Hondenfokkers meetingpoint!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Van

Berichten: 6527
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:20

Gefeliciteerd kiwi!

En wat fijn dat het beter gaat Kim.

Hier waren ze dinsdag 8 weken en vliegen ze langzaam uit. 2 waren al opgehaald en vandaag is eentje naar Slovenië vertrokken

kiwiwitje

Berichten: 20129
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 23:22

Dat word weer wat stiller in huis. Ik vind dat stiekem altijd ook wel weer fijn..

Dankjewel voor alle felicitaties!

Lisette1987

Berichten: 1514
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: beekbergen!!

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 10:51

Gefeliciteerd met je titel!

Kim wat een verdrietig verhaal, maar fijn dat de rest het goed lijkt te doen

ChefsSpecial

Berichten: 2697
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Brabant

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 13:23

Fijn om te horen Kim!

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 21:32

Nou plottwist hier. Ik heb woensdag mn enkel gebroken, ben geopereerd alle honden zijn opgehaald door vrienden, ook de pups. Ik mag niet belasten dus kan er niet voor zorgen.
Maar het gaat goed met ze
Nestje van Koza

Afbeelding

Nestje van Reeva

Afbeelding

ChefsSpecial

Berichten: 2697
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Brabant

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 22:01

Oei, beterschap! Fijn dat je vrienden hebt die ze voor je op kunnen vangen!

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 23:35

Billy schreef:
Nou plottwist hier. Ik heb woensdag mn enkel gebroken, ben geopereerd alle honden zijn opgehaald door vrienden, ook de pups. Ik mag niet belasten dus kan er niet voor zorgen.
Maar het gaat goed met ze
Nestje van Koza

[ [url=m/fXuyIn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nestje van Reeva

[ [url=m/dkBIms.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh hemel! Beterschap zeg!

Gekke vraag misschien, waarom heb je niet iemand in jouw huis gevraagd? Alles 'weggeven' lijkt me echt vreselijk. :=

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 00:04

Omdat ze zelf ook honden heeft. Dit is een goede vriendin ga geen vreemde in mijn huis vragen of zo. Het is ook vreselijk maar zo krijgen ze wel de zorg die ik niet kan geven op het moment
Beetje bijzondere opmerking wel

Little_Gift
Berichten: 1785
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 04:16

Nou, ik vind het eerder een bijzondere actie ipv een bijzondere opmerking... Begrijp niet zo goed waarom de honden uit hun vertrouwde omgeving moeten en dan nog temidden een kwetsbare periode als dit terwijl ze met nestjes liggen... Het is niet omdat je niet mag belasten dat er geen mogelijkheden zijn toch? Of lig je de hele dag enkel op bed?

Ik zou desnoods op handen en knieën kruipen om ze toch maar zelf te kunnen verzorgen...

Dus ik snap de opmerking wel...

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 08:31

Het was absoluut niet verwijtend bedoeld
maar een vraag...

Ik zou het zelf niet prettig vinden en ook niet over mijn hart krijgen, daarvoor wil ik veel te graag zelf (ver)zorgen.

Nu heb ik nog een wederhelft die zou kunnen helpen, dus dat maakt alles al een heel stuk makkelijker. Maar ik zou zelf waarschijnlijk dus gekozen hebben voor iemand die in huis zou willen helpen.
Zeker nu de periode ook aanbreekt van dat kopers op bezoek willen/ kunnen komen enzo. Ik zie het naar mijn eigen beleving gewoon niet voor me. That's it.

Maargoed, beterschap en succes met de situatie!

Zoe_97

Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 08:41

Wat een vreselijke keuze als je dat moet maken. Hopelijk ben je snel weer op de been zodat je nog wat van de kindjes kan genieten

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:09

Het bijzondere is dat er 2 foto’s van pups staaan, daar is geen woord over gezegd. Alleen waarom ze opgehaald zijn. Dat was omdat ik in het ziekenhuis lag en geopereerd moest worden, mijn vriendin, die ook alleenstaand is net als ik heeft ook een aantal honden en zij heeft dus alle honden opgehaald en verzorgt die nu bij haar thuis. Ik mag niet belasten dus kan niet voor ze zorgen. Het gevaar als ik thuis zou zijn is dat ze mij met krukken en al omver lopen. Ik vind het vreselijk dat ze weg zijn maar al mijn honden kennen haar goed, en zij is een ervaren fokker dus ik weet dat ze uitstekend verzorgd worden.
De kopers komen alsnog uiteraard maar bij haar, ze haalt mij dan op. Al met al een hele belasting voor haar waar ze niet om gevraagd heeft maar wat ze wel belangeloos voor me doet.
Dus ja, ik neem aanstoot aan die opmerking. Jammer dat ik de post niet meer leeg kan halen. Anders zou ik het doen.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 09:44

Mijn hemel, je neemt het echt veel zwaarder op dan bedoeld. Ik zal in de toekomst niet meer op je reageren, dan hoef je verder ook niet aangevallen of bezwaard te voelen. Het was maar een vraag.

Nogmaals sterkte en beterschap, hopelijk herstel je snel en voorspoedig.

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:47

Ik denk veel meer dat het door de reactie van Little_bird komt, die eigenlijk altijd nogal veroordelend is in haar reacties en vaak ook alleen maar langskomt als er iets negatiefs te zeggen valt.

Billy, heel veel sterkte met je herstel en met het feit dat je hondjes nu elders ondergebracht zijn. Je zult ze vast missen.

Fijn dat je vriendin dit voor jou kan en wil doen.
Natuurlijk had het fijner geweest als ze thuis konden blijven, maar dit is in mijn ogen al een superfijne oplossing. Iemand die jij vertrouwt met je honden.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 09:49

Little_Gift schreef:
Ik zou desnoods op handen en knieën kruipen om ze toch maar zelf te kunnen verzorgen...

Dus ik snap de opmerking wel...

Als ik ooit weer een functionele enkel wil hebben is strikt onbelast noodzakelijk. Dus kruipend is gewoon dom geklets.. hoe kom je weer overeind op 1 been? Hoe neem je dingen mee? Toen ik alleen krukken had kon ik meenemen wat in de zak van mn trui paste, nu heb ik een looprek daar hangt en tas aan waar wat in kan. Maar dat slingert heen en weer als ik m verzet en dan verder hop dus das ook niet echt handig. De theorie is leuk de praktijk is echt anders

Zoe_97

Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 10:33

Negeer little bird lekker. Die is in alle topics tegen fokkers en telt alleen maar graag…

Esplendido
Berichten: 3140
Geregistreerd: 09-08-11

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:38

Heel veel beterschap en sterkte. Fijn dat er iemand is die jij vertrouwt die voor jouw honden en pups wil zorgen. Erg lief dat ze dat wil doen want het is niet niks.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:47

Dank je wel… ik ben mijn vriendin erg dankbaar. Gelukkig maakt ze prachtige fotos voor me

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 15:32

Moet inderdaad niet makkelijk zijn om ze af te geven. Veel beterschap!

mirjamalvaro

Berichten: 14659
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 15:33

Beterschap, fijn dat je vriendin de honden heeft opgevangen. Het is een hoop werk en niet te doen als je je enkel niet mag belasten. :(:)
Hoe lang gaat het duren? Woont je vriendin beetje in de buurt?

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:12

Ja ze woont een dorp verderop. Min 4 weken onbelast hij is nogal grondig beschadigd.

Little_Gift
Berichten: 1785
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:27

Zoe_97 schreef:
Negeer little bird lekker. Die is in alle topics tegen fokkers en telt alleen maar graag…


Zeker niet tegen alle fokkers neen, je bent duidelijk mis geïnformeerd en trouwens, waarom is mijn opmerking ene om aanstoot aan te nemen en die van Kim dan plots niet?
Het gebeurt niet veel dat ik Kim gelijk geef nochtans...
Ik geef enkel mijn idee weer, net zoals Kim dat doet. Bij haar is het ok, van mij is het ellende... Gek hoor Zoe en Fem maar dan zegt dat toch echt wel meer over jullie dan over mij, da's duidelijk!

Billy, spoedig herstel en hopelijk geen blijvende last.
Het moet moeilijk zijn zonder honden in huis plots... Veel sterkte

xLaraaj

Berichten: 3682
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:33

Ik bemoei mij nooit met jouw opmerkingen, in geen enkel topic en zeer bewust.
Maar waarom wij aanstaat nemen? Je bent hier in de hondenfokkerstopic. Jij bent geen fokker. En je hebt alleen maar iets te zeggen als je ergens niet mee eens bent. Vraag mij oprecht af wat jouw beweegredenen zijn soms en wat jouw doel is om hier “mee te praten”. Al is dit meestal een solo act.

Zoe_97

Berichten: 9463
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:56

Omdat Kim een niet veroordelende open vraag stelde. En jij veroordelend vind dat ze maar moet gaan rond kruipen.
Jij hebt altijd wat aan te merken op fokkers. Je bent geen fokker. Blijf dan hier lekker weg ipv te komen rellen hier

Fem

Berichten: 12521
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 22:12

Ik sluit mij volledig aan bij xLaraaj & Zoe_97
Volgens mij is het wel duidelijk dat ik gelukkig niet alleen sta in mijn beeld van jou Little_gift.
Dit is overigens ook niet het enige topic waar je dit doet, je doet dit overal.
Nooit inhoudelijk, altijd veroordelend, belerend of provocerend.

Dan zegt het maar wat over mij. Helemaal prima meid!