Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Benji's Adventures!

 
Profiel   

Een tijdje terug opende ik dit topic: [BB-ITP] HELP wat is er met mijn kat?!

Ik kreeg hier erg leuke reacties op, ook op foto's in andere topics. En kreeg zelfs PB'tjes met complimentjes over hem <3

Naar aanleiding daarvan leek het me leuk om een soort volgtopic te maken :)

Nou, ik geef het stokje door aan de kat in kwestie:

*Krk krk krk krk*

Pssst, Benjamin, je bent aan het woord!

*Kijkt op van voerbak*


*Kijkt hem waarschuwend aan*

Oh, nou vooruit dan maar....
Hey Bokkers, zoals mijn baasje al verteld had; mijn naam is Benjamin. Ik ben een stoere...


*KUCH*

Busted. Een iets minder stoere dan... Anyway, een Maine Coon van 2 jaar jong. Morgen ben ik jarig! *kijkt met twinkelende oogjes naar baas*

[ img ]


Ja ja, je krijgt vast wat lekkers!

*Gaat verder met een voldane blik*
Sinds ruim 2 en een half jaar woon ik bij mijn baasjes. En ja, ze zorgen erg goed voor me! Al zijn ze soms erg streng hoor... Ik mag niet eens mensenvoedsel stelen, prullenbakken plunderen en op het aanrecht :n


Niet zeuren kat. Je hebt onbeperkt brokken, vers water, 2 enorme kattenbakken, een vriendje om mee te spelen, 2 krabpalen, een verhuisdoos vol met speeltjes, mensen die je poep, plas en kots achter je opruimen, en je mag zelfs op tafel en in de gordijnen klimmen. We gaan zelfs de tuin voor je aanpassen zodat je naar buiten kunt!

Oke, dat is waar. Ik heb het toch eigenlijk wel erg goed :o

Nouja, voor het verhaal te lang wordt... Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn avonturen te volgen. Helaas is mijn baasje weinig bij mij thuis omdat ze zelf een huisje ergens anders heeft. Dus updates kunnen wat langer duren...

*Gaap* Ik ga weer slapen. Doei!


Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:37 



 
Profiel   

Omdat volg topics op Beestenboel Huiskamer horen verplaats ik het topic daarheen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen