Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 224 [ 5589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 224  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondenfokkers meetingpoint!

 
Profiel   

Komt misschien ook wel door de wond die ze had dat de huid wat sneller geïrriteerd is, ook door alle pus en zooi wat er aan plakte en we steeds schoon moesten maken..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 23:02 



 
Profiel   

Daar word t wel wat week/zacht van maar de een heeft t ook erger dan de ander. Net wat gevoeliger. Chick had t van de week. De dag na nageltjes knippen. Maar even smeren en in laten trekken en alles weer weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 23:22 



 
Profiel   

Of je hond wordt eerder loops dan je verwachtte :D We gaan proberen alles rond te maken nu met spoed en over een week of 2 naar Frankrijk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 10:57 



 
Profiel   

Oeh spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 14:05 



 
Profiel   

Wij zijn alweer 4,5 week !
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We zijn begonnen met pap en nu wat geweekte brokjes, vinden ze lekker!!
Vanaf wanneer beginnen jullie met een bakje water?
Ze zijn lekker fanatiek met spelen en heel nieuwschierig, zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 16:04 



 
Profiel   

Als ze ongeveer halverwege het spenen zijn zet ik ook water neer.

Ik moet nodig weer eens foto’s maken.. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 16:28 



 
Profiel   

Oh wat zijn ze schattig! En zo verschillend als je ze zo op een rijtje hebt he! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 17:44 



 
Profiel   

Zo schattig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 17:48 



 
Profiel   

Ja aan de ene kant lijken ze erg op elkaar, maar toch ook heel verschillend!
Er heeft er net een Lizzy in haar tepel gebeten, bloedde behoorlijk :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 18:14 



 
Profiel   

Als borstvoedende moeder kan ik slechts meeleven met de mamahond :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:58 



 
Profiel   

Nou hier hebben ze ook al flink tandjes. Vanavond dus het eerste vleesje (kvv) gegeven. Eerder niet gedaan ivm bezoek dit weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 21:20 



 
Profiel   

Jij geeft alleen kvv bij kiwiwitje? Of ook pap en brokjes?

Wij voeren alleen kvv nu. Dat voelt voor de pups tzt ook logischer. Maar weet niet of dat handig is met de pupkopers. Of kies je die daar op uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:11 



 
Profiel   

Chubby schreef
Jij geeft alleen kvv bij kiwiwitje? Of ook pap en brokjes?

Wij voeren alleen kvv nu. Dat voelt voor de pups tzt ook logischer. Maar weet niet of dat handig is met de pupkopers. Of kies je die daar op uit?

Vandaag de eerste keer iets bijgevoerd. Dat was voor t gemak kvv.
Als ze over gaan op meerdere voedingen krijgen ze zowel kvv als brok.
Kvv van kivo en brok van brit(care grain free)
Pupkopers mogen zelf kiezen wat ze mee nemen aan voeding in het puppypakket; of kvv, of brok of beide.
Zo hebben we het eerste nestje het ook gedaan.
Al begon ik toen met vanille rijstenpap met na een paar dagen wat vermalen brokken er door of een hapje kvv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:35 



 
Profiel   

Oke, thanks. Goed idee om de pupkopers te laten kiezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:38 



 
Profiel   

Ik heb nog een gekke vraag Heeft iemand ervaring met 'natuurlijker' bedding in de werpkist dan polyester vetbedden?

Ik heb een aversie tegen polyester, maar begrijp ook het gemak van vetbedden. Lamsvachten en wollen dekbedden drogen traag na het wassen en katoenen ledikantdekentjes hebben wrs een vezel waar nageltjes in blijven hangen? Wat zouden andere opties kunnen zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 18:00 



 
Profiel   

Zaagsel? En je hebt van dat teabag spul. Maar vetbedden zijn lekker hygiënisch. Alles aan nattigheid zakt er doorheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 19:04 



 
Profiel   

Dankjewel voor je reactie Kiwiwitje. Ik ben er nog over aan het denken :)

Hoe is het met alle pupjes?

Runa d'r progesteron stond vanmorgen nog erg laag. Maandag prikken we weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 16:56 



 
Profiel   

Zaagsel ben ik geen fan van. Als het droog is hebben pups er weinig grip op omdat het wegschuift zeker als het geen hele dikke laag is. Een hele dikke laag is weer lastig om helemaal schoon te houden qua ontlasting en plas en dat kan het zindelijk maken weer lastiger maken omdat de pups dan gewend zijn aan de geur van urine in hun nest. Een vetbed wat je tweemaal per dag verwisseld is veel schoner, warmer en de pups hebben genoeg grip om naar de moeder te crawlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:34 



 
Profiel   

Zeker mee eens maar ze zoekt iets “natuurlijkers” dan vetbed. :)


Hier goed met de pups. Vanacht voor t eerst apart van mama geslapen. Mama er wel naast in de ren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 20:17 



 
Profiel   

Hier kan ik niet om met de zenuwen. Ze is nu op dag 22. Echo staat gepland op dag 30. Maar heb geen geduld :') _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 11:33 



 
Profiel   

Hahaha spannendddddd! Ik kan dat ook niet zo goed.. :P
Heb je zelf al een idee?

Mijn uitplaats reu heeft gedekt. Ben benieuwd wat dat word. Dekken wilde niet helemaal vlotten maar uiteindelijk nog een dekking gehad met 15 min koppeling. Dus afwachten tot eind december voor de echo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 11:40 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Hier kan ik niet om met de zenuwen. Ze is nu op dag 22. Echo staat gepland op dag 30. Maar heb geen geduld :') _-:(


Hahaha! Hier vlogen die weken echt om maar dat heeft er denk ik mee te maken dat het nu ook een relatief drukke periode is.

Wij zijn vorige week zondag nog eens gaan spieken. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 11:42 



 
Profiel   

Ik heb geen idee. Ik zie een paar veranderingen maar kan het mij ook gewoon inbeelden. Heb zoveel miserie gehad met paarden drachtig te krijgen dat ik geen hoop durf te hebben :P was ook maar 1 dekking en hoog is progesteron.

Ja als je druk op het werk bent is het wel beter. Ik zit al een week thuis dus het gaat niet vooruit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 11:50 



 
Profiel   

Hier alles rustig. Pups groeien flink door en eten sinds vandaag gewone brokjes 2 keer per dag en 1 keer per dag KVV.
Net bezoek gehad van de enige vrouw die nog niet op voorhand was kunnen langskomen door de lockdown. Wat gaat een pup daar een zalig leven hebben. Ze heeft al een boerenfox en een barzoi. En haar vorige border is nog niet zo lang overleden. Die heeft ze altijd mee zeilen genomen en ze heeft een vliegbedrijf. De border gaat gewoon mee in het vliegtuig!!!! Wat een avonturier gaat die pup worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 11:59 



 
Profiel   

xLaraaj schreef
Ik heb geen idee. Ik zie een paar veranderingen maar kan het mij ook gewoon inbeelden. Heb zoveel miserie gehad met paarden drachtig te krijgen dat ik geen hoop durf te hebben :P was ook maar 1 dekking en hoog is progesteron.

Ja als je druk op het werk bent is het wel beter. Ik zit al een week thuis dus het gaat niet vooruit :')

Ja das gewoon irritant. ik ga voor je duimen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 12:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 224 [ 5589 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 224  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen