hond is overigens deze week super braaf :)

Hond is bij hem altijd hyper en loopt zichzelf dan erg voorbij. En hij geeft haar nooit rust. Toen ze weer bij mij was plofte ze echt direct neer en ging slapen. Kapot is ze

Net gebeld. Florinef moet omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 16:42 



 
Profiel   

Kijk het nu gewoon een paar dagen of week aan om te zien of het effect heeft. Zo niet, dan denk ik dat je wel weet wat je moet doen. Vind het onwijs sneu hoor. Leek het allemaal zo goed te gaan, heb je dit weer. Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 16:45 



 
Profiel   

Fijn dat je nu weer nieuwe bloeduitslagen hebt waar je wat mee kan! Ik ga duimen voor jullie dat dit aanslaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 16:50 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Nee want hij is vrachtwagenchauffeur en de hele week van huis en hij is van mening dat hij de hond door de week prima bij verschillende mensen uit logeren kan. ;)

Andere hond is overigens deze week super braaf :)

Hond is bij hem altijd hyper en loopt zichzelf dan erg voorbij. En hij geeft haar nooit rust. Toen ze weer bij mij was plofte ze echt direct neer en ging slapen. Kapot is ze

Net gebeld. Florinef moet omhoog


Check dan is bij jou beter inderdaad :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 17:11 



 
Profiel   

Dankje. Hoop idd dat ze nu opknapt!

Meneer draait gelukkig. Hij ziet nu zelf in dat het gesleep haar geen goed zal doen. Ze blijft nu eerst 3 weken bij mij. Even aansterken en dan kijken we wel verder. Wel blij dat we gewoon kunnen overleggen. Maar was net even bang door dat hij over de rechter begon := We gaan weer mooi verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 17:14 



 
Profiel   

Misschien waren dat vooral de emoties?
Hij zal het waarschijnlijk ook wel verschrikkelijk vinden en zich machteloos voelen.
Het is zo rot wanneer je dier zich rot voelt en je niet kunt helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 18:12 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Misschien waren dat vooral de emoties?
Hij zal het waarschijnlijk ook wel verschrikkelijk vinden en zich machteloos voelen.
Het is zo rot wanneer je dier zich rot voelt en je niet kunt helpen.

Jaa zou goed kunnen hoor. Ik neem hem niks kwalijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 18:29 



 
Profiel   

Maar... als ik jouw berichten las dan stond Fenna al met drie pootjes in haar graf. En de DA vond het allemaal niet zo spannend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 18:37 



 
Profiel   

Berdien schreef
Maar... als ik jouw berichten las dan stond Fenna al met drie pootjes in haar graf. En de DA vond het allemaal niet zo spannend?

Klopt. Ik zat er ook erg met dubbel gevoel. Dierenarts zei dat dit bij de ziekte hoort. Ik vind het behoorlijk heftig

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 18:49 



 
Profiel   

Kabayo schreef
GDG schreef
Maar dat wist je toch al? Waarom twijfel je daar steeds zo aan? Hoe meer stress die hond heeft hoe meer medicatie ze zal moeten krijgen en vice versa. Dus zodra jij die hond allerlei stress laat hebben door verhuizing zul je daar op in moeten spelen voordat ze zo diep wegzakt, toch? Dat lijkt me nou net de crux bij deze aandoening?

Ik heb er op ingespeeld. Ze krijgt weer een pil meer. Maar dus geen verschil

Dat snap ik maar zolang je nog geen grip op de aandoening hebt en niet weet wat je wanneer en hoeveel moet verhogen moet je toch opvolgen met bloedonderzoek in dit soort situaties? Ik vind dat je telkens erg snel naar inslapen wil grijpen terwijl ze gewoon opgevolgd moet worden, wat geheel passend is bij deze aandoening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 22:56 



 
Profiel   

GDG schreef
Ik vind dat je telkens erg snel naar inslapen wil grijpen terwijl ze gewoon opgevolgd moet worden, wat geheel passend is bij deze aandoening.


Zonder je te willen aanvallen, krijg ik dit gevoel ook, en eigenlijk al een hele poos. Allicht uit machteloosheid en gevoed door wat er met je paard gebeurd is (zulke herinneringen wis je niet 1-2-3) maar ik kan me wel voorstellen dat je vriend dit gevoel mss ook kreeg en het daarmee niet eens was??

Er komt aardig wat op je af maar probeer de moed erin te houden :(:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 03:09 



 
Profiel   

Het is mijn vriend niet meer in ieder geval :P

Ik verlies de hoop inderdaad wel. Maar heb ook gewoon aangegeven dat we het bloedonderzoek af gingen wachten en dat dit prima door de situatie kan komen. Ik was ook niet van plan om haar nu de spuit te geven. Maar ik denk wel na over hoe vaak ik haar dit nog aan wil doen inderdaad. Als ze elke maand een terugval zou hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 03:12 



 
Profiel   

Ik snap ts wel, zij ziet de hond iedere keer hondsberoerd en dat doet je zeer, de onmacht die je steeds hebt. Iedere keer weer die terugvallen. Je vraagt je dan echt wel af of het wel eerlijk blijft voor je hond.

Wat betreft haar ex, volgens mij wilde hij al eerder de stekker eruit trekken en heeft hij op aandringen op ts het nog aangekeken en kijken wat de meds zouden doen. Als hij dan opeens de hond helemaal wel wilde hebben komt dan wel hard aan.

TS jij moet doen wat het beste is voor je hond, niet wat de buitenwereld ervan vind (internet met name). Jij ziet je hond alle dagen en hoe zij eronder is. En ja soms moet je eerst door een dal voordat bv de meds goed zijn afgesteld. Ze heeft in ieder geval niet meer van die mega slechte periode's als eerder. Dus wat dat betreft lijkt het toch wel beter te gaan.

( En ja ik ben achteraf blij geweest dat ik mijn eigen gevoel gevolgd had, en niet naar bokt geluisterd had. Die hadden hem nog van da naar da gesleept ondanks dat dit voor mega stress zorgde bij hem. Daarnaast een terug kerende tumor, hernia die niet operabel was.
Ik heb hem de rust gegeven, achteraf was hij zelfs veel slechter dan wij dachten. Het laatste spuitje was er pas voor de helft in toen zijn hart er al mee stopte)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 07:34 



 
Profiel   

Wat akelig dat je relatie over is. Altijd vervelend, vooral vanwege alle rompslomp die er bij komt kijken. Heel veel sterkte met al het geregel en veel sterkte en beterschap voor de hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 12:02 



 
Profiel   

Misty12 schreef
Wat akelig dat je relatie over is. Altijd vervelend, vooral vanwege alle rompslomp die er bij komt kijken. Heel veel sterkte met al het geregel en veel sterkte en beterschap voor de hond.

Dankjewel <3


kiki1976 schreef
Ik snap ts wel, zij ziet de hond iedere keer hondsberoerd en dat doet je zeer, de onmacht die je steeds hebt. Iedere keer weer die terugvallen. Je vraagt je dan echt wel af of het wel eerlijk blijft voor je hond.

Wat betreft haar ex, volgens mij wilde hij al eerder de stekker eruit trekken en heeft hij op aandringen op ts het nog aangekeken en kijken wat de meds zouden doen. Als hij dan opeens de hond helemaal wel wilde hebben komt dan wel hard aan.

TS jij moet doen wat het beste is voor je hond, niet wat de buitenwereld ervan vind (internet met name). Jij ziet je hond alle dagen en hoe zij eronder is. En ja soms moet je eerst door een dal voordat bv de meds goed zijn afgesteld. Ze heeft in ieder geval niet meer van die mega slechte periode's als eerder. Dus wat dat betreft lijkt het toch wel beter te gaan.

( En ja ik ben achteraf blij geweest dat ik mijn eigen gevoel gevolgd had, en niet naar bokt geluisterd had. Die hadden hem nog van da naar da gesleept ondanks dat dit voor mega stress zorgde bij hem. Daarnaast een terug kerende tumor, hernia die niet operabel was.
Ik heb hem de rust gegeven, achteraf was hij zelfs veel slechter dan wij dachten. Het laatste spuitje was er pas voor de helft in toen zijn hart er al mee stopte)

Klopt dat hij er de vorige keer al mee wou stoppen. Hij wou al stoppen voor we de oorzaak hadden. Ik niet.
Wat naar om te lezen van je hond. Nog veel sterkte...
Dankjewel voor de wijze ware woorden

Ze lijkt vandaag wel wat beter. Maak zo even een foto. Temp was om 11 uur 37.9 en voeld lekker warm aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 12:15 



 
Profiel   

Vanmiddag
[ img ]
Mooi kluifje
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 16:43 



 
Profiel   

Toch, denk ik dat het ergens slim is om een second opinion van een andere DA te vragen. Al is het maar voor de zekerheid...

Wil je trouwens echt nog heel veel sterkte wensen! Wat lijkt me dit poedersuiker zeg... Als je ooit wilt spuien, schelden of gewoon wat kwijt wil mag je me altijd pb doen! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 17:17 



 
Profiel   

Kabayo schreef
De dierenarts zei niks over de temperatuur

Volgens haar is deze ziekte goed te managen en moeten we waarschijnlijk de pillen aanpassen

Nu dus wachten op de bloeduitslag

Met mijn ex is het ook allemaal moeilijk. Die maakt overal nu een probleem van terwijl het mijn hond is (op alle documenten, dierenarts rekeningen, paspoort, chip , honden diplomas) maar hij betaald de helft mee van de dierenartskosten en de aanschaf.
Dan heeft hij toch geen poot om op te staan?


En dat is deze ziekte ook, nogmaals je moet even geduld hebben. Ik weet dat ze al behoorlijk lang ziek is, maar de diagnose is pas kort geleden gesteld. En nu is er ineens weer een hoop stress. Dat komt allemaal heel ongelukkig uit, maar vanaf het moment dat de medicijnen goed zijn ingeregeld kan ze 100% probleemloos oud worden.
Ik ben de eerste die een zieke hond met slechte vooruitzichten in laat slapen, maar met Addison zijn de vooruitzichten gewoon echt goed.

Sterkte met het verwerken van je relatiebreuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 21:48 



 
Profiel   

Ik spreek me niet uit over hoe de hond of ziekte te moeten managen, al heb ik daar ook mijn mening over maar dat laat ik dan maar. Echter vind ik je houding waarbij je op je vriend (nu al ex trouwens) teert om de ziektekosten van fenna te betalen
maar verder hij niks te zeggen zou mogen hebben volgens jou of hoe hij hier beklad werd laatste pagina's, echt een grens en een stap te ver.

Betaal ze dan zelf en zorg dat je desnoods nog meer werkt en schooi het dan niet bij hem want gedeelde kosten kun je niet claimen als je hier enkele pagina's eerder zegt dat hij alle onderzoeken omtrent de addison etc ook reeds volledig zelf vergoed heeft.

Je kan niet enerzijds iemands centen willen benutten en anderzijds maar vinden dat die zijn mond moet houden. Je kunt ook evengoed niks aannemen qua centen dan en het zelf doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 14:55 



 
Profiel   

Little_Gift schreef
Ik spreek me niet uit over hoe de hond of ziekte te moeten managen, al heb ik daar ook mijn mening over maar dat laat ik dan maar. Echter vind ik je houding waarbij je op je vriend (nu al ex trouwens) teert om de ziektekosten van fenna te betalen
maar verder hij niks te zeggen zou mogen hebben volgens jou of hoe hij hier beklad werd laatste pagina's, echt een grens en een stap te ver.

Betaal ze dan zelf en zorg dat je desnoods nog meer werkt en schooi het dan niet bij hem want gedeelde kosten kun je niet claimen als je hier enkele pagina's eerder zegt dat hij alle onderzoeken omtrent de addison etc ook reeds volledig zelf vergoed heeft.

Je kan niet enerzijds iemands centen willen benutten en anderzijds maar vinden dat die zijn bek moet houden. Je kunt ook evengoed niks aannemen qua centen dan en het zelf doen.


Dit doet mij ook pijn om te lezen.

Als het financieel en qua tijd niet gaat, is het niet een idee om een eigenaar te zoeken die genoeg tijd en geld heeft om de hond de rust, tijd en medicatie kan geven die ze nodig heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 15:04 



 
Profiel   

Kom, laten we de emoties die Kabayo en haar ex hebben gehad over de hond hier even buiten beschouwing laten. Dat je dan eens iets zegt wat niet handig is, kan iedereen overkomen.
Kabayo, hoe gaat het nu met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 16:15 



 
Profiel   

Huh? Jullie weten van niks en niet eens waar het over ging. Ik benut zijn geld helemaal niet en hij mag haar elk moment ophalen en langs komen. Geen enkel probleem. Er was alleen een conflictje en dat is al lang en breed opgelost. Bemoei je aub even met je eigen problemen :+

Wat je zegt is meer dan de helft niet van waar

Wij hebben geen ruzie en kan prima met hem. Maar we vlogen beide even uit ons slof. Kan gebeuren. Ik wou alleen de rechten even weten , voordat ik mijzelf bang zou praten. Meer niet. Ik weerhoud hem de hond echt niet en als hij er afstand van wil doen kan ik het financieel prima dragen. Ook heb ik gewoon tijd voor haar dus er word niks herplaatst ;)

Ik stuur hem dagelijks foto's van haar en hou hem op de hoogte. En ik betaal zeker mee aan alle dierenarts kosten. Beide de helft. Nogmaals. Jullie weten echt maar een klein deel van alles. Bemoei je er toch asjeblieft niet mee zeg.

Ik maak er niet meer woorden over vuil. Zonde van de energie ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 19:01 



 
Profiel   

Nou als alles zo prima is, maak hem dan ook niet slecht als hij er een ander idee op nahoudt dan jou aanstaat. Respect is ook een dingetje namelijk hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 08:52 



 
Profiel   

Little_Gift schreef
Nou als alles zo prima is, maak hem dan ook niet slecht als hij er een ander idee op nahoudt dan jou aanstaat. Respect is ook een dingetje namelijk hoor

Ik maak hem helemaal niet slecht ;) Misschien beter lezen

Zoals ik zei. Je weet niet eens waarover het gaat
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 54 [ 1339 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen